House of PAPA: pierwsze globalne Pizza Party
W ramach najnowszej kampanii Papa John's – Fresh Soul – marka jeszcze silniej postanowiła połączyć uniwersalną moc muzyki ze światem pizzy. Już w środę 29.09. odbędzie się unikatowe pizza party pod hasłem House of Papa. Event odbywa się w centrum Londynu – w wyjątkowym miejscu Spiritland, stylistycznie dopasowanym do klimatu kampanii, jednak szanse na wzięcie w nim udziału mają wszyscy. Impreza będzie bowiem na żywo relacjonowana online na TikTok przez ekipę Bytesquad, specjalnie reaktywowaną właśnie na to wydarzenie, a także licznych gości VIP. Za dobór młodych artystów odpowiada NME, największa i najbardziej zaufana platforma muzyczna na świecie. Podczas imprezy wystąpi także BaggE, którą można usłyszeć w klipach promujących kampanię Fresh Soul.
Akcja na żywo: TikTok ByteSquad: @itzshauni @EmandLoz @jakebsweet.
Powtórka imprezy na NME.com we wtorek, 5 października.
Nowe pizze BBQ Fresh Soul: Kansas BBQ i Spicy BBQ - polecają się jako najlepsze towarzystwo na imprezę:-)
BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.