ibis i ALL łączą siły w ramach Sziget Festival 2022!
Muzyczne lato coraz bliżej! ibis MUSIC powraca z koncertami, które pobudzą serca wszystkich miłośników muzyki na żywo. Marka ibis wraz z programem lojalnościowym ALL ogłasza partnerstwo z Sziget Festival 2022. Owocem współpracy jest specjalna scena ibis x ALL Europe Stage, na której wybrzmią dźwięki obiecujących artystów z Europy i całego świata! Jeden z największych europejskich festiwali startuje już 10 sierpnia i zaprasza miłośników muzyki na 5 dni niezapomnianych wrażeń.
Na powrót eventów, imprez na żywo, festiwali i koncertów w pełnym wymiarze czekaliśmy przez ponad dwa lata różnego rodzaju restrykcji i ograniczeń. W tym roku coraz więcej ludzi chce podróżować, zdobywać kolejne ekscytujące doświadczenia i wspólnie celebrować momenty z najbliższymi. Po wirtualnej trasie w 2021 roku, ibis MUSIC powraca z koncertami na żywo w ramach Summer of Music, które obejmuje jedno z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych Europy, Sziget Festival 2022, Montruex Jazz Festival i serię ekskluzywnych występów w hotelach ibis w Europie Północnej.
W te wakacje ibis i ALL - Accor Live Limitless, lifestylowy program lojalnościowy Accor, łączą siły, by na Sziget Festival zaprezentować Europe Stage. Tętniąca życiem scena z porywającym line-upem zaprezentuje młodych artystów z całego świata, będąc gratką dla największych miłośników muzyki. Na liście wykonawców znaleźć można takie zespoły, jak: SYML (USA), cleopatrick (Kanada), Eefje de Visser (Holandia), French79 (Francja), Nova Twins (Wielka Brytania), Shelter Boy (Dania), Surma (Portugalia) i wiele innych.
Muzyka jest sercem marki ibis kojarzącej się z żywą i energiczną atmosferą łączącą ludzi z całego świata. Muzyka zdecydowanie pomogła nam przetrwać ostatnie dwa lata. Tegoroczne festiwale są wyjątkowe i niepowtarzalne, gdyż możemy wreszcie się spotkać, spędzić miło czas razem z przyjaciółmi i bliskimi. Jest to też znakomita okazja do poznania nowych ludzi i przeżycia z nimi niezwykłych chwil w akompaniamencie świeżych muzycznych odkryć. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani naszą współpracą podczas tegorocznej edycji Sziget Festival. To miejsce, w którym tego lata trzeba być – podkreśla James Wheatcroft SVP Marketing & Brands Accor.
ibis x ALL Europe Stage to miejsce celebracji nowych, świeżych i ekscytujących dźwięków, dzięki czemu Budapeszt stanie się letnią stolicą muzyki. Marka ibis, poprzez program ibis MUSIC, od lat wspiera zespoły i artystów będących u progu kariery, prezentując ich dorobek miłośnikom muzyki z różnych zakątków świata.
Muzyczne lato ibis nie kończy się na scenie festiwalu. Marka zorganizuje także koncerty z muzyką na żywo w hotelach w Polsce i Wielkiej Brytanii. Na hotelowych scenach wystąpią artyści, którzy zaprezentowali się na scenie ibis x ALL na Sziget Festival, a także początkujące zespoły. ibis pojawi się także m.in. na Montreux Jazz Festival trwającym od 1 do 16 lipca. W trakcie Summer of Music w mediach społecznościowych marki ibis zamieszczane będą ekskluzywne materiały zza kulis, w tym wywiady i relacje z koncertów.
Dzięki partnerstwu z ALL, członkowie lifestylowego programu lojalnościowego Accor mogą skorzystać z ekskluzywnej oferty Limitless Experience podczas Summer of Music. Wszyscy otrzymają szansę wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są bilety i pakiety VIP na Sziget Festival 2022 wraz z pobytem w hotelu. Konkurs będzie dostępny zarówno dla obecnych, jak i nowych członków programu, dlatego każdy zainteresowany może do niego dołączyć i powalczyć o zwycięstwo.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.