ibis i ALL łączą siły w ramach Sziget Festival 2022!
Muzyczne lato coraz bliżej! ibis MUSIC powraca z koncertami, które pobudzą serca wszystkich miłośników muzyki na żywo. Marka ibis wraz z programem lojalnościowym ALL ogłasza partnerstwo z Sziget Festival 2022. Owocem współpracy jest specjalna scena ibis x ALL Europe Stage, na której wybrzmią dźwięki obiecujących artystów z Europy i całego świata! Jeden z największych europejskich festiwali startuje już 10 sierpnia i zaprasza miłośników muzyki na 5 dni niezapomnianych wrażeń.
Na powrót eventów, imprez na żywo, festiwali i koncertów w pełnym wymiarze czekaliśmy przez ponad dwa lata różnego rodzaju restrykcji i ograniczeń. W tym roku coraz więcej ludzi chce podróżować, zdobywać kolejne ekscytujące doświadczenia i wspólnie celebrować momenty z najbliższymi. Po wirtualnej trasie w 2021 roku, ibis MUSIC powraca z koncertami na żywo w ramach Summer of Music, które obejmuje jedno z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych Europy, Sziget Festival 2022, Montruex Jazz Festival i serię ekskluzywnych występów w hotelach ibis w Europie Północnej.
W te wakacje ibis i ALL - Accor Live Limitless, lifestylowy program lojalnościowy Accor, łączą siły, by na Sziget Festival zaprezentować Europe Stage. Tętniąca życiem scena z porywającym line-upem zaprezentuje młodych artystów z całego świata, będąc gratką dla największych miłośników muzyki. Na liście wykonawców znaleźć można takie zespoły, jak: SYML (USA), cleopatrick (Kanada), Eefje de Visser (Holandia), French79 (Francja), Nova Twins (Wielka Brytania), Shelter Boy (Dania), Surma (Portugalia) i wiele innych.
Muzyka jest sercem marki ibis kojarzącej się z żywą i energiczną atmosferą łączącą ludzi z całego świata. Muzyka zdecydowanie pomogła nam przetrwać ostatnie dwa lata. Tegoroczne festiwale są wyjątkowe i niepowtarzalne, gdyż możemy wreszcie się spotkać, spędzić miło czas razem z przyjaciółmi i bliskimi. Jest to też znakomita okazja do poznania nowych ludzi i przeżycia z nimi niezwykłych chwil w akompaniamencie świeżych muzycznych odkryć. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani naszą współpracą podczas tegorocznej edycji Sziget Festival. To miejsce, w którym tego lata trzeba być – podkreśla James Wheatcroft SVP Marketing & Brands Accor.
ibis x ALL Europe Stage to miejsce celebracji nowych, świeżych i ekscytujących dźwięków, dzięki czemu Budapeszt stanie się letnią stolicą muzyki. Marka ibis, poprzez program ibis MUSIC, od lat wspiera zespoły i artystów będących u progu kariery, prezentując ich dorobek miłośnikom muzyki z różnych zakątków świata.
Muzyczne lato ibis nie kończy się na scenie festiwalu. Marka zorganizuje także koncerty z muzyką na żywo w hotelach w Polsce i Wielkiej Brytanii. Na hotelowych scenach wystąpią artyści, którzy zaprezentowali się na scenie ibis x ALL na Sziget Festival, a także początkujące zespoły. ibis pojawi się także m.in. na Montreux Jazz Festival trwającym od 1 do 16 lipca. W trakcie Summer of Music w mediach społecznościowych marki ibis zamieszczane będą ekskluzywne materiały zza kulis, w tym wywiady i relacje z koncertów.
Dzięki partnerstwu z ALL, członkowie lifestylowego programu lojalnościowego Accor mogą skorzystać z ekskluzywnej oferty Limitless Experience podczas Summer of Music. Wszyscy otrzymają szansę wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są bilety i pakiety VIP na Sziget Festival 2022 wraz z pobytem w hotelu. Konkurs będzie dostępny zarówno dla obecnych, jak i nowych członków programu, dlatego każdy zainteresowany może do niego dołączyć i powalczyć o zwycięstwo.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.