IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
3 sierpnia w Poznaniu odbędą się największe w Polsce mistrzostwa DJ-ów, czyli IDA Poland 2024. Po raz czwarty partnerem imprezy będzie marka Technics, legendarny producent sprzętu audio od lat obecny na światowej scenie muzycznej.
Mistrzostwa DJ-ów IDA to coroczne wydarzenie, które od lat cieszy się ogromnym uznaniem w środowisku muzycznym. Jest uznawane za jedną z najważniejszych imprez w kalendarzu miłośników muzyki elektronicznej. Podczas mistrzostw zostaną wyłonieni zwycięzcy w trzech kategoriach scratch, show oraz party rocking. Wezmą oni udział
w światowych mistrzostwach, które odbędą się pod koniec tego roku.
Technics, ikona w świecie technologii audio, od lat wspiera kulturę DJ-ską, dostarczając sprzęt najwyższej jakości, który umożliwia artystom osiągnięcie doskonałości w swoim fachu. Partnerstwo przy IDA 2024 jest naturalnym przedłużeniem tej misji.
Współpraca przy mistrzostwach DJ-ów IDA to dla nas ogromny zaszczyt i wyzwanie. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny wspierać to niezwykłe wydarzenie, które promuje innowacyjność, kreatywność i pasję do muzyki – powiedział Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager, Technics.
Tegoroczna edycja IDA Poland zapowiada się wyjątkowo. W programie znajdą się występy na żywo, warsztaty i sesje networkingowe, a także liczne atrakcje dla fanów muzyki.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.