IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
3 sierpnia w Poznaniu odbędą się największe w Polsce mistrzostwa DJ-ów, czyli IDA Poland 2024. Po raz czwarty partnerem imprezy będzie marka Technics, legendarny producent sprzętu audio od lat obecny na światowej scenie muzycznej.
Mistrzostwa DJ-ów IDA to coroczne wydarzenie, które od lat cieszy się ogromnym uznaniem w środowisku muzycznym. Jest uznawane za jedną z najważniejszych imprez w kalendarzu miłośników muzyki elektronicznej. Podczas mistrzostw zostaną wyłonieni zwycięzcy w trzech kategoriach scratch, show oraz party rocking. Wezmą oni udział
w światowych mistrzostwach, które odbędą się pod koniec tego roku.
Technics, ikona w świecie technologii audio, od lat wspiera kulturę DJ-ską, dostarczając sprzęt najwyższej jakości, który umożliwia artystom osiągnięcie doskonałości w swoim fachu. Partnerstwo przy IDA 2024 jest naturalnym przedłużeniem tej misji.
Współpraca przy mistrzostwach DJ-ów IDA to dla nas ogromny zaszczyt i wyzwanie. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny wspierać to niezwykłe wydarzenie, które promuje innowacyjność, kreatywność i pasję do muzyki – powiedział Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager, Technics.
Tegoroczna edycja IDA Poland zapowiada się wyjątkowo. W programie znajdą się występy na żywo, warsztaty i sesje networkingowe, a także liczne atrakcje dla fanów muzyki.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.