Iga Jaworska z singlem "Twarzą w twarz" - klip to dzieło sztuki!
Zaledwie kilka tygodni po premierze debiutanckiej EP-ki, Iga prezentuje singiel „Twarzą w twarz”. Utwór od dnia premiery podbija playlisty redakcyjne w serwisie Spotify – zagościł między innymi na takich playlistach jak „Polskie Hity”, „Equal Polska”, „Gen Z”, „Hot Hits Polska”, a także trafił na okładkę „Fresh Finds Polska”! Miesięczna liczba słuchaczy Igi w kilka dni od premiery przekroczyła 40 tys.
Kompozytorką i autorką tekstu singla jest sama artystka. Za produkcję odpowiada Adrian „LEEO” Woronowicz, znany ze współpracy z takimi wykonawcami jak Margaret, Szpaku, czy Sobel.
Twarzą w Twarz – to dla mnie trochę metafora szczerości. Miło przeczytać w czyichś oczach, że można mu wszystko opowiedzieć – mówi o singlu Iga.
SŁUCHAJ W STREAMIE: https://sayhi.ffm.to/iga-twarza_w_twarz
Klimatyczny klip wyreżyserował Yuriy Zhurayev, za obiektywem kamery stanął Michał Kucharski (znany ze współpracy przy teledyskach Ani Rusowicz, Alicji Szemplińskiej czy Natalii Przybysz). Oświetlenie, które było niezwykle ważnym elementem klipu, to dzieło Marcina Wojdałowicza – operatora największych polskich produkcji filmowych. Montażem i koloryzacją zajął się Michał Pęza. Autorem sesji zdjęciowej jest Marcin Blicharski. Nad planem zdjęciowym czuwały Ewelina „Roxy” Gracz (Project Manager) oraz Elżbieta Wacławek (producent).
ZOBACZ TELEDYSK: https://youtu.be/pvq9KiXdvL8
Iga Jaworska to pochodząca z Lublina, młoda kompozytorka, autorka tekstów i wokalistka. Własne kompozycje zaczęła pisać w wieku 14 lat. Ukończyła szkołę muzyczną w klasie skrzypiec, udzielała się również w chórze, który był bodźcem do tego, aby rozpocząć zajęcia wokalne „na poważnie”. Tworzenie utworów jest dla niej naturalne jak oddychanie. Jej kompozycje są lekkie, zwiewne, czasem melancholijne, ale nie smutne. Inspiruje ją przyroda i wewnętrzne życiowe doświadczenia. Gatunkowo balansuje gdzieś pomiędzy popem a alternatywą.
Zadebiutowała z wysokiego C, wydając EP w ramach projektu „Studio Lublin” Radia Lublin. Promotorem i współtwórcą minialbumu był sam Paweł Błędowski (dziennikarz muzyczny stacji). Singlami promującymi wydawnictwo były kolejno: „Morze”, „29” oraz „Nadrobimy”. Wszystkie z takim samym powodzeniem utrzymywały się tygodniami na radiowych rotacjach. Zwieńczeniem projektu był, niezwykły mini akustyczny recital: https://youtu.be/ZGaM1VqEZQE
Obecnie Iga pracuje nad kolejnymi utworami, które niebawem ujrzą światło dzienne.
Social media artystki:
https://linktr.ee/iga_jaworska
Spotify: https://open.spotify.com/artist/7vZNNXqodOE1TWpiZnSqYv

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.