Iluzjonista Y magicznie promuje krążek w Polsce
11 listopada odbyła się premiera wyczekiwanego krążka legendarnej grupy Guns N’Roses. “Use Your Illusion I & II” to reedycja dwóch albumów wydanych w 1991 roku tego samego dnia. Do promocji płyty dołączył Iluzjonista Y.
Prezent na święta dla fanów klasycznego rocka macie już z głowy. Na “Use Your Illusion I & II” składają się dopieszczone i zremasterowane kawałki, które doskonale wybrzmią na nowoczesnych odtwarzaczach. Super Deluxe Boxset zawiera 97 utworów, z czego 63 to niepublikowane wcześniej ścieżki audio i wideo. Albumy po raz pierwszy zostały w pełni zremasterowane z oryginalnych, stereofonicznych półcalowych płyt analogowych. Każda
z wersji jest dostępna także w serwisach cyfrowych.
Do akcji promocyjnej w Polsce dołączył znany influencer. Sama współpraca nie dziwi. Przy promocji reedycji „Use Your Ilusion” (Użyj swojej Iluzji) musiał wziąć udział najpopularniejszy polski Iluzjonista.
Iluzjonista Y ma za sobą wiele współprac z artystami muzycznymi - można tu przytoczyć słynne czytanie w myślach z DJ Tiesto czy pokazy iluzji dla Jareda Leto, Alvaro Solera, Maryli Rodowicz czy Roksany Węgiel. Jak widać, magia i muzyka doskonale się uzupełniają.
Twórca zamieścił na swoich mediach społecznościowych krótkie video, w którym “znika” zremasterowany krążek. Cały magia polegała jednak na zmniejszeniu płyty do kompaktowej, “kieszonkowej” wersji (tej oczywiście, choć szkoda, nie ma w sprzedaży). A to wszystko bez cięcia i obróbki - musicie sprawdzić to sami, aby docenić kunszt tej iluzji optycznej.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.