InMusicLocated - innowacyjna platforma w obszarze muzyki dla marek
Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie umożliwiające w pełni kompleksowe lokowanie produktów w teledyskach gwiazd muzycznych. Ten popularny sposób promowania marek doczekał się innowacyjnej platformy InMusicLocated, która w naturalny sposób połączy wytwórnie muzyczne z agencjami marketingowymi, znacząco usprawniając ich współpracę. Nowopowstałe narzędzie pozwoli na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego marek i profesjonalizację działań związanych z product placement w teledyskach. InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy.
Rewolucja w product placement dla polskiej branży muzycznej
InMusicLocated to platforma agregująca dane na temat zbliżających się premier oraz możliwości lokowań brandów w utworach fonograficznych i audiowizualnych. Umożliwia ona kompleksowe zrealizowanie lokowania, od momentu koncepcji przez negocjacje, zawarcie umowy po samą już realizację. InMusicLocated pozwoli rozwiązać dotychczasowe problemy komunikacyjne czy networkingowe występujące pomiędzy agencjami a wytwórniami muzycznymi, zwiększając przy tym potencjał finansowy każdej ze stron. Użytkowanie platformy umożliwi zoptymalizowanie procesów i skrócenie czasu pracy, który agencje poświęcały dotąd na przygotowywanie ofert dla klientów. Przedstawiciele agencji - po wykupieniu miesięcznej subskrypcji - mogą korzystać z obszernej wyszukiwarki briefów, na której zgromadzone są zaplanowane do realizacji projekty artystów z topowych, polskich wytwórni.
Polski start’up prekursorem rewolucji w sektorze entertainment
Twórcą InMusicLocated jest polski start-up, który wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie
w sektorze fonograficznym i w branży marketingowej. Pozwoliło to zdefiniować i rozwiązać istotne problemy w realizacji kampanii product placement oraz uwolnić ogromny potencjał marketingowy, który drzemie w zasięgach polskich artystów.
InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy w sektorze lokowań marek
i produktów w produkcjach muzycznych oraz audiowizualnych. Chęć zwiększenie profesjonalizacji tego sektora skłoniła nas do wypracowania produktu w formie platformy, którego celem jest maksymalizacja potencjału marketingowego w sektorze muzycznym. Produkt spotkał się z bardzo dobrym odbiorem zarówno ze strony wiodących wytwórni muzycznych, jak i agencji marketingowych. Na razie skupiamy się na rynku polskim, ale w długofalowej strategii biznesowej zakładamy ekspansję kontynentalną – mówi Kevin Mglej, prezes InMusicLocated.
BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.