Komunikaty PR

JESZCZE WIĘCEJ MUZYCZNYCH EMOCJI PODCZAS SBM FFESTIVAL

2024-08-29  |  17:00
Biuro prasowe

Od 29 do 31 sierpnia, na terenie warszawskiego AWF odbędzie się jeden z największych rapowych festiwali w Polsce – SBM FFestival. Marka Pepsi, jako oficjalny partner wydarzenia, przygotowała dla uczestników mnóstwo atrakcji, które sprawią, że będą „spragnieni więcej” muzycznych wrażeń. W specjalnej strefie Pepsi oraz na dedykowanej scenie, gdzie wystąpią m.in. ambasadorzy marki: Kinny Zimmer i DRE$$CODE, festiwalowicze doświadczą niezapomnianych emocji i wyjątkowych przeżyć.

Beztroska zabawa 

Muzyka od zawsze była integralną częścią tożsamości Pepsi. Wspieranie kultury muzycznej to nie tylko sposób na budowanie więzi z konsumentami, ale także promowanie twórczości i wydarzeń, które inspirują i jednoczą ludzi. Tegoroczny SBM FFestival to doskonała okazja, by zanurzyć się w świat Pepsi i odkryć nowe możliwości interakcji z marką. W strefie Pepsi na uczestników festiwalu czekać będzie szereg wyjątkowych atrakcji, które wprowadzą ich w nową erę marki. Strefa będzie otwarta codziennie od 15:00 do 1:30, a jej program, zgodny z festiwalowym line-upem, pozwoli festiwalowiczom na pełne zaangażowanie się w dodatkowe aktywności oferowane przez Pepsi. Na powierzchni 225 m² znajdą się między innymi:

  • Glow Up – Stwórz świetlisty makijaż Glitter&Glow.

  • Arcade Zone – Zagraj na retro automatach do gier.

  • Tatuaże DRE$$CODE – Spersonalizuj swój festiwalowy look, dzięki zmywalnym tatuażom od Pepsi i DRE$$CODE. 

  • Electric Blue – Naładuj swój telefon w strefie ładowania.

Na miejscu nie zabraknie również zimnej Pepsi klasycznej oraz Pepsi Zero Cukru. 

W strefie będzie można spotkać ambasadorów Pepsi oraz influencerów współpracującymi z marką. W piątek 30 sierpnia między 16:00 a 22:00 odbędzie się wyjątkowe spotkanie z ekipą DRE$$CODE. W trakcie tego wydarzenia fani będą mieli okazję otrzymać unikalne tatuaże oraz wspólnie zagrać  na retro automatach do gier. Z kolei w sobotę, 31 sierpnia, w strefie marki pojawi się Kinny Zimmer, który zaprasza wszystkich fanów na Meet & Greet w godzinach od 16:00 do 17:30. Każdego dnia festiwalowicze będą mogli zanurzyć się w nostalgię, biorąc udział w turniejach na automatach z retro grami. Dla tych, którzy chcą zabłysnąć, dostępna będzie strefa makijażu, gdzie zainspirowani stylem topowych influencerów, uczestnicy stworzą swój niepowtarzalny festiwalowy look. Na strefie pojawią się także DJ-e, którzy zaprezentują niezapomniane pokazy scratchowania – Oldschool i Newschool, tworząc muzyczne widowisko, które na długo pozostanie w pamięci uczestników.

Scena Pepsi na SBM FFestival 

Podczas SBM FFestival 2024, Pepsi Stage stanie się doskonałym miejscem dla fanów muzyki, oferując różnorodny i dynamiczny line-up przez wszystkie trzy dni festiwalu. Wystąpią na niej między innymi Kinny Zimmer, który zaprezentuje swoje umiejętności DJ-skie, a także DRE$$CODE z unikalnym DJ setem. Pełen line-up Pepsi Stage:  

CZWARTEK: 

  • 23:30-01:30 - PATOSZAŁ

  • 21:50-22:20 – NIKOŚ

  • 19:55-20:25 - MŁODY WEST

  • 18.15-18.45 - OZZY BABY

  • 16:45-17:15 - BANGO BALENCI

 

PIĄTEK:  

  • 23:45-01:30 - DRE$$CODE DJ SET

  • 21:45-22:15 - AG

  • 19:45-20:15 - 730 HUNCHO

  • 18.10-18.30 - ZNOWU TONY

  • 16:40-17:00 - GOD.WIFI

 

SOBOTA: 

  • 23:45-01:00 - KINNY ZIMMER DJ SET

  • 21:05-21:30 - BSK

  • 19:05-19:30 - NICOLE TRĘBACZ

  • 17:35-17:55 - DOBRY DZIECIAK

  • 16:55-17:20 - NOAH

 

DJ set Kinnego Zimmera oraz DRE$$CODE live na TikToku

W trakcie SBM Festival 2024 marka Pepsi zaprasza na wyjątkowy stream na swoim profilu na TikToku, który odbędzie się w piątek od godziny 23:45 do 01:30 i sobotę od 1:00 do 1:30. Transmisja na żywo pozwoli Wam doświadczyć jeszcze więcej zabawy i muzycznych emocji dostarczanych przez Pepsi oraz ambasadorów marki. Aby dołączyć do streamu, wystarczy bezpłatnie zapisać się na wydarzenie. Wystarczy wejść na profil @PepsiPoland, gdzie w opisie znajduje się link do wydarzenia. Po jego kliknięciu pojawi się opcja rejestracji na live. To doskonała okazja, by poczuć festiwalową atmosferę, nawet jeśli nie możesz być na miejscu!
 

Psssyt! Znajdź puszkę Pepsi

Ogromna puszka Pepsi pojawi się w tym czasie w okolicy strefy, na terenie festiwalu. Imponujące rozmiary i technologia użyta do powstania tego ambientu zdecydowanie robią wrażenie i budzi ciekawość przechodniów. Atrakcja jest multimedialna, a co najważniejsze wchodzi ona w interakcję z człowiekiem. Wystarczy stanąć we wskazanym miejscu i za pomocą ruchu oraz gestów „poruszyć” puszkę, która zabierze uczestnika w podróż po pulsujących cyfrowych wizualizacjach. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka „Częstochowa Summer Festival” po raz trzeci. Smolasty i PlanBe gwiazdami imprezy Biuro prasowe
2024-08-23 | 13:00

„Częstochowa Summer Festival” po raz trzeci. Smolasty i PlanBe gwiazdami imprezy

„Częstochowa Summer Festival” zagra po raz trzeci tego lata! Już w najbliższą sobotę, 24 sierpnia, mieszkańców regionu czeka ostatni z zaplanowanych koncertów. Na
Muzyka Klasyka w szortach: Siła tria
2024-08-22 | 12:00

Klasyka w szortach: Siła tria

Muzykalność, elastyczność i chęć sprawdzania się w nowym repertuarze – wszystkie te określenia świetnie wpisują się w filozofię gry Flava Trio, tworzonego przez Zofię Dutkiewicz
Muzyka IL DIVO w Polsce: Wyjątkowy Jubileuszowy Koncert w Warszawie i Gliwicach
2024-08-19 | 10:00

IL DIVO w Polsce: Wyjątkowy Jubileuszowy Koncert w Warszawie i Gliwicach

Międzynarodowy kwartet wokalny IL DIVO, z okazji swojego 20-lecia, wystąpi na żywo w Polsce. Koncert odbędzie się 22 września w PreZero Arena Gliwice oraz 26 września w Arenie COS Torwar w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Firma

Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi

Według badań CBOS średnio co drugi Polak mieszka pod wspólnym dachem z jakimś zwierzęciem domowym – najczęściej psem lub kotem. Rynek produktów i usług dla domowych pupili sukcesywnie się powiększa. Według rynkowych prognoz za kilka lat globalnie może być już wart blisko pół biliona dolarów. Szczególnie szybko ma się rozwijać segment opieki nad zwierzętami, który coraz częściej będzie wykorzystywać nowe technologie.

Media

Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej

Restauratorka zaznacza, że twórcy „Halo tu Polsat” robią wszystko, by program różnił się od innych formatów śniadaniowych. Stąd między innymi decyzja, by był on realizowany z udziałem publiczności, która wprowadzi do studia nową energię. Ze swojej strony Ewa Wachowicz zapewnia, że przygotuje dla widzów mnóstwo kulinarnych niespodzianek. A tych, którzy będą chcieli sięgnąć po więcej przepisów, zaprasza na nową odsłonę programu „Ewa gotuje”.