JESZCZE WIĘCEJ MUZYCZNYCH EMOCJI PODCZAS SBM FFESTIVAL
Od 29 do 31 sierpnia, na terenie warszawskiego AWF odbędzie się jeden z największych rapowych festiwali w Polsce – SBM FFestival. Marka Pepsi, jako oficjalny partner wydarzenia, przygotowała dla uczestników mnóstwo atrakcji, które sprawią, że będą „spragnieni więcej” muzycznych wrażeń. W specjalnej strefie Pepsi oraz na dedykowanej scenie, gdzie wystąpią m.in. ambasadorzy marki: Kinny Zimmer i DRE$$CODE, festiwalowicze doświadczą niezapomnianych emocji i wyjątkowych przeżyć.
Beztroska zabawa
Muzyka od zawsze była integralną częścią tożsamości Pepsi. Wspieranie kultury muzycznej to nie tylko sposób na budowanie więzi z konsumentami, ale także promowanie twórczości i wydarzeń, które inspirują i jednoczą ludzi. Tegoroczny SBM FFestival to doskonała okazja, by zanurzyć się w świat Pepsi i odkryć nowe możliwości interakcji z marką. W strefie Pepsi na uczestników festiwalu czekać będzie szereg wyjątkowych atrakcji, które wprowadzą ich w nową erę marki. Strefa będzie otwarta codziennie od 15:00 do 1:30, a jej program, zgodny z festiwalowym line-upem, pozwoli festiwalowiczom na pełne zaangażowanie się w dodatkowe aktywności oferowane przez Pepsi. Na powierzchni 225 m² znajdą się między innymi:
-
Glow Up – Stwórz świetlisty makijaż Glitter&Glow.
-
Arcade Zone – Zagraj na retro automatach do gier.
-
Tatuaże DRE$$CODE – Spersonalizuj swój festiwalowy look, dzięki zmywalnym tatuażom od Pepsi i DRE$$CODE.
-
Electric Blue – Naładuj swój telefon w strefie ładowania.
Na miejscu nie zabraknie również zimnej Pepsi klasycznej oraz Pepsi Zero Cukru.
W strefie będzie można spotkać ambasadorów Pepsi oraz influencerów współpracującymi z marką. W piątek 30 sierpnia między 16:00 a 22:00 odbędzie się wyjątkowe spotkanie z ekipą DRE$$CODE. W trakcie tego wydarzenia fani będą mieli okazję otrzymać unikalne tatuaże oraz wspólnie zagrać na retro automatach do gier. Z kolei w sobotę, 31 sierpnia, w strefie marki pojawi się Kinny Zimmer, który zaprasza wszystkich fanów na Meet & Greet w godzinach od 16:00 do 17:30. Każdego dnia festiwalowicze będą mogli zanurzyć się w nostalgię, biorąc udział w turniejach na automatach z retro grami. Dla tych, którzy chcą zabłysnąć, dostępna będzie strefa makijażu, gdzie zainspirowani stylem topowych influencerów, uczestnicy stworzą swój niepowtarzalny festiwalowy look. Na strefie pojawią się także DJ-e, którzy zaprezentują niezapomniane pokazy scratchowania – Oldschool i Newschool, tworząc muzyczne widowisko, które na długo pozostanie w pamięci uczestników.
Scena Pepsi na SBM FFestival
Podczas SBM FFestival 2024, Pepsi Stage stanie się doskonałym miejscem dla fanów muzyki, oferując różnorodny i dynamiczny line-up przez wszystkie trzy dni festiwalu. Wystąpią na niej między innymi Kinny Zimmer, który zaprezentuje swoje umiejętności DJ-skie, a także DRE$$CODE z unikalnym DJ setem. Pełen line-up Pepsi Stage:
CZWARTEK:
-
23:30-01:30 - PATOSZAŁ
-
21:50-22:20 – NIKOŚ
-
19:55-20:25 - MŁODY WEST
-
18.15-18.45 - OZZY BABY
-
16:45-17:15 - BANGO BALENCI
PIĄTEK:
-
23:45-01:30 - DRE$$CODE DJ SET
-
21:45-22:15 - AG
-
19:45-20:15 - 730 HUNCHO
-
18.10-18.30 - ZNOWU TONY
-
16:40-17:00 - GOD.WIFI
SOBOTA:
-
23:45-01:00 - KINNY ZIMMER DJ SET
-
21:05-21:30 - BSK
-
19:05-19:30 - NICOLE TRĘBACZ
-
17:35-17:55 - DOBRY DZIECIAK
-
16:55-17:20 - NOAH
DJ set Kinnego Zimmera oraz DRE$$CODE live na TikToku
W trakcie SBM Festival 2024 marka Pepsi zaprasza na wyjątkowy stream na swoim profilu na TikToku, który odbędzie się w piątek od godziny 23:45 do 01:30 i sobotę od 1:00 do 1:30. Transmisja na żywo pozwoli Wam doświadczyć jeszcze więcej zabawy i muzycznych emocji dostarczanych przez Pepsi oraz ambasadorów marki. Aby dołączyć do streamu, wystarczy bezpłatnie zapisać się na wydarzenie. Wystarczy wejść na profil @PepsiPoland, gdzie w opisie znajduje się link do wydarzenia. Po jego kliknięciu pojawi się opcja rejestracji na live. To doskonała okazja, by poczuć festiwalową atmosferę, nawet jeśli nie możesz być na miejscu!
Psssyt! Znajdź puszkę Pepsi
Ogromna puszka Pepsi pojawi się w tym czasie w okolicy strefy, na terenie festiwalu. Imponujące rozmiary i technologia użyta do powstania tego ambientu zdecydowanie robią wrażenie i budzi ciekawość przechodniów. Atrakcja jest multimedialna, a co najważniejsze wchodzi ona w interakcję z człowiekiem. Wystarczy stanąć we wskazanym miejscu i za pomocą ruchu oraz gestów „poruszyć” puszkę, która zabierze uczestnika w podróż po pulsujących cyfrowych wizualizacjach.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.