Kamp! mierzy się z klasykiem Molesty Ewenement!
Jeden z najważniejszych polskich zespołów muzyki elektronicznej, który szturmem dostał się na największe sceny w Polsce, po raz kolejny zaskakuje swoich słuchaczy. Kamp! prezentuje własną interpretację singla Molesty Ewenement, przygotowaną w ramach Lech Music: Festiwale Inaczej. Klasyk „Wiedziałem, że tak będzie” w nowej wersji to utwór usłany elektronicznym brzmieniem, który już przy pierwszym odsłuchu przenosi nas wprost pod festiwalową scenę.
Przedostatni singiel promujący krążek Albo Inaczej – Lech Music: Festiwale Inaczej to elektroniczna wersja najbardziej legendarnego nagrania Molesty Ewenement. Utwór „Wiedziałem, że tak będzie” w wykonaniu Kamp! to odpowiedź na brak festiwalowych wydarzeń i emocji, co roku przeżywanych wspólnie pod sceną. Polski zespół, dając sobie przestrzeń na zabawę muzyką i nieograniczoną improwizację, stawia na pulsujące, taneczne brzmienia, w których zakocha się niejeden miłośnik elektronicznych aranżacji. Singiel stanowi idealny przebój na wypad w muzyczny świat, gdzie noc spotyka dzień, a bawiący się beztrosko imprezowicze spotykają swoich ulubionych artystów. To również zachęta, aby w ostatnie ciepłe tygodnie roku celebrować festiwalowy sezon, choć nieco inaczej.
Singiel Molesty Ewenement w wykonaniu Kamp! doczekał się także oficjalnego teledysku. Klip towarzyszący „Wiedziałem, że tak będzie” w nowym wydaniu, można obejrzeć w całości na stronie Lecha i YouTube Alkopoligamii. Utwór dostępny jest również na kanale Alkopoligamii i Spotify Albo Inaczej. Ostatni singiel Lech Music: Festiwale Inaczej poznamy już 17 sierpnia. Zdecydowanie warto na niego czekać!
Link: https://youtu.be/EMVMWt9zc4Q
BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.