Kamp! mierzy się z klasykiem Molesty Ewenement!
Jeden z najważniejszych polskich zespołów muzyki elektronicznej, który szturmem dostał się na największe sceny w Polsce, po raz kolejny zaskakuje swoich słuchaczy. Kamp! prezentuje własną interpretację singla Molesty Ewenement, przygotowaną w ramach Lech Music: Festiwale Inaczej. Klasyk „Wiedziałem, że tak będzie” w nowej wersji to utwór usłany elektronicznym brzmieniem, który już przy pierwszym odsłuchu przenosi nas wprost pod festiwalową scenę.
Przedostatni singiel promujący krążek Albo Inaczej – Lech Music: Festiwale Inaczej to elektroniczna wersja najbardziej legendarnego nagrania Molesty Ewenement. Utwór „Wiedziałem, że tak będzie” w wykonaniu Kamp! to odpowiedź na brak festiwalowych wydarzeń i emocji, co roku przeżywanych wspólnie pod sceną. Polski zespół, dając sobie przestrzeń na zabawę muzyką i nieograniczoną improwizację, stawia na pulsujące, taneczne brzmienia, w których zakocha się niejeden miłośnik elektronicznych aranżacji. Singiel stanowi idealny przebój na wypad w muzyczny świat, gdzie noc spotyka dzień, a bawiący się beztrosko imprezowicze spotykają swoich ulubionych artystów. To również zachęta, aby w ostatnie ciepłe tygodnie roku celebrować festiwalowy sezon, choć nieco inaczej.
Singiel Molesty Ewenement w wykonaniu Kamp! doczekał się także oficjalnego teledysku. Klip towarzyszący „Wiedziałem, że tak będzie” w nowym wydaniu, można obejrzeć w całości na stronie Lecha i YouTube Alkopoligamii. Utwór dostępny jest również na kanale Alkopoligamii i Spotify Albo Inaczej. Ostatni singiel Lech Music: Festiwale Inaczej poznamy już 17 sierpnia. Zdecydowanie warto na niego czekać!
Link: https://youtu.be/EMVMWt9zc4Q

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.