Komunikaty PR

Karin Ann i jej nowy singiel

2021-09-24  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Słowacka gwiazda alt pop’u Karin Ann prezentuje swój nowy singiel i teledysk ‘i’m a loser’.

Nowy utwór to marzycielski, popowy banger, który pokazuje zdolność Karin Ann do sprytnego podsłuchiwania świadomości pokolenia Z i opisywania tego w tekstach, które z przymrużeniem oka i z popowym grovem, poruszają tematy niepewności młodego człowieka.

 

O nowym utworze sama Karin Ann mówi: "Był taki okres podczas kwarantanny, kiedy znalazłam się w dołku

 i byłam dla siebie bardzo surowa. Był to również czas, w którym media po raz pierwszy zaczęły zwracać na mnie uwagę, a ja czułam, że nie jestem wystarczająco fajna, mądra i utalentowana, by być kimkolwiek. Jednak zamiast się w tym pogrążać, postanowiłam coś zmienić i zaakceptowałam swój stan, swoje uczucia. Powiedziałam sobie, że może jestem „loserem”, i co z tego? Myślę, że wielu młodych ludzi czuje się jak "loser", więc wiem, że nie jestem sama".

 

Nakręcony w całości iPhonem, kolorowy teledysk do "i'm a loser" został wyreżyserowany przez Michała Kunesa i oddaje esencję klasycznych filmów o dojrzewaniu. Watch here.

 

Mając zaledwie 19 lat, Karin Ann powoli zdobywa sławę nie tylko w Europie, ale i na świecie.  Dzięki nietuzinkowemu podejściu do alternatywnej muzyki pop, która jest zarówno bezkompromisowa, jak i pełna wrażliwości, daje się poznać jako kreatorka indywidualnego stylu. Ostatnio, podczas występu w TVP2, Karin Ann skorzystała z okazji, by mówić o prawach osób LGBTQ+. Występ ten wywołał sensacyjny szum medialny i był prawdziwym świadectwem jej oddania sprawie wspierania mniejszości i dążenia do równości. 

 

Prowokujące do myślenia teledyski Karin Ann zgromadziły już 2 miliony wyświetleń na YouTube, a wśród jej wielbicieli są takie mediowe sławy jak The New York Times, MTV, Noctis, Wonderland i 1883. Artystka niedawno zakończyła trasę koncertową po Polsce, gdzie pojawiła się na zaproszenie Sanah, a także wydała debiutancką EP-kę "lonely together", która pokazała jej zdolność do przekraczania muzycznych granic i nie ograniczania się w twórczości do jednego gatunku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała Biuro prasowe
2024-03-27 | 12:55

Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! W dniach 5-6 kwietnia zapraszamy do Atrium Biała na giełdę winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z
Muzyka Czy polska piosenka dla dzieci umarła?
2024-03-22 | 01:00

Czy polska piosenka dla dzieci umarła?

Każde pokolenie ma swojego „bohatera” w świecie muzyki, z którym utożsamia swoją młodość i okres dojrzewania czy wczesną dorosłość. Starsi słuchacze z rozrzewnieniem
Muzyka DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E
2024-03-18 | 09:00

DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E

"Don't Hold Me" to elektryzujący utwór pop eurodance, który zagłębia się w głębiny samotności. Napędzany energetyczną instrumentacją, piosenka uchwytuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.