Karin Ann i jej nowy singiel
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Słowacka gwiazda alt pop’u Karin Ann prezentuje swój nowy singiel i teledysk ‘i’m a loser’.
Nowy utwór to marzycielski, popowy banger, który pokazuje zdolność Karin Ann do sprytnego podsłuchiwania świadomości pokolenia Z i opisywania tego w tekstach, które z przymrużeniem oka i z popowym grovem, poruszają tematy niepewności młodego człowieka.
O nowym utworze sama Karin Ann mówi: "Był taki okres podczas kwarantanny, kiedy znalazłam się w dołku
i byłam dla siebie bardzo surowa. Był to również czas, w którym media po raz pierwszy zaczęły zwracać na mnie uwagę, a ja czułam, że nie jestem wystarczająco fajna, mądra i utalentowana, by być kimkolwiek. Jednak zamiast się w tym pogrążać, postanowiłam coś zmienić i zaakceptowałam swój stan, swoje uczucia. Powiedziałam sobie, że może jestem „loserem”, i co z tego? Myślę, że wielu młodych ludzi czuje się jak "loser", więc wiem, że nie jestem sama".
Nakręcony w całości iPhonem, kolorowy teledysk do "i'm a loser" został wyreżyserowany przez Michała Kunesa i oddaje esencję klasycznych filmów o dojrzewaniu. Watch here.
Mając zaledwie 19 lat, Karin Ann powoli zdobywa sławę nie tylko w Europie, ale i na świecie. Dzięki nietuzinkowemu podejściu do alternatywnej muzyki pop, która jest zarówno bezkompromisowa, jak i pełna wrażliwości, daje się poznać jako kreatorka indywidualnego stylu. Ostatnio, podczas występu w TVP2, Karin Ann skorzystała z okazji, by mówić o prawach osób LGBTQ+. Występ ten wywołał sensacyjny szum medialny i był prawdziwym świadectwem jej oddania sprawie wspierania mniejszości i dążenia do równości.
Prowokujące do myślenia teledyski Karin Ann zgromadziły już 2 miliony wyświetleń na YouTube, a wśród jej wielbicieli są takie mediowe sławy jak The New York Times, MTV, Noctis, Wonderland i 1883. Artystka niedawno zakończyła trasę koncertową po Polsce, gdzie pojawiła się na zaproszenie Sanah, a także wydała debiutancką EP-kę "lonely together", która pokazała jej zdolność do przekraczania muzycznych granic i nie ograniczania się w twórczości do jednego gatunku.
Koncert z cyklu Jazz.PL w radiowej Dwójce zagra kwintet Blu/Bry
Technics na Audio Video Show 2024
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.