Komunikaty PR

Karin Ann i jej nowy singiel

2021-09-24  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Słowacka gwiazda alt pop’u Karin Ann prezentuje swój nowy singiel i teledysk ‘i’m a loser’.

Nowy utwór to marzycielski, popowy banger, który pokazuje zdolność Karin Ann do sprytnego podsłuchiwania świadomości pokolenia Z i opisywania tego w tekstach, które z przymrużeniem oka i z popowym grovem, poruszają tematy niepewności młodego człowieka.

 

O nowym utworze sama Karin Ann mówi: "Był taki okres podczas kwarantanny, kiedy znalazłam się w dołku

 i byłam dla siebie bardzo surowa. Był to również czas, w którym media po raz pierwszy zaczęły zwracać na mnie uwagę, a ja czułam, że nie jestem wystarczająco fajna, mądra i utalentowana, by być kimkolwiek. Jednak zamiast się w tym pogrążać, postanowiłam coś zmienić i zaakceptowałam swój stan, swoje uczucia. Powiedziałam sobie, że może jestem „loserem”, i co z tego? Myślę, że wielu młodych ludzi czuje się jak "loser", więc wiem, że nie jestem sama".

 

Nakręcony w całości iPhonem, kolorowy teledysk do "i'm a loser" został wyreżyserowany przez Michała Kunesa i oddaje esencję klasycznych filmów o dojrzewaniu. Watch here.

 

Mając zaledwie 19 lat, Karin Ann powoli zdobywa sławę nie tylko w Europie, ale i na świecie.  Dzięki nietuzinkowemu podejściu do alternatywnej muzyki pop, która jest zarówno bezkompromisowa, jak i pełna wrażliwości, daje się poznać jako kreatorka indywidualnego stylu. Ostatnio, podczas występu w TVP2, Karin Ann skorzystała z okazji, by mówić o prawach osób LGBTQ+. Występ ten wywołał sensacyjny szum medialny i był prawdziwym świadectwem jej oddania sprawie wspierania mniejszości i dążenia do równości. 

 

Prowokujące do myślenia teledyski Karin Ann zgromadziły już 2 miliony wyświetleń na YouTube, a wśród jej wielbicieli są takie mediowe sławy jak The New York Times, MTV, Noctis, Wonderland i 1883. Artystka niedawno zakończyła trasę koncertową po Polsce, gdzie pojawiła się na zaproszenie Sanah, a także wydała debiutancką EP-kę "lonely together", która pokazała jej zdolność do przekraczania muzycznych granic i nie ograniczania się w twórczości do jednego gatunku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.