KARIN ANN NOMINOWANA W KONKURSIE LA MUSIC VIDEO AWARDS 2021
Słowacka artystka, która zasłynęła na polskim rynku uczestnictwem w trasie koncertowej Sanah #nosorrytour oraz tym, że na antenie TVP2 w programie „Pytanie na śniadanie” wyjęła w trakcie występu tęczową flagę w ramach wsparcia społeczności LGBTQ w Polsce, została nominowana w kategorii Best Music Video w LA Music Video Awards 2021.
Nominowany teledysk do piosenki „babyboy” nawiązuje do tematów dyskryminacji na przestrzeni wielu dekad. Obrazuje nierówne traktowanie z uwagi na płeć, kolor skóry, czy religię. Pochodząca ze Słowacji artystka w wielu wywiadach mówi o tym, że traktuje twórczość artystyczną również jako platformę do wyrażania swoich uczuć i przekonań, które zostały uznane przez „New York Times” za głos Pokolenia Z. Opowiada się za równością w każdym aspekcie życia, dlatego też jej trasa supportująca Sanah nosi tytuł EQUAL a tłem do występu Karin Ann jest flaga symbolizująca równość.
Piosenka „babyboy” była prezentowana przez Karin Ann w programie „Pytanie na śniadanie”, kiedy to zdobyła się na gest, którego nie odważył się dotąd wykonać żaden polski artysta. Podczas swojego debiutanckiego występu w Telewizji Polskiej utalentowana piosenkarka wyciągnęła niespodziewanie z kieszeni tęczową flagę i zwróciła się bezpośrednio do zamieszkujących Polskę przedstawicieli mniejszości seksualnych:
Chciałabym dzisiaj zadedykować tę piosenkę dla osób LGBTQIA z Polski, bo wiem, że nie macie tutaj łatwo - powiedziała prosto do kamery.
Zasługujecie na miłość, zasługujecie na to, by czuć się bezpiecznie. Jestem z wami i kocham was. Dacie radę. Bądźcie silni - dodała.
Teraz artystkę wspierają polscy influencerzy prosząc swoich odbiorców o głosowanie na teledysk do piosenki „babyboy”, który został nominowany w kategorii Best Music Video w LA Music Video Awards 2021. Chętnych zapraszamy do głosowania, a Karin Ann życzymy powodzenia!
Link do głosowania: https://vote2sort.com/list/1089/Best-Music-Video
Koncert z cyklu Jazz.PL w radiowej Dwójce zagra kwintet Blu/Bry
Technics na Audio Video Show 2024
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.