Komunikaty PR

KARIN ANN NOMINOWANA W KONKURSIE LA MUSIC VIDEO AWARDS 2021

2021-07-30  |  14:50
Biuro prasowe

Słowacka artystka, która zasłynęła na polskim rynku uczestnictwem w trasie koncertowej Sanah #nosorrytour oraz tym, że na antenie TVP2 w programie „Pytanie na śniadanie” wyjęła w trakcie występu tęczową flagę w ramach wsparcia społeczności LGBTQ w Polsce, została nominowana w kategorii  Best Music Video w LA Music Video Awards 2021.

Nominowany teledysk do piosenki „babyboy” nawiązuje do tematów dyskryminacji na przestrzeni wielu dekad. Obrazuje nierówne traktowanie z uwagi na płeć, kolor skóry, czy religię. Pochodząca ze Słowacji artystka w wielu wywiadach mówi o tym, że traktuje twórczość artystyczną również jako platformę do wyrażania swoich uczuć i przekonań, które zostały uznane przez „New York Times” za głos Pokolenia Z. Opowiada się za równością w każdym aspekcie życia, dlatego też jej trasa supportująca Sanah nosi tytuł EQUAL a tłem do występu Karin Ann jest flaga symbolizująca równość. 

Piosenka „babyboy” była prezentowana przez Karin Ann w programie „Pytanie na śniadanie”,  kiedy to  zdobyła się na gest, którego nie odważył się dotąd wykonać żaden polski artysta. Podczas swojego debiutanckiego występu w Telewizji Polskiej utalentowana piosenkarka wyciągnęła niespodziewanie z kieszeni tęczową flagę i zwróciła się bezpośrednio do zamieszkujących Polskę przedstawicieli mniejszości seksualnych:

Chciałabym dzisiaj zadedykować tę piosenkę dla osób LGBTQIA z Polski, bo wiem, że nie macie tutaj łatwo - powiedziała prosto do kamery.

Zasługujecie na miłość, zasługujecie na to, by czuć się bezpiecznie. Jestem z wami i kocham was. Dacie radę. Bądźcie silni - dodała.

Teraz artystkę wspierają polscy influencerzy prosząc swoich odbiorców o głosowanie na teledysk do piosenki „babyboy”, który został nominowany w kategorii Best Music Video w LA Music Video Awards 2021. Chętnych zapraszamy do głosowania, a Karin Ann życzymy powodzenia! 

Link do głosowania: https://vote2sort.com/list/1089/Best-Music-Video

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.