Kiermaszu płyt winylowych, CD i kaset magnetofonowych w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Po sukcesie listopadowej odsłony kiermaszu płyt winylowych, CD i kaset magnetofonowych VIVO! Piła zaprasza wszystkich miłośników analogowych brzmień do udziału w kolejnej edycji wydarzenia, która odbędzie się już w niedzielę, 24 kwietnia. Na miejscu dostępnych będzie około 10 000 muzycznych perełek z utworami polskich i zagranicznych artystów. Wstęp wolny.
VIVO! Piła, podczas nadchodzącej niedzieli handlowej, zadba o dodatkowe atrakcje dla swoich gości. 24 kwietnia do pilskiego centrum handlowego zjadą się wystawcy z całej Polski, aby wystawić około 10 000 wyselekcjonowanych płyt winylowych, CD i kaset magnetofonowych z utworami największym muzycznych gwiazd, niezapomnianymi gitarowymi solówkami Jimiego Hendrixa, ponadczasowymi przebojami ABBY czy kultowymi singlami polskich artystów. Dostępne będą również maxi single oraz single 7 cali. Udział w wydarzeniu będzie nie tylko okazją do nabycia nowych czy wymiany zalegających na półkach egzemplarzy, ale też szansą spotkania, rozmowy i podzielenia się swoimi spostrzeżeniami z innymi pasjonatami.
– Ponownie z przyjemnością organizujemy muzyczne targi, którymi mamy nadzieję dodatkowo umilić zakupy i wizytę obiekcie. Wystawiony asortyment zostanie poddany skrupulatnej selekcji. Uczestnicy kiermaszu mogą spodziewać się zatem wyłącznie dobrych jakościowo i różnorodnych gatunkowo egzemplarzy – informuje Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.
Kiermasz płyt winylowych, CD i kaset magnetofonowych w VIVO! Piła odbędzie się w niedzielę, 24 kwietnia,w godzinach otwarcia centrum handlowego. Wydarzenie jest bezpłatne.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.