Komunikaty PR

KOMBI przekonuje nas, że "Jeszcze wszystko przed nami'!

2021-11-03  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Pracownia Artystyczna




pr.artystyczna|gmail.com| |pr.artystyczna|gmail.com
+48609194985
brak

To jedyna piosenka na albumie, wśród innych współcześnie brzmiących, nawiązująca mocno melodycznie, tekstowo, rytmicznie i brzmieniowo do hitów z kultowego albumu zespołu zatytułowanego „Nowy rozdział” (1983) (Polskie Nagrania). To był zresztą zamysł lidera KOMBI, Sławomira Łosowskiego, gdy powstawała nowa piosenka, aby z okazji 45-lecia istnienia zespołu sprawić muzyczny prezent swoim wiernym, wieloletnim fanom, którzy ciągle sentymentalnie wracają do świata winyli i kaset KOMBI i są przywiązani są do jego brzmień. W nowej piosence znajdą elementy charakterystyczne dla kompozycji i gry KOMBI w latach 80-tych. Warstwa instrumentalna nagrana została na perkusji Simmons a wiodące brzmienia zagrane zostały na tych samych barwach syntezatorów Prophet-5 i Mini Korg 700s, na których Łosowski gra od początku w piosenkach „Słodkiego miłego życia” i „Kochać cię za późno”. Autorka tekstu Patrycja Kosiarkiewicz świetnie uchwyciła ideę kompozytora i napisała opowieść o relacji Łosowskiego z fanami. Niektórzy z nich od lat 80-tych. do dzisiaj przyjeżdżają z odległych miejsc na koncerty zespołu. Przez lata wytworzyły się ich piękne relacje i przyjaźnie z liderem i z zespołem. W związku z bardzo osobistym charakterem tej piosenki Sławomir Łosowski udzielił też swojego głosu we fragmencie „tyle ognia ciągle w nas” i śpiewa wraz ze Zbyszkiem Filem refreny. 

Życzymy, aby ta piosenka dała wszystkim dużo dobrego ducha. 

Nic się nie kończy. Jeszcze wszystko przed nami.

Skład zespołu

Sławomir Łosowski – lider, syntezatory, sampler

Zbigniew Fil – śpiew

Karol Kozłowski – bas

Tomasz Łosowski – perkusja

Produkcja

nagranie instrumentów: SL Sound Studio

nagranie wokalu: Plastic Studio – Agnieszka Burcan

miks i mastering: Marcin Szwajcer

producent: Sławomir Łosowski

Link do teledysku

https://www.youtube.com/watch?v=xnhH6BiCyMA

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.