Komunikaty PR

Koncert O.N.E. w ramach Manu Summer Jazz Sundays

2023-08-17  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania N ( 0.01 MB )

Trwa 13. edycja Manu Summer Jazz Sundays – tegoroczny cykl nosi nazwę „Dziewczyny Jazzu”. Przed nami jeszcze dwa wyjątkowe koncerty, a już w najbliższą niedzielę na scenie wystąpi zespół O.N.E., czyli: Monika Muc, Kamila Drabek, Patrycja Wybrańczyk oraz Kateryna Ziabliuk.

Manu Summer Jazz Sundays, Manufaktura, Mały Rynek Jazzowy
(między restauracjami: Starbucks, Whiskey In The Jar oraz pizzerią 105)

Każda niedziela sierpnia, godz. 17:00

W ramach cyklu „Dziewczyny Jazzu” w najbliższą niedzielę (20.07) na scenie wystąpi grupa O.N.E. Zespół tworzą: Monika Muc – saksofonistka i laureatka nagrody „Powiew Młodego Jazzu” na Krokus Jazz Festiwal w 2017 roku, Kamila Drabek – kontrabasistka i kompozytorka, która prowadzi też autorską formację Tercet Kamili Drabek, Patrycja Wybrańczyk – perkusistka, udzielająca się na scenach jazzowych i eksperymentalnych nie tylko w Polsce, ale także za granicą oraz Kateryna Ziabliuk – pianistka, wokalistka i kompozytorka, mająca na swoim koncie liczne występy w całej Europie. Połączenie tych utalentowanych jazzowych artystek z pewnością przyniesie słuchaczom niezapomniane doznania muzyczne.

W ramach cyklu „Dziewczyny Jazzu” jeszcze w tym miesiącu na scenie wystąpi Kasia Nova. Wszystkie koncerty są otwarte, niebiletowane, ale liczba miejsc siedzących jest ograniczona. Koncertów można słuchać także podczas wizyt w restauracjach – z ogródków Pizzerii Stopiątka, Yarsy i Bobby Burger. W razie deszczu - występy artystów zostaną przeniesione do hallu głównego nieczynnej w tym dniu galerii. 

Harmonogram koncertów:

  • 20.08 – O.N.E.
  • 27.08 – Kasia Nova Trio
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć