Lady Pank świętuje jubileusz z marką Orkisz!
Czterdziestą rocznicę istnienia obchodzi w tym roku legenda polskiego rocka, formacja Lady Pank.
Z tej okazji zespół zapowiedział premierę jubileuszowej płyty LP40 oraz ogólnopolską trasę koncertową, która odbędzie się jesienią. Do celebracji okrągłej rocznicy zaproszona została marka wódki z segmentu ultra premium – Orkisz.
Kultowy zespół Lady Pank, który w ciągu czterech dekad wychował kilka pokoleń słuchaczy, w tym roku świętuje swój jubileusz. Z okazji 40-lecia istnienia, formacja zapowiedziała album LP40, który trafi do sprzedaży 12 marca. Premiera jubileuszowej płyty wspierana będzie dwoma koncertami w klubie Stodoła w Warszawie, które odbędą się kolejno 13 i 14 marca. Oba wydarzenia zostaną zorganizowane
z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, z ograniczoną liczbą miejsc siedzących oraz odpowiednimi odstępami między krzesłami.
Oprócz dwóch premierowych wystąpień w Stodole, członkowie Lady Pank zapowiedzieli również jubileuszową trasę koncertową, zaplanowaną na tegoroczną jesień i obejmującą aż 40 miast w Polsce.
– Lady Pank to z jednej strony wehikuł czasu dla pokoleń, które wychowały się na ich przebojach, ale również ogromna inspiracja dla młodych artystów i obowiązkowy rozdział w polskiej historii rocka. Dlatego z dumą informujemy, że w tym roku marka Orkisz będzie wspierać jubileusz istnienia tej kultowej formacji rockowej. Wyjątkowa współpraca dwóch brandów, które bez wątpienia czerpią
z tego co najlepsze w Polsce, obejmie zarówno promocję premiery płyty, jak i jesienną trasę koncertową – mówi Arkadiusz Słota, Senior Brand Manager marki Orkisz w Stock Polska.
Wkrótce na oficjalnym profilu marki Orkisz na Facebooku pojawi się wiele ciekawych materiałów oraz aktywacji dedykowanych dla konsumentów wódki Orkisz oraz fanów zespołu Lady Pank.
Współpraca marki Orkisz z legendarną grupą Lady Pank to mariaż dwóch polskich marek, które wyróżniają się ponadczasowością, najwyższą jakością, a przede wszystkim wyjątkową historią, która za nimi stoi. Orkisz to wódka z segmentu ultra premium. O jej wyjątkowości stanowi fakt, że jest ona wytwarzana w procesie powolnej destylacji. Dzięki temu charakteryzuje się niezwykłą łagodnością i subtelnym, niepowtarzalnym smakiem. Bez wątpienia zadowoli każdego konesera mocniejszych trunków i fana polskiego rocka.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki
Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.
Medycyna
Polscy naukowcy rozwijają technologię hodowania bionicznej trzustki. Może ona rozwiązać problem cukrzycy insulinozależnej

Zespół polskich naukowców rozwija technologię hodowania bionicznej trzustki, którą będzie można wszczepiać pacjentom kwalifikowanym obecnie do przeszczepu od zmarłego dawcy. Taka procedura jest stosowana w najcięższych przypadkach cukrzycy typu 1, a niekiedy również w cukrzycy typu 2. Badacze, tworząc innowacyjną metodę leczenia dołożyli starań, by rozwiązać ryzyko najgroźniejszego powikłania, jakim jest odrzucenie wszczepianego narządu poprzez wykrzepianie. Do zbudowania narządu będą wykorzystywane komórki pacjenta, więc układ immunologiczny nie powinien odczytywać go jako obcy.
Prawo
400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie

W ciągu ostatnich kilku lat, od wejścia w życie przepisów Apteka dla Aptekarza, zamknięto ponad 2,2 tys. aptek w Polsce, a około 400 gmin nie posiada na swoim terenie apteki. Trzech na pięciu Polaków, aby kupić leki, musi się udać po nie do innej miejscowości. Sygnatariusze listu otwartego do minister zdrowia przygotowanego przez Koalicję „Na pomoc niesamodzielnym” apelują o zmianę priorytetów w legislacji dotyczącej rynku aptek. Wzywają też do podjęcia systemowych działań przeciwdziałających wykluczeniu zdrowotnemu ze względu na miejsce zamieszkania.