Lady Pank świętuje jubileusz z marką Orkisz!
Czterdziestą rocznicę istnienia obchodzi w tym roku legenda polskiego rocka, formacja Lady Pank.
Z tej okazji zespół zapowiedział premierę jubileuszowej płyty LP40 oraz ogólnopolską trasę koncertową, która odbędzie się jesienią. Do celebracji okrągłej rocznicy zaproszona została marka wódki z segmentu ultra premium – Orkisz.
Kultowy zespół Lady Pank, który w ciągu czterech dekad wychował kilka pokoleń słuchaczy, w tym roku świętuje swój jubileusz. Z okazji 40-lecia istnienia, formacja zapowiedziała album LP40, który trafi do sprzedaży 12 marca. Premiera jubileuszowej płyty wspierana będzie dwoma koncertami w klubie Stodoła w Warszawie, które odbędą się kolejno 13 i 14 marca. Oba wydarzenia zostaną zorganizowane
z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, z ograniczoną liczbą miejsc siedzących oraz odpowiednimi odstępami między krzesłami.
Oprócz dwóch premierowych wystąpień w Stodole, członkowie Lady Pank zapowiedzieli również jubileuszową trasę koncertową, zaplanowaną na tegoroczną jesień i obejmującą aż 40 miast w Polsce.
– Lady Pank to z jednej strony wehikuł czasu dla pokoleń, które wychowały się na ich przebojach, ale również ogromna inspiracja dla młodych artystów i obowiązkowy rozdział w polskiej historii rocka. Dlatego z dumą informujemy, że w tym roku marka Orkisz będzie wspierać jubileusz istnienia tej kultowej formacji rockowej. Wyjątkowa współpraca dwóch brandów, które bez wątpienia czerpią
z tego co najlepsze w Polsce, obejmie zarówno promocję premiery płyty, jak i jesienną trasę koncertową – mówi Arkadiusz Słota, Senior Brand Manager marki Orkisz w Stock Polska.
Wkrótce na oficjalnym profilu marki Orkisz na Facebooku pojawi się wiele ciekawych materiałów oraz aktywacji dedykowanych dla konsumentów wódki Orkisz oraz fanów zespołu Lady Pank.
Współpraca marki Orkisz z legendarną grupą Lady Pank to mariaż dwóch polskich marek, które wyróżniają się ponadczasowością, najwyższą jakością, a przede wszystkim wyjątkową historią, która za nimi stoi. Orkisz to wódka z segmentu ultra premium. O jej wyjątkowości stanowi fakt, że jest ona wytwarzana w procesie powolnej destylacji. Dzięki temu charakteryzuje się niezwykłą łagodnością i subtelnym, niepowtarzalnym smakiem. Bez wątpienia zadowoli każdego konesera mocniejszych trunków i fana polskiego rocka.
Koncert z cyklu Jazz.PL w radiowej Dwójce zagra kwintet Blu/Bry
Technics na Audio Video Show 2024
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.