Komunikaty PR

Lady Pank świętuje jubileusz z marką Orkisz!

2021-03-12  |  16:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Czterdziestą rocznicę istnienia obchodzi w tym roku legenda polskiego rocka, formacja Lady Pank.
Z tej okazji zespół zapowiedział premierę jubileuszowej płyty LP40 oraz ogólnopolską trasę koncertową, która odbędzie się jesienią. Do celebracji okrągłej rocznicy zaproszona została marka wódki z segmentu ultra premium – Orkisz.

Kultowy zespół Lady Pank, który w ciągu czterech dekad wychował kilka pokoleń słuchaczy, w tym roku świętuje swój jubileusz. Z okazji 40-lecia istnienia, formacja zapowiedziała album LP40, który trafi do sprzedaży 12 marca. Premiera jubileuszowej płyty wspierana będzie dwoma koncertami w klubie Stodoła w Warszawie, które odbędą się kolejno 13 i 14 marca. Oba wydarzenia zostaną zorganizowane
z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, z ograniczoną liczbą miejsc siedzących oraz odpowiednimi odstępami między krzesłami.

Oprócz dwóch premierowych wystąpień w Stodole, członkowie Lady Pank zapowiedzieli również jubileuszową trasę koncertową, zaplanowaną na tegoroczną jesień i obejmującą aż 40 miast w Polsce.

– Lady Pank to z jednej strony wehikuł czasu dla pokoleń, które wychowały się na ich przebojach, ale również ogromna inspiracja dla młodych artystów i obowiązkowy rozdział w polskiej historii rocka. Dlatego z dumą informujemy, że w tym roku marka Orkisz będzie wspierać jubileusz istnienia tej  kultowej formacji rockowej. Wyjątkowa współpraca dwóch brandów, które bez wątpienia czerpią
z tego co najlepsze w Polsce, obejmie zarówno promocję premiery płyty, jak i jesienną trasę koncertową  –
mówi Arkadiusz Słota, Senior Brand Manager marki Orkisz w Stock Polska.

Wkrótce na oficjalnym profilu marki Orkisz na Facebooku pojawi się wiele ciekawych materiałów oraz aktywacji dedykowanych dla konsumentów wódki Orkisz oraz fanów zespołu Lady Pank.

Współpraca marki Orkisz z legendarną grupą Lady Pank to mariaż dwóch polskich marek, które wyróżniają się ponadczasowością, najwyższą jakością, a przede wszystkim wyjątkową historią, która za nimi stoi. Orkisz to wódka z segmentu ultra premium. O jej wyjątkowości stanowi fakt, że jest ona wytwarzana w procesie powolnej destylacji. Dzięki temu charakteryzuje się niezwykłą łagodnością i subtelnym, niepowtarzalnym smakiem. Bez wątpienia zadowoli każdego konesera mocniejszych trunków i fana polskiego rocka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią Biuro prasowe
2024-04-23 | 07:50

Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią

Link onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM08ILE9K8FzSptHbw?e=q4nyIX Wetransfer: https://we.tl/t-YbQRDVClXF    Koncerty szantowe z widokiem na morze
Muzyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 12:00

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”   Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym
Muzyka Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała
2024-03-27 | 12:55

Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! W dniach 5-6 kwietnia zapraszamy do Atrium Biała na giełdę winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.