Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil
Pandora, największa marka biżuteryjna na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.
W tak zabieganym świecie, gdzie czas pędzi nieubłaganie, kampania stworzona dla marki Pandora przez agencję JU ma na celu zwrócenie uwagi na drobne, pozornie nieistotne momenty w życiu każdego człowieka, które dają radość. To chwile takie jak pyszna kawa w ulubionej kawiarni, ciepło pierwszych porannych promyków słońca czy przypadkowe spotkanie z bliską osobą w sklepie.
Pierwsza kampania muzyczna z udziałem Lanberry & Tribbs dla Marki Pandora
Kampania muzyczna z udziałem duetu Lanberry & Tribbs to nie tylko wyjątkowe połączenie w polskiej muzyce, ale także fenomenalny sukces. Najnowszy singiel artystów „Dzięki, że jesteś” stał się hitem radiowym już drugiego dnia po premierze i znalazł się w top 5 na kilku playlistach Spotify, w tym na 1. miejscu na playliście „Radar Premier”. „Dzięki, że jesteś” to piosenka o celebracji małych chwil. Lanberry i Tribbs chcą pokazać, że w codziennym zabieganym życiu warto jest zatrzymać się na chwilę, by zauważyć małe, ale ważne rzeczy, które mają moc wywoływania uśmiechu na naszych twarzach. To pierwsza tego typu inicjatywa w historii marki Pandora w Polsce.
“To niestandardowy projekt marketingowy, którym przedstawiamy DNA marki Pandora (choć nie łopatologicznie) i wciągamy w tworzenie go. Tak, w tworzenie. Bo misją Pandory jest wyrażanie tego co kochamy - tych ważnych dużych i małych momentów, osób, uczuć, pasji. Stworzenie duetu, sama piosenka i jej tekst, a także mechanika konkursu obejmująca UGC i umożliwiająca wpisanie go w przestrzeń klipu, niesamowicie trafnie i jednocześnie dyskretnie oddają to czym jest ta marka. Dodam, że nie jest to globalny projekt typu copy-paste, to projekt w 100% lokalny - i koncepcyjnie i produkcyjnie.” - mówi Karolina Krawczyk Dyrektorka Marketingu Pandora CEE
"Przygotowana przez nas kampania świetnie oddaje to, co jest istotne dla marki Pandora. Ponieważ szczęście to nie tylko celebrowanie doniosłych okazji, ale przede wszystkim cieszenie się małymi, malutkimi momentami, które sprawiają, że nasz dzień po prostu staje się lepszy. Tworząc komunikację do tego projektu poszukiwaliśmy nieoczywistych, świeżych połączeń oraz prawdziwych nośników emocji. Tym sposobem padło na kampanię muzyczną, której częścią jest dwójka wybitnych artystów młodego pokolenia, łączących dwa różne światy. " - mówi Edwin Zasada Chief Creative Director w Agencji JU.
Konkurs dla konsumentów
Ważnym elementem kampanii jest konkurs #MojeMomentyzPandora skierowany do konsumentów, który prowadzony będzie na Tik Toku i Instagramie. Zadaniem uczestników jest stworzenie reelsów przedstawiających małe, ale dające dużo radości momenty z ich życia. Konsumenci w swojej publikacji powinni wykorzystać dostępny w bibliotekach muzycznych wskazanych platform dźwięk będący fragmentem utworu.
W kampanię włączą się także influencerzy, tworząc własne reelsy lub TikToki prezentujące osobiste momenty szczęścia z wplecionym motywem kampanii muzycznej, jednocześnie zachęcając swoich obserwatorów do udziału w konkursie. Wybrany content od influencerów oraz zwycięzców konkursu zostanie wykorzystany do stworzenia teledysku do utworu „Dzięki, że jesteś”.
Osoby biorące udział w konkursie będą mogły także wygrać biżuterię od marki Pandora.
Akcja trwa od 9 do 22 października.
Za przygotowanie koncepcji i kreacji, nadzór kreatywny, a także za cały przebieg kampanii, dobór artystów oraz organizację konkursu odpowiada agencja kreatywno-digitalowa JU, należąca do grupy kapitałowej Digitree S.A.
Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Digital Soulmates.
Za produkcję video i sesję zdjęciową odpowiada Szaban Production.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.