Komunikaty PR

Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

2023-10-18  |  09:00
Biuro prasowe

Pandora, największa marka biżuteryjna na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.

W tak zabieganym świecie, gdzie czas pędzi nieubłaganie, kampania stworzona dla marki Pandora przez agencję JU ma na celu zwrócenie uwagi na drobne, pozornie nieistotne momenty w życiu każdego człowieka, które dają radość. To chwile takie jak pyszna kawa w ulubionej kawiarni, ciepło pierwszych porannych promyków słońca czy przypadkowe spotkanie z bliską osobą w sklepie.

Pierwsza kampania muzyczna z udziałem Lanberry & Tribbs dla Marki Pandora

Kampania muzyczna z udziałem duetu Lanberry & Tribbs to nie tylko wyjątkowe połączenie w polskiej muzyce, ale także fenomenalny sukces. Najnowszy singiel artystów „Dzięki, że jesteś” stał się hitem radiowym już drugiego dnia po premierze i znalazł się w top 5 na kilku playlistach Spotify, w tym na 1. miejscu na playliście „Radar Premier”. „Dzięki, że jesteś” to piosenka o celebracji małych chwil. Lanberry i Tribbs chcą pokazać, że w codziennym zabieganym życiu warto jest zatrzymać się na chwilę, by zauważyć małe, ale ważne rzeczy, które mają moc wywoływania uśmiechu na naszych twarzach. To pierwsza tego typu inicjatywa w historii marki Pandora w Polsce.

To niestandardowy projekt marketingowy, którym przedstawiamy DNA marki Pandora (choć nie łopatologicznie) i wciągamy w tworzenie go. Tak, w tworzenie. Bo misją Pandory jest wyrażanie tego co kochamy - tych ważnych dużych i małych momentów, osób, uczuć, pasji. Stworzenie duetu, sama piosenka i jej tekst, a także mechanika konkursu obejmująca UGC i umożliwiająca wpisanie go w przestrzeń klipu, niesamowicie trafnie i jednocześnie dyskretnie oddają to czym jest ta marka. Dodam, że nie jest to globalny projekt typu copy-paste, to projekt w 100% lokalny - i koncepcyjnie i produkcyjnie.” - mówi Karolina Krawczyk Dyrektorka Marketingu Pandora CEE

"Przygotowana przez nas kampania świetnie oddaje to, co jest istotne dla marki Pandora. Ponieważ szczęście to nie tylko celebrowanie doniosłych okazji, ale przede wszystkim cieszenie się małymi, malutkimi momentami, które sprawiają, że nasz dzień po prostu staje się lepszy. Tworząc komunikację do tego projektu poszukiwaliśmy nieoczywistych, świeżych połączeń oraz prawdziwych nośników emocji. Tym sposobem padło na kampanię muzyczną, której częścią jest dwójka wybitnych artystów młodego pokolenia, łączących dwa różne światy. " - mówi Edwin Zasada Chief Creative Director w Agencji JU.

Konkurs dla konsumentów

Ważnym elementem kampanii jest konkurs #MojeMomentyzPandora skierowany do konsumentów, który prowadzony będzie na Tik Toku i Instagramie. Zadaniem uczestników jest stworzenie reelsów przedstawiających małe, ale dające dużo radości momenty z ich życia. Konsumenci w swojej publikacji powinni wykorzystać dostępny w bibliotekach muzycznych wskazanych platform dźwięk będący fragmentem utworu.

W kampanię włączą się także influencerzy, tworząc własne reelsy lub TikToki prezentujące osobiste momenty szczęścia z wplecionym motywem kampanii muzycznej, jednocześnie zachęcając swoich obserwatorów do udziału w konkursie. Wybrany content od influencerów oraz zwycięzców konkursu zostanie wykorzystany do stworzenia teledysku do utworu „Dzięki, że jesteś”.

Osoby biorące udział w konkursie będą mogły także wygrać biżuterię od marki Pandora.

Akcja trwa od 9 do 22 października.

Za przygotowanie koncepcji i kreacji, nadzór kreatywny, a także za cały przebieg kampanii, dobór artystów oraz organizację konkursu odpowiada agencja kreatywno-digitalowa JU, należąca do grupy kapitałowej Digitree S.A.

Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Digital Soulmates.

Za produkcję video i sesję zdjęciową odpowiada Szaban Production.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.