Komunikaty PR

Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

2023-10-18  |  09:00
Biuro prasowe

Pandora, największa marka biżuteryjna na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.

W tak zabieganym świecie, gdzie czas pędzi nieubłaganie, kampania stworzona dla marki Pandora przez agencję JU ma na celu zwrócenie uwagi na drobne, pozornie nieistotne momenty w życiu każdego człowieka, które dają radość. To chwile takie jak pyszna kawa w ulubionej kawiarni, ciepło pierwszych porannych promyków słońca czy przypadkowe spotkanie z bliską osobą w sklepie.

Pierwsza kampania muzyczna z udziałem Lanberry & Tribbs dla Marki Pandora

Kampania muzyczna z udziałem duetu Lanberry & Tribbs to nie tylko wyjątkowe połączenie w polskiej muzyce, ale także fenomenalny sukces. Najnowszy singiel artystów „Dzięki, że jesteś” stał się hitem radiowym już drugiego dnia po premierze i znalazł się w top 5 na kilku playlistach Spotify, w tym na 1. miejscu na playliście „Radar Premier”. „Dzięki, że jesteś” to piosenka o celebracji małych chwil. Lanberry i Tribbs chcą pokazać, że w codziennym zabieganym życiu warto jest zatrzymać się na chwilę, by zauważyć małe, ale ważne rzeczy, które mają moc wywoływania uśmiechu na naszych twarzach. To pierwsza tego typu inicjatywa w historii marki Pandora w Polsce.

To niestandardowy projekt marketingowy, którym przedstawiamy DNA marki Pandora (choć nie łopatologicznie) i wciągamy w tworzenie go. Tak, w tworzenie. Bo misją Pandory jest wyrażanie tego co kochamy - tych ważnych dużych i małych momentów, osób, uczuć, pasji. Stworzenie duetu, sama piosenka i jej tekst, a także mechanika konkursu obejmująca UGC i umożliwiająca wpisanie go w przestrzeń klipu, niesamowicie trafnie i jednocześnie dyskretnie oddają to czym jest ta marka. Dodam, że nie jest to globalny projekt typu copy-paste, to projekt w 100% lokalny - i koncepcyjnie i produkcyjnie.” - mówi Karolina Krawczyk Dyrektorka Marketingu Pandora CEE

"Przygotowana przez nas kampania świetnie oddaje to, co jest istotne dla marki Pandora. Ponieważ szczęście to nie tylko celebrowanie doniosłych okazji, ale przede wszystkim cieszenie się małymi, malutkimi momentami, które sprawiają, że nasz dzień po prostu staje się lepszy. Tworząc komunikację do tego projektu poszukiwaliśmy nieoczywistych, świeżych połączeń oraz prawdziwych nośników emocji. Tym sposobem padło na kampanię muzyczną, której częścią jest dwójka wybitnych artystów młodego pokolenia, łączących dwa różne światy. " - mówi Edwin Zasada Chief Creative Director w Agencji JU.

Konkurs dla konsumentów

Ważnym elementem kampanii jest konkurs #MojeMomentyzPandora skierowany do konsumentów, który prowadzony będzie na Tik Toku i Instagramie. Zadaniem uczestników jest stworzenie reelsów przedstawiających małe, ale dające dużo radości momenty z ich życia. Konsumenci w swojej publikacji powinni wykorzystać dostępny w bibliotekach muzycznych wskazanych platform dźwięk będący fragmentem utworu.

W kampanię włączą się także influencerzy, tworząc własne reelsy lub TikToki prezentujące osobiste momenty szczęścia z wplecionym motywem kampanii muzycznej, jednocześnie zachęcając swoich obserwatorów do udziału w konkursie. Wybrany content od influencerów oraz zwycięzców konkursu zostanie wykorzystany do stworzenia teledysku do utworu „Dzięki, że jesteś”.

Osoby biorące udział w konkursie będą mogły także wygrać biżuterię od marki Pandora.

Akcja trwa od 9 do 22 października.

Za przygotowanie koncepcji i kreacji, nadzór kreatywny, a także za cały przebieg kampanii, dobór artystów oraz organizację konkursu odpowiada agencja kreatywno-digitalowa JU, należąca do grupy kapitałowej Digitree S.A.

Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Digital Soulmates.

Za produkcję video i sesję zdjęciową odpowiada Szaban Production.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.