Komunikaty PR

Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

2023-10-18  |  09:00
Biuro prasowe

Pandora, największa marka biżuteryjna na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.

W tak zabieganym świecie, gdzie czas pędzi nieubłaganie, kampania stworzona dla marki Pandora przez agencję JU ma na celu zwrócenie uwagi na drobne, pozornie nieistotne momenty w życiu każdego człowieka, które dają radość. To chwile takie jak pyszna kawa w ulubionej kawiarni, ciepło pierwszych porannych promyków słońca czy przypadkowe spotkanie z bliską osobą w sklepie.

Pierwsza kampania muzyczna z udziałem Lanberry & Tribbs dla Marki Pandora

Kampania muzyczna z udziałem duetu Lanberry & Tribbs to nie tylko wyjątkowe połączenie w polskiej muzyce, ale także fenomenalny sukces. Najnowszy singiel artystów „Dzięki, że jesteś” stał się hitem radiowym już drugiego dnia po premierze i znalazł się w top 5 na kilku playlistach Spotify, w tym na 1. miejscu na playliście „Radar Premier”. „Dzięki, że jesteś” to piosenka o celebracji małych chwil. Lanberry i Tribbs chcą pokazać, że w codziennym zabieganym życiu warto jest zatrzymać się na chwilę, by zauważyć małe, ale ważne rzeczy, które mają moc wywoływania uśmiechu na naszych twarzach. To pierwsza tego typu inicjatywa w historii marki Pandora w Polsce.

To niestandardowy projekt marketingowy, którym przedstawiamy DNA marki Pandora (choć nie łopatologicznie) i wciągamy w tworzenie go. Tak, w tworzenie. Bo misją Pandory jest wyrażanie tego co kochamy - tych ważnych dużych i małych momentów, osób, uczuć, pasji. Stworzenie duetu, sama piosenka i jej tekst, a także mechanika konkursu obejmująca UGC i umożliwiająca wpisanie go w przestrzeń klipu, niesamowicie trafnie i jednocześnie dyskretnie oddają to czym jest ta marka. Dodam, że nie jest to globalny projekt typu copy-paste, to projekt w 100% lokalny - i koncepcyjnie i produkcyjnie.” - mówi Karolina Krawczyk Dyrektorka Marketingu Pandora CEE

"Przygotowana przez nas kampania świetnie oddaje to, co jest istotne dla marki Pandora. Ponieważ szczęście to nie tylko celebrowanie doniosłych okazji, ale przede wszystkim cieszenie się małymi, malutkimi momentami, które sprawiają, że nasz dzień po prostu staje się lepszy. Tworząc komunikację do tego projektu poszukiwaliśmy nieoczywistych, świeżych połączeń oraz prawdziwych nośników emocji. Tym sposobem padło na kampanię muzyczną, której częścią jest dwójka wybitnych artystów młodego pokolenia, łączących dwa różne światy. " - mówi Edwin Zasada Chief Creative Director w Agencji JU.

Konkurs dla konsumentów

Ważnym elementem kampanii jest konkurs #MojeMomentyzPandora skierowany do konsumentów, który prowadzony będzie na Tik Toku i Instagramie. Zadaniem uczestników jest stworzenie reelsów przedstawiających małe, ale dające dużo radości momenty z ich życia. Konsumenci w swojej publikacji powinni wykorzystać dostępny w bibliotekach muzycznych wskazanych platform dźwięk będący fragmentem utworu.

W kampanię włączą się także influencerzy, tworząc własne reelsy lub TikToki prezentujące osobiste momenty szczęścia z wplecionym motywem kampanii muzycznej, jednocześnie zachęcając swoich obserwatorów do udziału w konkursie. Wybrany content od influencerów oraz zwycięzców konkursu zostanie wykorzystany do stworzenia teledysku do utworu „Dzięki, że jesteś”.

Osoby biorące udział w konkursie będą mogły także wygrać biżuterię od marki Pandora.

Akcja trwa od 9 do 22 października.

Za przygotowanie koncepcji i kreacji, nadzór kreatywny, a także za cały przebieg kampanii, dobór artystów oraz organizację konkursu odpowiada agencja kreatywno-digitalowa JU, należąca do grupy kapitałowej Digitree S.A.

Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Digital Soulmates.

Za produkcję video i sesję zdjęciową odpowiada Szaban Production.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye

Turkusowe wybrzeża, rozciągające się od Morza Śródziemnego po Morze Egejskie, to jeden z najpiękniejszych krajobrazów Türkiye (Turcji). Słońce świeci tutaj
Muzyka Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW
2024-04-24 | 20:30

Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich
Muzyka Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią
2024-04-23 | 07:50

Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią

Link onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM08ILE9K8FzSptHbw?e=q4nyIX Wetransfer: https://we.tl/t-YbQRDVClXF    Koncerty szantowe z widokiem na morze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.