Lech Premium zapowiada projekt Lech Music Festiwale Inaczej
W tym roku Lechendy powracają̨ na festiwale w zupełnie innym stylu! Lech Premium z myślą̨ o wszystkich festiwalowiczach, którzy tęsknią̨ za atmosferą letnich festiwali, łączy siły z Alkopoligamią odpowiedzialną za projekt Albo Inaczej i nadaje rytm tegorocznym wakacjom. Efektem wspólnych działań́ jest aktywacja Lech Music Festiwale Inaczej, zrealizowana z czołowymi, polskimi artystami sceny muzycznej.
Kiedy lato zapowiada się nadzwyczaj spokojnie, a festiwale na świeżym powietrzu pozostają jedynie w strefie marzeń Polaków, Lech Premium wychodzi naprzeciw oczekiwaniom festiwalowiczów i podtrzymuje wśród nich muzyczne emocje. Marka, wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za wydawnictwo Albo Inaczej, prezentuje nietypowy projekt czerpiący z polskich festiwali muzycznych, również tych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). Nowe działania realizowane pod hasłem Lech Music Festiwale Inaczej to propozycja dla pozytywnie nastawionych Lechend, które wiedzą, że choć́ festiwale w tym roku przyjmą inną formę lub w ogóle nie odbędą się, to nadal będą̨ im towarzyszyć́ takie emocje jak kiedyś.
10 artystów, 5 nowych aranżacji i 1 winylowa płyta - to sposób Lech Music i Albo Inaczej na odtworzenie wakacyjnych wspomnień i przeżycie zupełnie na nowo muzycznych uniesień. W końcu miłośnicy festiwali przekonają się, że niezależnie od sytuacji, klimat letnich koncertów można poczuć wszędzie, nie tylko w tłumie pod sama sceną! W ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, popularni polscy artyści postanowili odnieść się do kultowych kawałków rodzimych raperów w zupełnie innym stylu. Aby dostarczyć mocnych muzycznych wrażeń, artyści wzięli na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddając je własnej, zaskakującej interpretacji. Przeplatając zróżnicowane style muzyczne, niektórzy z wokalistów postawili na popowe i alternatywne aranżacje hiphopowych kawałków, podczas kiedy inni sięgnęli do korzeni funku i rocka, aby połączyć ze sobą dwa, z pozoru tak odmienne światy.
Pierwszą reinterpretację jednego z klasyków poznamy już 20. lipca. To właśnie tego dnia ujrzy światło dzienne premierowy singiel wraz z klipem video, zrealizowanym wspólnie z artystą zaangażowanym w projekt. Kto nim będzie? Tego dowiemy się wraz z publikacją utworu w sieci! Pozostałe single i teledyski będą publikowane w odstępie tygodniowym na kanale Youtube Alkopoligamii i na www.lech.pl aż do połowy sierpnia.
Jednak to nie koniec niespodzianek! Wszystkie interpretacje nagrane przez czołowych polskich artystów zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii w formie preorder. Każdy zakupiony krążek Lech Music Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP.
Dźwięki płynące z gramofonu pozwolą przypomnieć niezwykłą energię bijącą ze sceny, a jeśli w te wakacje będziemy mogli spotkać się pod nią ponownie, Lech nie zapomni, by dobrze to uczcić i zorganizuje wyjątkowy koncert! Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce na stronie www.lech.pl.
Za strategię, kreację, działania w digitalu, komunikację w social media oraz współpracę z artystami odpowiada agencja Cut The Mustard. Za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Działania PR oraz współpracę z influencerami powierzono agencji Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Link do spotu: https://youtu.be/Rm9tRDzQnl8

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.