Lech Premium zapowiada projekt Lech Music Festiwale Inaczej
W tym roku Lechendy powracają̨ na festiwale w zupełnie innym stylu! Lech Premium z myślą̨ o wszystkich festiwalowiczach, którzy tęsknią̨ za atmosferą letnich festiwali, łączy siły z Alkopoligamią odpowiedzialną za projekt Albo Inaczej i nadaje rytm tegorocznym wakacjom. Efektem wspólnych działań́ jest aktywacja Lech Music Festiwale Inaczej, zrealizowana z czołowymi, polskimi artystami sceny muzycznej.
Kiedy lato zapowiada się nadzwyczaj spokojnie, a festiwale na świeżym powietrzu pozostają jedynie w strefie marzeń Polaków, Lech Premium wychodzi naprzeciw oczekiwaniom festiwalowiczów i podtrzymuje wśród nich muzyczne emocje. Marka, wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za wydawnictwo Albo Inaczej, prezentuje nietypowy projekt czerpiący z polskich festiwali muzycznych, również tych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). Nowe działania realizowane pod hasłem Lech Music Festiwale Inaczej to propozycja dla pozytywnie nastawionych Lechend, które wiedzą, że choć́ festiwale w tym roku przyjmą inną formę lub w ogóle nie odbędą się, to nadal będą̨ im towarzyszyć́ takie emocje jak kiedyś.
10 artystów, 5 nowych aranżacji i 1 winylowa płyta - to sposób Lech Music i Albo Inaczej na odtworzenie wakacyjnych wspomnień i przeżycie zupełnie na nowo muzycznych uniesień. W końcu miłośnicy festiwali przekonają się, że niezależnie od sytuacji, klimat letnich koncertów można poczuć wszędzie, nie tylko w tłumie pod sama sceną! W ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, popularni polscy artyści postanowili odnieść się do kultowych kawałków rodzimych raperów w zupełnie innym stylu. Aby dostarczyć mocnych muzycznych wrażeń, artyści wzięli na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddając je własnej, zaskakującej interpretacji. Przeplatając zróżnicowane style muzyczne, niektórzy z wokalistów postawili na popowe i alternatywne aranżacje hiphopowych kawałków, podczas kiedy inni sięgnęli do korzeni funku i rocka, aby połączyć ze sobą dwa, z pozoru tak odmienne światy.
Pierwszą reinterpretację jednego z klasyków poznamy już 20. lipca. To właśnie tego dnia ujrzy światło dzienne premierowy singiel wraz z klipem video, zrealizowanym wspólnie z artystą zaangażowanym w projekt. Kto nim będzie? Tego dowiemy się wraz z publikacją utworu w sieci! Pozostałe single i teledyski będą publikowane w odstępie tygodniowym na kanale Youtube Alkopoligamii i na www.lech.pl aż do połowy sierpnia.
Jednak to nie koniec niespodzianek! Wszystkie interpretacje nagrane przez czołowych polskich artystów zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii w formie preorder. Każdy zakupiony krążek Lech Music Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP.
Dźwięki płynące z gramofonu pozwolą przypomnieć niezwykłą energię bijącą ze sceny, a jeśli w te wakacje będziemy mogli spotkać się pod nią ponownie, Lech nie zapomni, by dobrze to uczcić i zorganizuje wyjątkowy koncert! Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce na stronie www.lech.pl.
Za strategię, kreację, działania w digitalu, komunikację w social media oraz współpracę z artystami odpowiada agencja Cut The Mustard. Za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Działania PR oraz współpracę z influencerami powierzono agencji Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Link do spotu: https://youtu.be/Rm9tRDzQnl8

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Prawo

400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie
W ciągu ostatnich kilku lat, od wejścia w życie przepisów Apteka dla Aptekarza, zamknięto ponad 2,2 tys. aptek w Polsce, a około 400 gmin nie posiada na swoim terenie apteki. Trzech na pięciu Polaków, aby kupić leki, musi się udać po nie do innej miejscowości. Sygnatariusze listu otwartego do minister zdrowia przygotowanego przez Koalicję „Na pomoc niesamodzielnym” apelują o zmianę priorytetów w legislacji dotyczącej rynku aptek. Wzywają też do podjęcia systemowych działań przeciwdziałających wykluczeniu zdrowotnemu ze względu na miejsce zamieszkania.
Podróże
Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski

Tak samo jak w ubiegłym roku, tym razem aktor również planuje wykorzystać świąteczną przerwę w pracy na wyjazd na narty. Od biesiadowania z rodziną przy suto zastawionym wielkanocnym stole woli bowiem szusowanie na alpejskich stokach.
Konsument
Cykl życia smartfona jest coraz dłuższy. Mimo to większość Polaków chciałaby go wymieniać maksymalnie co dwa lata

Cykl życia smartfonów w Polsce wyraźnie się wydłuża. Już 35 proc. Polaków używa swoich smartfonów ponad dwa lata – wynika z badania Smart Barometr opracowanego przez IQS dla bolttech. Jednocześnie jednak duża liczba osób chciałaby wymieniać smartfony częściej, nawet co roku. Dlatego kierunkiem rozwoju rynku mogą być elastyczne modele użytkowania, takie jak najem.