Lech rozwija współpracę z Polish Hip-Hop Festival
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Lech Polish Hip-Hop Music Awards to przełomowy projekt dla polskiego hip-hopu. Gatunek, który od wielu lat bije rekordy popularności na polskim rynku muzycznym, w końcu doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia! Topowi artyści i olbrzymia dawka muzycznych doznań to efekt połączenia sił Polish Hip-Hop Festival oraz marki Lech. Wydarzenie poprzedzi szeroko zakrojona kampania marketingowa. Jej pierwsze efekty będzie można zobaczyć 19 maja.
Pierwsze takie wydarzenie w Polsce
I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards odbędzie się 19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia. Pomysłodawcą gali są twórcy Polish Hip-Hop Festival, czyli największego festiwalu muzyki hip-hopowej w tej części Europy. Głównym celem nowego, muzycznego projektu jest docenienie polskich twórców hip-hopu i pokazanie, że kultura miejska w kraju nad Wisłą jest na światowym poziomie. Gala będzie ogromnym przedsięwzięciem muzycznym o zasięgu ogólnopolskim.
Podczas wydarzenia zostaną przyznane statuetki w 18 kategoriach. Nominowanych wybierze Gremium pod przewodnictwem Marcina Flinta i Dawida Bartkowskiego. W jego skład wchodzą osoby związane z dziennikarstwem muzycznym, znawcy hip-hopu m.in. przedstawiciele ogólnopolskiej prasy papierowej i rozgłośni radiowych. Poza wręczeniem nagród w Hali Stulecia odbędzie się koncert, na którym wystąpią topowe raperki i raperzy.
Śladami Cichego&Małego, czyli Artur Barciś i Wini w rolach głównych!
Nagrody oraz koncerty to jedynie część wielkiego przedsięwzięcia jakim jest Lech Polish Hip-Hop Music Awards. 19 maja, w ramach szeroko zakrojonej kampanii marketingowej, pojawi się w sieci pierwszy z trzech odcinków serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”. W głównych rolach zobaczymy Artura Barcisia wcielającego się w postać „Cichego” oraz znanego w środowisku rapowym Winiego, któremu przypadła rola „Małego”. W tym samym odcinku zobaczymy także Te-Trisa – rapera, producenta i legendę polskiego freestyle'u. Serial będzie dostępny na oficjalnym kanale Lech Polish Hip-Hop Music Awards na platformie YouTube.
Pierwszy odcinek można obejrzeć pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=1ZuiFBgJfw8
Dedykowane puszki Lech i inne działania promocyjne
Lech Polish Hip-Hop Music Awards zostanie wsparty zasięgową kampanią outdoorową, radiową oraz promocją w digitalu, display mobile i VOD. Informacje na temat wydarzenia znajdą się również na 18 milionach dedykowanych puszek Lech.
Pomysłodawcą wydarzenia jest Polish Hip-Hop Festival, natomiast sponsorem tytularnym gali marka Lech należąca do Kompanii Piwowarskiej. Za produkcję materiałów video do serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” odpowiada dom produkcyjny OTO Film. W skład grupy projektowej wchodzą: Cut The Mustard - digital, Tailor Made PR – influencer marketing, Zenith – media.
Wszystkie działania można śledzić na oficjalnej stronie internetowej:
http://www.plhhma.pl/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.