Komunikaty PR

LENA MOONLIGT MOTYWUJE DO SPEŁNIANIA MARZEŃ W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE”

2024-02-06  |  11:11
Biuro prasowe

LENA MOONLIGT W NAJNOWSZYM SINGLU „NIC O MNIE” NAMAWIA DO ZDYSTANSOWANIA SIĘ OD HEJTU

Lena Moonlight powraca z nowym singlem „NIC O MNIE” a polska, rapowa, kobieca scena muzyczna na dobre zyskuje nową reprezentantkę. Utwór „NIC O MNIE” mówi o drodze do realizacji swoich marzeń i pasji pomimo przeciwności losu i nieprzychylności ze strony innych ludzi.

Zależało mi na tym, aby przekazać, że w drodze do upragnionego celu, w który mocno wierzymy warto wypracować zdrowy dystans, do opinii, które w żadnej mierze nie są konstruktywne i pochodzą od ludzi, którzy niczego o nas nie wiedzą. Wiem, że takie opinie mogą zostać z człowiekiem na całe życie i pozostawić niegojące się rany, dlatego tak ważne dla mnie było powiedzenie do każdej wrażliwej i kreatywnej osoby: „nie daj się i idź po swoje”! – mówi o singlu Lena.

Słuchaj w streamie: https://e-muzyka.ffm.to/lenamoonlightnicomnie

Do piosenki powstał dynamiczny klip, którego energia oddaje klimat piosenki.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=Y7bNrERgxaQ

Lena Moonlight – wokalistka, autorka tekstów, osobowość internetowa (4 mln obserwujących). Muzycznie zadebiutowała wakacyjnym, popowym singlem "Stać cię na więcej" w lipcu 2022 roku. W ślad za udanym debiutem kolejno ukazały się single: popowa „California”, osadzony w stylach trap i R&B „Ostatni raz” oraz rapowe „Money Moves” i „Za ten luz”. Po etapie poszukiwań muzycznej tożsamości, dwa ostatnie utwory rozpoczęły nową ścieżkę artystyczną Leny, która odwołując się do własnych przeżyć sama napisała do nich teksty. Wydany właśnie utwór „NIC O MNIE” to kontynuacja rapowego stylu, który leży Lenie jak ulał - odzwierciedla osobowość artystki i kierunek, w którym chce podążać. Z pewnością to dopiero początek tegorocznych nowości, bo jak mówi Lena "praca w studio i poszukiwanie nowych brzmień, sprawia jej ogromną przyjemność”.

Sociale: 

Insta: https://www.instagram.com/lena_moonlight

Yt: https://youtube.com/@lenamoonlightmusic

Tt: https://www.tiktok.com/@lena_moonlight

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.