Lexus tworzy muzykę z amerykańskimi artystami
Jakie samochody lubimy najbardziej? Miłośnicy czterech kółek z pewnością mają swoje konkretne typy, ale chyba większość z nas zgodzi się, że cenimy auta, które zapadają w pamięć, budzą pozytywne emocje i mają w sobie „to coś”. Te cechy, typowe dla modeli Lexusa, stały się inspiracją do stworzenia utworu i teledysku, które są owocem pierwszej takiej współpracy kilku artystów z branży muzycznej.
Lexus bez fałszywej skromności deklaruje – nasze samochody są wyjątkowe, mają inspirować i budzić pasję podczas każdej przejażdżki. Tego stwierdzenia ma również dowodzić nowa kampania reklamowa, uruchomiona z inicjatywy amerykańskiego oddziału marki. Cechy nowych modeli Lexusa zostały przeniesione na zupełnie nowy, muzyczny grunt, a artyści zaangażowani do przedsięwzięcia współpracowali ze sobą po raz pierwszy. Co jest efektem tej kooperacji?
Kampania pod znakiem gwiazd
Utwór muzyczny i teledysk to dzieło, nad którym pracowali wyjątkowi artyści. Nominowane do nagrody Grammy duo producentek muzycznych Nova Wav z Florydy, Audrey Nuna – amerykańska wokalistka koreańskiego pochodzenia, Ecko – raper z Argentyny oraz Zak Ryan Schlegel, czyli utytułowany choreograf pracujący z gwiazdami z całego świata. Taka mieszanka zainspirowała się nowymi modelami Lexusa, by stworzyć kawałek „No Ceiling” w ramach kampanii „Emotional Sparks”.
U podstaw emocji przekazanych w utworze leżą prawdziwe doświadczenia muzyków, którzy mieli okazję na własnej skórze przekonać się, jakie odczucia budzą nowe modele japońskiej marki. Kompozycja została zainspirowana poszczególnymi elementami i walorami Lexusów, takimi jak zaawansowany system wsparcia kierowcy Lexus Teammate, cicha i dynamiczna hybryda typu plug-in w nowym Lexusie NX 450h+, ale także rykiem i osiągami 5-litrowej, wolnossącej V-ósemki w nowym IS 500.
Inspiracje hybrydowe i nie tylko
Oprócz utworu powstały również krótkie spoty reklamowe i to również w nich wspomniane wyżej elementy zostają uwydatnione przez poszczególnych artystów współpracujących w ramach kampanii "Emotional Sparks”. Cichy napęd i doskonały system audio nowego Lexusa NX 450h+ z hybrydą typu plug-in pod maską stworzył doskonałe środowisko do odsłuchu wokali stworzonych przez producentki Nova Wav.
Napisane przez Audrey Nuna słowa utworu nabierały konkretnych kształtów podczas jazdy Lexusem LS 500h z systemem Lexus Teammate, który pozwala kierowcy zrelaksować się za kierownicą i oferuje niezrównane wsparcie na trasie. Przyspieszony puls i docierający do uszu dźwięk silnika V8 stał się z kolei inspiracją dla rapera Ecko, który miał przyjemność jeździć nowym Lexusem IS 500, w którym to osiągi grają pierwsze skrzypce. Zak Ryan Schlegel stworzył zaś choreografię do teledysku, czerpiąc garściami ze zgrabnych ruchów Lexusa NX 350h, który… dzięki funkcji Remote Park zaparkuje nawet bez kierowcy w środku.
Tyle teorii. A efekt? Warto przekonać się samemu, słuchając utworu i oglądając teledysk wyreżyserowany przez Sebastiana Strassera – wyspecjalizowanego w branży filmowca, który otrzymał ponad 200 międzynarodowych nagród reklamowych i na tworzeniu spotów dla największych marek zna się jak mało kto.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.