Lexus tworzy muzykę z amerykańskimi artystami
Jakie samochody lubimy najbardziej? Miłośnicy czterech kółek z pewnością mają swoje konkretne typy, ale chyba większość z nas zgodzi się, że cenimy auta, które zapadają w pamięć, budzą pozytywne emocje i mają w sobie „to coś”. Te cechy, typowe dla modeli Lexusa, stały się inspiracją do stworzenia utworu i teledysku, które są owocem pierwszej takiej współpracy kilku artystów z branży muzycznej.
Lexus bez fałszywej skromności deklaruje – nasze samochody są wyjątkowe, mają inspirować i budzić pasję podczas każdej przejażdżki. Tego stwierdzenia ma również dowodzić nowa kampania reklamowa, uruchomiona z inicjatywy amerykańskiego oddziału marki. Cechy nowych modeli Lexusa zostały przeniesione na zupełnie nowy, muzyczny grunt, a artyści zaangażowani do przedsięwzięcia współpracowali ze sobą po raz pierwszy. Co jest efektem tej kooperacji?
Kampania pod znakiem gwiazd
Utwór muzyczny i teledysk to dzieło, nad którym pracowali wyjątkowi artyści. Nominowane do nagrody Grammy duo producentek muzycznych Nova Wav z Florydy, Audrey Nuna – amerykańska wokalistka koreańskiego pochodzenia, Ecko – raper z Argentyny oraz Zak Ryan Schlegel, czyli utytułowany choreograf pracujący z gwiazdami z całego świata. Taka mieszanka zainspirowała się nowymi modelami Lexusa, by stworzyć kawałek „No Ceiling” w ramach kampanii „Emotional Sparks”.
U podstaw emocji przekazanych w utworze leżą prawdziwe doświadczenia muzyków, którzy mieli okazję na własnej skórze przekonać się, jakie odczucia budzą nowe modele japońskiej marki. Kompozycja została zainspirowana poszczególnymi elementami i walorami Lexusów, takimi jak zaawansowany system wsparcia kierowcy Lexus Teammate, cicha i dynamiczna hybryda typu plug-in w nowym Lexusie NX 450h+, ale także rykiem i osiągami 5-litrowej, wolnossącej V-ósemki w nowym IS 500.
Inspiracje hybrydowe i nie tylko
Oprócz utworu powstały również krótkie spoty reklamowe i to również w nich wspomniane wyżej elementy zostają uwydatnione przez poszczególnych artystów współpracujących w ramach kampanii "Emotional Sparks”. Cichy napęd i doskonały system audio nowego Lexusa NX 450h+ z hybrydą typu plug-in pod maską stworzył doskonałe środowisko do odsłuchu wokali stworzonych przez producentki Nova Wav.
Napisane przez Audrey Nuna słowa utworu nabierały konkretnych kształtów podczas jazdy Lexusem LS 500h z systemem Lexus Teammate, który pozwala kierowcy zrelaksować się za kierownicą i oferuje niezrównane wsparcie na trasie. Przyspieszony puls i docierający do uszu dźwięk silnika V8 stał się z kolei inspiracją dla rapera Ecko, który miał przyjemność jeździć nowym Lexusem IS 500, w którym to osiągi grają pierwsze skrzypce. Zak Ryan Schlegel stworzył zaś choreografię do teledysku, czerpiąc garściami ze zgrabnych ruchów Lexusa NX 350h, który… dzięki funkcji Remote Park zaparkuje nawet bez kierowcy w środku.
Tyle teorii. A efekt? Warto przekonać się samemu, słuchając utworu i oglądając teledysk wyreżyserowany przez Sebastiana Strassera – wyspecjalizowanego w branży filmowca, który otrzymał ponad 200 międzynarodowych nagród reklamowych i na tworzeniu spotów dla największych marek zna się jak mało kto.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.