Lexus tworzy muzykę z amerykańskimi artystami
Jakie samochody lubimy najbardziej? Miłośnicy czterech kółek z pewnością mają swoje konkretne typy, ale chyba większość z nas zgodzi się, że cenimy auta, które zapadają w pamięć, budzą pozytywne emocje i mają w sobie „to coś”. Te cechy, typowe dla modeli Lexusa, stały się inspiracją do stworzenia utworu i teledysku, które są owocem pierwszej takiej współpracy kilku artystów z branży muzycznej.
Lexus bez fałszywej skromności deklaruje – nasze samochody są wyjątkowe, mają inspirować i budzić pasję podczas każdej przejażdżki. Tego stwierdzenia ma również dowodzić nowa kampania reklamowa, uruchomiona z inicjatywy amerykańskiego oddziału marki. Cechy nowych modeli Lexusa zostały przeniesione na zupełnie nowy, muzyczny grunt, a artyści zaangażowani do przedsięwzięcia współpracowali ze sobą po raz pierwszy. Co jest efektem tej kooperacji?
Kampania pod znakiem gwiazd
Utwór muzyczny i teledysk to dzieło, nad którym pracowali wyjątkowi artyści. Nominowane do nagrody Grammy duo producentek muzycznych Nova Wav z Florydy, Audrey Nuna – amerykańska wokalistka koreańskiego pochodzenia, Ecko – raper z Argentyny oraz Zak Ryan Schlegel, czyli utytułowany choreograf pracujący z gwiazdami z całego świata. Taka mieszanka zainspirowała się nowymi modelami Lexusa, by stworzyć kawałek „No Ceiling” w ramach kampanii „Emotional Sparks”.
U podstaw emocji przekazanych w utworze leżą prawdziwe doświadczenia muzyków, którzy mieli okazję na własnej skórze przekonać się, jakie odczucia budzą nowe modele japońskiej marki. Kompozycja została zainspirowana poszczególnymi elementami i walorami Lexusów, takimi jak zaawansowany system wsparcia kierowcy Lexus Teammate, cicha i dynamiczna hybryda typu plug-in w nowym Lexusie NX 450h+, ale także rykiem i osiągami 5-litrowej, wolnossącej V-ósemki w nowym IS 500.
Inspiracje hybrydowe i nie tylko
Oprócz utworu powstały również krótkie spoty reklamowe i to również w nich wspomniane wyżej elementy zostają uwydatnione przez poszczególnych artystów współpracujących w ramach kampanii "Emotional Sparks”. Cichy napęd i doskonały system audio nowego Lexusa NX 450h+ z hybrydą typu plug-in pod maską stworzył doskonałe środowisko do odsłuchu wokali stworzonych przez producentki Nova Wav.
Napisane przez Audrey Nuna słowa utworu nabierały konkretnych kształtów podczas jazdy Lexusem LS 500h z systemem Lexus Teammate, który pozwala kierowcy zrelaksować się za kierownicą i oferuje niezrównane wsparcie na trasie. Przyspieszony puls i docierający do uszu dźwięk silnika V8 stał się z kolei inspiracją dla rapera Ecko, który miał przyjemność jeździć nowym Lexusem IS 500, w którym to osiągi grają pierwsze skrzypce. Zak Ryan Schlegel stworzył zaś choreografię do teledysku, czerpiąc garściami ze zgrabnych ruchów Lexusa NX 350h, który… dzięki funkcji Remote Park zaparkuje nawet bez kierowcy w środku.
Tyle teorii. A efekt? Warto przekonać się samemu, słuchając utworu i oglądając teledysk wyreżyserowany przez Sebastiana Strassera – wyspecjalizowanego w branży filmowca, który otrzymał ponad 200 międzynarodowych nagród reklamowych i na tworzeniu spotów dla największych marek zna się jak mało kto.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.