Komunikaty PR

LIKA przedstawia nowy singiel "Złoto"

2020-10-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Pracownia Artystyczna




pr.artystyczna|gmail.com| |pr.artystyczna|gmail.com
+48609194985
brak

https://youtu.be/yYZqOuJ4JyU

„Złoto” to utwór o niewymiernej wartości chwil dla siebie. Chwil ulotnych, łapanych pomiędzy rutyną dnia. Powstał w momencie, gdy przeorganizowywałam swoje życie i potrzebowałam wytchnienia i skupienia się na mojej pasji – muzyce.  Mój zamysł idealnie odczytali zarówno kompozytor jak i autor słów. To piosenka o spokoju w głowie, którego każdy z nas szuka i potrzebuje. I zazwyczaj znajduje go w tym, co sprawia mu najwięcej radości. Do utworu powstał teledysk, który został zrealizowany na zasadzie – „ucieknijmy z miasta w plener i po prostu postawmy na luz i naturę”. Nie czułam się w ogóle skrępowana kamerą, nie miałam nawet specjalnego mejkapu czy stylizacji. Jest spontanicznie, naturalnie … złote chwile!  Takich życzę nam wszystkim codziennie.  – tak o swojej nowej produkcji muzycznej opowiada Lika.


LIKA (AngeLika Wdowczyk) to pochodząca z Warszawy wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów i ... prawniczka. Laureatka „Szansy na Sukces" (w edycji finałowej wystąpiła z zespołem Perfect w piosence: „Ale wkoło jest wesoło" oraz w programie z zespołem Wawele: „Biały Latawiec"). Jest też laureatką Muzycznej Rebelii Radia Dla Ciebie. We wrześniu 2020 wystąpiła w Konkursie Debiuty na 57 KFPP w Opolu, gdzie zdobyła nagrodę dla najciekawszej osobowości konkursu! Utwór „Błysk” skomponował dla niej Marek Kościkiewicz. 

Ukończyła z wyróżnieniem klasę wokalną Autorskiej Szkoły Muzyki Rozrywkowej i Jazzowej I i II stopnia w Warszawie pod patronatem Akademii Muzycznej w Katowicach.  Jest Członkinią Okręgowej Izby Radców Prawnych z siedzibą w Warszawie. Absolwentka międzynarodowych studiów Master of Laws LL.M. International Law. Założycielka kancelarii prawnej, dyrektor ds. prawnych dużej korporacji międzynarodowej. Spełniona zawodowo i rodzinnie kontynuuje swoją muzyczną przygodę. 

Album LIKA pojawi się w listopadzie tego roku. 

 

http://lika.live

https://www.facebook.com/LIKAwdowczyk/

https://www.instagram.com/lika_official

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.