Komunikaty PR

MADE FOR MIXING TOUR

2022-02-02  |  15:15
Biuro prasowe

MADE FOR MIXING x CATZ N’ DOGZ

Monkey Shoulder po raz kolejny zaprasza wszystkich fanów whisky na wyjątkowy koncert. Już 4. lutego w warszawskim klubie Niebo koncert zagra housowy duet Catz N’ Dogz. Tak samo jak whisky Monkey Shoulder odznacza się wibrującą energią, która łączy się z owocowymi aromatami tworząc wyjątkowo gładką, kremową i bardzo słodową szkocką, tak samo panowie zdążyli już nieźle namieszać na mapie muzycznej, stając się jednym z najgorętszych polskich towarów eksportowych.

 

Catz N’ Dogz zdecydowanie zapracowali na swoją obecną karierę - od kilku lat ich sety didżejskie wypełniają najlepsze kluby na całym świecie, a kolejne znakomite wydawnictwa (albumy i EP-ki) ukazują się w katalogach najważniejszych dla kultury klubowej labeli. Koncert w Niebie jest początkiem “Made for Mixing Tour”, której partnerem jest Monkey Shoulder. Zaraz po Warszawie imprezy będą miały miejsce kolejno we Wrocławiu, 5. lutego w klubie Pralnia, a następnie w Krakowie, 11. lutego w klubie Prozak 2.0, aby zakończyć w Poznaniu imprezą 12. lutego w klubie Tama.

 

Zatem co dla Catz N’ Dogz oraz Monkey Shoulder oznacza “Made for Mixing”? Dla marki to zdecydowanie wyjątkowe koktajle, które można tworzyć na bazie miksu single maltów, co jest swoistym DNA marki. To też gwarancja nie tylko wyjątkowego smaku, ale także gwarancja wymiksowania się z nudnych prywatek. Jest to także czas na miks prawdziwych doznań smakowych i muzycznych. Grzegorz Demiańczuk (Greg) i Wojciech Tarańczuk (Vojtek) wręcz podkreślają te elementy w swojej wypowiedzi:

 

„Muzyka którą prezentujemy jest wręcz stworzona do miksowania i wplatania w nią coraz to nowych inspiracji i elementów, na które wpływ mają: aktualna sytuacja, nastrój i miejsce, gdzie się znajdujemy. To, że jest nas dwóch, pozwala na ogromną wolność w wyborach, wzajemnie czerpiemy od siebie energię. Z uwagi na aktualnie dużą dostępność muzyki elektronicznej – miksowanie, remiksowanie czy też robienie mashupów, możemy wyróżnić się od pozostałych. Zawsze kiedy występujemy, w swoje sety implementujemy specjalnie przygotowane edity oraz remiksu, które można usłyszeć wyłącznie w naszych miksach. Nieustannie staramy się czymś zaskoczyć.”

 

Pandemiczny rok 2020 to oczywiście brak aktywności klubowej, ale kreatywność duetu znalazła swoje odzwierciedlenie w albumie “Moments”. Naładowana emocjami, wykorzystująca downtempowe wibracje ma szansę odpowiednio wybrzmieć podczas tego karnawałowego touru. Wręcz idealna nuta do nietuzinkowego koktajlu przyrządzonego na bazie whisky Monkey Shoulder. Dlatego możemy spodziewać się wyjątkowej klubowej atmosfery, zmiksowanej z karnawałowym odpięciem wrotek, na co wielu/wiele z nas czeka z niecierpliwością.

                                                                                                          

O MONKEY SHOULDER

Monkey Shoulder to mieszanka whisky z trzech destylarni William Grant & Sons, znajdujących się w jednym kompleksie gorzelnianym w Dufftown, Speyside w Szkocji– Glenfiddich, Balvenie i Kininvie. Jej nazwa nawiązuje do nieco już zapomnianej przypadłości pracowników słodowni, do których obowiązków należało przede wszystkim ręczne przerzucanie słodowanego zboża za pomocą specjalnych łopat. W wyniku ciężkiej, fizycznej pracy, zatrudnieni w słodowni mężczyźni często nabawili się kontuzji barku (ang. monkey shoulder). Aby uhonorować ich wysiłek, firma stworzyła markę whisky odnoszącą się właśnie do tej przypadłości, nazywając ją Monkey Shoulder.

Whisky słodowa mieszana (blended whisky) Monkey Shoulder jest idealna do serwowana w postaci różnych koktajli, zawsze z przymrużeniem oka i bez zbędnych konwenansów. Szkockie tradycje zostały zinterpretowane w nowy, niekonwencjonalny sposób z myślą o nowej generacji fanów whisky.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Jaki jest PawBeats poza sceną? Biuro prasowe
2024-05-06 | 11:00

Jaki jest PawBeats poza sceną?

PawBeats od wielu lat to nieprzerwane pasmo sukcesów. Dobrze sprzedające się płyty; wyprzedane koncerty i niezliczona liczba bardzo ciekawych gości, którzy chętnie biorą
Muzyka Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye
2024-04-25 | 15:30

Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye

Turkusowe wybrzeża, rozciągające się od Morza Śródziemnego po Morze Egejskie, to jeden z najpiękniejszych krajobrazów Türkiye (Turcji). Słońce świeci tutaj
Muzyka Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW
2024-04-24 | 20:30

Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.