MC Silk rapuje tak szybko, jak działa Sachol Fast Effect
Bausch&Lomb Polska stawia na wyróżniającą się na rynku komunikację w kampanii środka na afty dla dorosłych – Sachol Fast Effect. Szybkość jego działania zostaje pokazana przez porównanie z szybkości samego rapowania. Kampanię pod hasłem „Sachol Fast Challenge” przygotowała agencja 38 Content Communication, a jej twarzą jest MC Silk.
Jeden z najszybszych artystów reklamuje produkt na afty i zachęca do podjęcia wyzwania. W trakcie wykonania raper, poprzez analogię do tempa swojego rapowania, nawiązuje do szybkości działania Sachol Fast Effect. Utwór powstały w ramach kampanii to jednocześnie wyzwanie dla każdego, kto chce podjąć rękawicę i spróbować zarapować szybciej niż MC Silk.
Wiedząc, jak szybko działa nasz produkt chcieliśmy znaleźć najlepszą metaforę, a jednocześnie w sposób najbardziej efektywny dotrzeć z przekazem do nowych grup docelowych. Współpraca z MC Silkiem pozwoliła także na stworzenie wyzwania, dzięki któremu możemy zaangażować naszych odbiorców.
Tomasz Sroka z działu marketingu, zajmującego się marką Sachol Fast Effect
Dasz radę zarapować szybciej?Na stronie www.fastpogromcaaft.pl śmiałkowie mogą podjąć wyzwanie.Najnowsza kampania przygotowana dla Sachol Fast Effect wykorzystuje liczne kanały dotarcia do klientów, proponując odbiorcom atrakcyjne konteksty. Wideo z utworem MC Silka dostępne jest w mediach społecznościowych marki Sachol oraz rapera. Akcja została wsparta również działaniami digitalowymi oraz mediowymi. Całość kampanii jest prowadzona w Internecie i na kanałach społecznościowych. Autorem kampanii jest 38 Content Communication.
Sachol Fast Effect to aerozol na afty i aftowe zapalenie jamy ustnej u osób powyżej 12 roku życia.Reklama prowadzona przez Bausch & Lomb Poland Sp. z o.o. Producent: Farmaceutici Procemsa S.p.A. Via Mentana 10 – 10042 Nichelino (TO), Włochy Sac-PL-2303-224
To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.