MC Silk rapuje tak szybko, jak działa Sachol Fast Effect
Bausch&Lomb Polska stawia na wyróżniającą się na rynku komunikację w kampanii środka na afty dla dorosłych – Sachol Fast Effect. Szybkość jego działania zostaje pokazana przez porównanie z szybkości samego rapowania. Kampanię pod hasłem „Sachol Fast Challenge” przygotowała agencja 38 Content Communication, a jej twarzą jest MC Silk.
Jeden z najszybszych artystów reklamuje produkt na afty i zachęca do podjęcia wyzwania. W trakcie wykonania raper, poprzez analogię do tempa swojego rapowania, nawiązuje do szybkości działania Sachol Fast Effect. Utwór powstały w ramach kampanii to jednocześnie wyzwanie dla każdego, kto chce podjąć rękawicę i spróbować zarapować szybciej niż MC Silk.
Wiedząc, jak szybko działa nasz produkt chcieliśmy znaleźć najlepszą metaforę, a jednocześnie w sposób najbardziej efektywny dotrzeć z przekazem do nowych grup docelowych. Współpraca z MC Silkiem pozwoliła także na stworzenie wyzwania, dzięki któremu możemy zaangażować naszych odbiorców.
Tomasz Sroka z działu marketingu, zajmującego się marką Sachol Fast Effect
Dasz radę zarapować szybciej?Na stronie www.fastpogromcaaft.pl śmiałkowie mogą podjąć wyzwanie.Najnowsza kampania przygotowana dla Sachol Fast Effect wykorzystuje liczne kanały dotarcia do klientów, proponując odbiorcom atrakcyjne konteksty. Wideo z utworem MC Silka dostępne jest w mediach społecznościowych marki Sachol oraz rapera. Akcja została wsparta również działaniami digitalowymi oraz mediowymi. Całość kampanii jest prowadzona w Internecie i na kanałach społecznościowych. Autorem kampanii jest 38 Content Communication.
Sachol Fast Effect to aerozol na afty i aftowe zapalenie jamy ustnej u osób powyżej 12 roku życia.Reklama prowadzona przez Bausch & Lomb Poland Sp. z o.o. Producent: Farmaceutici Procemsa S.p.A. Via Mentana 10 – 10042 Nichelino (TO), Włochy Sac-PL-2303-224
To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.