McCANN Poland z nową kampanią dla Mastercard Music
McCANN Poland zrealizował dla marki Mastercard kolejną kampanię marketingową platformy Mastercard Music. W ramach trzeciej już odsłony projektu powstał niesztampowy duet dwóch czołowych artystów polskiej sceny muzycznej - Bedoes 2115 i Dawida Kwiatkowskiego. Utwór „Lustro” można usłyszeć na antenach największych stacji radiowych w kraju oraz platformach streamingowych. W ramach kampanii, oprócz premiery singla i teledysku, odbędzie się wspólny koncert artystów oraz wyjątkowa wystawa immersyjna. McCANN Poland odpowiada za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną we wszystkich mediach oraz za całościową realizację kampanii.
W tym roku duet Mastercard Music tworzą topowy polski raper Bedeos 2115 oraz jeden z najbardziej popularnych artystów popowych - Dawid Kwiatkowski. Zestawienie tak różnych muzyków z odległych sobie muzycznych światów wpisuje się idealnie w ideę Mastercard Music, czyli ukazywania siły muzyki, która łączy pomimo różnic. Motywem tegorocznej edycji kampanii jest próba postawienia się na miejscu drugiej osoby, próbując ją zrozumieć oraz poszerzając w ten sposób własną perspektywę. Tym jest właśnie tytułowe lustro – odbicie w oczach innych. Teledysk do utworu w reżyserii Alana Willmanna jest już dostępny na platformie YouTube. Kreatywna koncepcja polega na wcielaniu się artystów w siebie nawzajem, by pokazać, że istniejące różnice nie są aż tak istotne, a to, co naprawdę się liczy, to muzyka i prawdziwa pasja.
W ramach tegorocznej odsłony kampanii Mastercard Music zależało nam, aby pokazać, iż mimo wielu dzielących nas różnic warto spróbować postawić się w położeniu drugiej osoby, by spojrzeć na rzeczywistość jej oczami. Właśnie tym jest dla nas tytułowe lustro. Muzyka ma moc jednoczenia oraz poszerzania horyzontów, dlatego w tej edycji kampanii, w ramach innowacyjnej i kreatywnej koncepcji, zostanie zaprezentowana immersyjna wystawa, która pozwoli fanom muzyki jeszcze bardziej zanurzyć się w świat wyjątkowych, zmysłowych doznań. Współpraca McCANN Poland z Mastercard od lat opiera się na zaufaniu i wzajemnie inspiracji, dzięki czemu powstają tak bezcenne projekty, jak Mastercard Music – powiedział Marcin Sosiński, Managing Director McCANN Poland
Przez dwa tygodnie fani muzyki będą mogli odwiedzić specjalnie stworzoną przestrzeń w nowopowstałym MELT museum. Innowacyjna, immersyjna wystawa będzie połączniem technologii z muzycznymi i wizualnymi elementami. Składać się będzie ze stworzonych przez studio MELT IMMERSIVE dziewięciu autorskich, multimedialnych i audiowizualnych instalacji. Tego rodzaju kreatywna koncentracja będzie prawdziwą ucztą dla zmysłów wszystkich odwiedzających tę wyjątkową wystawę.
W ramach tegorocznej edycji Mastercard Music, już 25 września artyści zagrają także wspólny koncert w MOXO w Fabryce Norblina, podczas którego zaprezentują swoje najpopularniejsze utwory, a punktem kulminacyjnym wydarzenia będzie premierowe wykonanie singla „Lustro”. Bilety na wydarzenie zdobyć można w ramach programu Mastercard Bezcenne® Chwile, a także wygrać je biorąc udział w specjalnych konkursach przygotowanych w mediach społecznościowych artystów.
Kampania marketingowa promująca nową odsłonę projektu Mastercard Music oraz singiel „Lustro” ruszyła 18 sierpnia 2023 r. 15 i 30 -sekundowe spoty, w których wystąpili Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski będą emitowane w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat oraz w przestrzeni mediów społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w Internecie i na antenach największych stacji radiowych w kraju. Utwór „Lustro” jest już dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a nagrany z udziałem artystów wideoklip można oglądać na platformie YouTube.
Muzyka to jedna z moich pasji, pozwalająca przeżywać emocje do których nie mamy dostępu na co dzień. Tak samo było z tym projektem. Proces pracy nad trzecią edycją Mastercard Music był trudny, ale i wyjątkowy – dzięki zespołowi po stronie zaangażowanych agencji i klienta stał się też niezapomniany. Jestem dumny że jako McCANN tworzymy takie projekty jak najnowsza odsłona Mastercard Music. W kampanii skupiliśmy się na połączeniu artystów z dwóch światów, z których kolaboracji wyszło coś niesamowitego. Utwór z głębokim przekazem, fantastyczny teledysk i angażująca kampania, a to dopiero początek bo w tej edycji jeszcze wiele atrakcji przed nami. Mastercard Music to jeden z wiodących projektów muzycznych na rynku i ta edycja udowadnia, że w reklamie cały czas można robić świetne rzeczy – powiedział Igor Seweryn, Account Supervisor McCANN Poland.
Platforma Mastercard Music powstała we współpracy z McCANN Poland. To już trzecia odsłona muzycznej platformy, która łączy artystów w nieoczywiste duety. W ramach tego projektu w ubiegłych edycjach zostały zaprezentowane dwa duety – Sanah i Sobel z hitem „Cześć, jak się masz?” oraz Pezet z Natalią Szroeder z utworem „Jeden świat”.
W ramach długofalowej współpracy, McCANN Poland jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej we wszystkich mediach oraz odpowiada za realizację kampanii. Za wdrożenie i optymalizację strony internetowej odpowiada agencja Spacecamp, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Carat. We współpracy z domem produkcyjnym Film Produkcja stworzone zostały teledysk i spoty reklamowe, a całość została wyreżyserowana przez Alana Willmanna.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.