Młode talenty pod batutą Krzesimira Dębskiego zagrają w Fabryce Norblina

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W najbliższą niedzielę (18.12.) stypendyści projektu e-Bank Talentów 2022 zagrają dla gości Fabryki Norblina. Dyrygować im będzie sam mistrz batuty, Krzesimir Dębski, a gościnnie wystąpią Mietek Szcześniak i Natalia Zastępa. Wstęp na koncert jest wolny. Jednym z partnerów programu jest Fundacja Fabryki Norblina.
Budynek Plater w Fabryce Norblina w niedzielny wieczór zamieni się w małą filharmonię. Podczas koncertu zostanie wykonana polska muzyka filmowa Krzesimira Dębskiego, m.in. muzyka z filmu Ogniem i Mieczem, Stara Baśń, W pustyni i w puszczy, Kingsajz. Orkiestrę, której zadyryguje sam maestro, stworzą wybitni stypendyści 3. edycji programu e-Banku Talentów 2022. Gościnnie wystąpią również Mietek Szcześniak oraz Natalia Zastępa. Koncert rozpocznie się o godzinie 19:00.
Niedzielne wydarzenie jest podsumowaniem dziewięciodniowej pracy uczestników programu e-Bank Talentów 2022 w ramach warsztatów indywidualnych z pedagogami, warsztatów orkiestrowych oraz spotkań z wybitnymi osobistościami świata kultury w Polsce. W tej grupie znaleźli się: Aleksander Dębicz, Marcin Masecki, Wojciech Olszak, Czesław Mozil, Gabi Drzewiecka, Atom String Quartet i Grupa MoCarta. Stypendyści występujący w programie to uczestnicy pionierskiego projektu skierowanego do uzdolnionej młodzieży z całej Polski. Celem programu jest zapewnienie w pełni darmowej pomocy najbardziej uzdolnionym artystycznie młodym muzykom z całej Polski, wsparcie ich na wielu płaszczyznach, m.in. nabywania umiejętności poprzez indywidualną współpracę z najwybitniejszymi polskimi pedagogami, udział w warsztatach z osobowościami medialnymi, uczestnictwo w zajęciach muzycznych dotyczących PR, rozwoju osobistego, współpracy z mediami, budowania zespołu, orkiestry symfonicznej oraz wielu innych potrzebnych do budowy własnej kariery.
Głównymi partnerami wydarzenia są: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowy Instytut Muzyki i Tańca, Fundacja ARP, Państwowe Porty Lotnicze PPL, Fundacja PGE, Fundacja Lotto, Fundacja Fabryki Norblina, Teraz Polska, Larsen Strings Danmark, ZAIKS.
Organizatorem programu e-Bank Talentów 2022 jest Fundacja Master Art założona przez Jakuba Dubika, polskiego wiolonczelistę młodego pokolenia, laureata międzynarodowych konkursów. Mimo młodego wieku jako solista występował w Weil Hall w Carnegie Hall w Nowym Jorku, Chamber Music Hall w Filharmonii Berlińskiej, Brahms Saal w Musikverein we Wiedniu. Członek rozpoznawalnego duetu Cello Brothers oraz ambasador Yamaha Music Europe.
strona projektu: www.banktalentow.com
strona organizatora: www.jakubdubik.com

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.