Music Stories: kategoria z suspensem, a do tego prawdziwie międzynarodowa.
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
9. edycja programu Papaya Young Creators.
Klip dla utworu muzycznego, który jeszcze nie miał premiery? Dlaczego nie?
Music Stories: kategoria z suspensem, a do tego prawdziwie międzynarodowa
Chcesz stworzyć teledysk dla gwiazdy polskiej sceny muzycznej, takiej jak Igo czy Paulina Przybysz? A może bliżej Ci do wschodzącej gwiazdy europejskiej sceny rapowej, która w swoich kawałkach łączy brzmienia neo-soul, grime albo do eksperymentalnych i organicznych dźwięków w cyfrowej aranżacji? W tegorocznej edycji Papaya Young Creators każdy znajdzie coś dla siebie.
Music Stories to jedna ze sztandarowych kategorii konkursu Papaya Young Creators, w której, w przeciwieństwie do pozostałych kategorii, należy przygotować nie pomysł na reklamę, ale koncepcję video-klipu. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać swoje pomysły dla pięciu zupełnie różnych artystów z polski i zagranicy. Autorki i autorzy propozycji powinni oczywiście nawiązać oraz autorsko zinterpretować utwory muzyczne znanych artystów. Ale czy to ogranicza kreatywność twórców?
Doświadczenie pokazuje, że nie. Music Stories to kategoria, która od czterech edycji przyciąga coraz większą liczbę pomysłów. Zaangażowani w konkurs artyści dzielą się przestrzenią swojej twórczości, aby ukazać i rozwijać twórczość osób startujących w konkursie. W historii Papaya Young Creators, uczestnicy i uczestniczki stworzyli już teledyski dla gwiazd takich jak Kayah, Krzysztof Zalewski, Karaś i Rogucki, Skubas czy Barbara Wrońska. W tym roku obok artystów z Polski: IGO (Igora Walaszka), Pauliny Przybysz czy BRK ft. Udoo, po raz pierwszy w historii kategorii teledyski można też tworzyć dla artystów zagranicznych.
IGO prezentuje się z utworem „I need no love”. Artysta tworzący obraz do tej piosenki może pytać „czy aby na pewno?” Paulina Przybysz oferuje interpretację utworu pod tytułem „Wracając”, który nie miał jeszcze swojej premiery a w panelu konkursowym znajduje się jego wersja demo. Osoba, która zdecyduje się zaproponować koncepcję klipu ma szansę debiutować wraz z artystką. Bardzo wyraźne zaproszenie do współpracy „tu i teraz” dla młodych twórców kieruje BRK ft. Udoo, ponieważ tytuł jego utworu to „Let’s do it now”.
Międzynarodowa reprezentacja artystów to Hellwana, wychowana w Wielkiej Brytanii wokalistka i wschodząca gwiazda czeskiej i słowackiej sceny rapowej oraz hiszpański duet występujący pod nazwą Jansky. Hellwana w swoich kawałkach łączy brzmienia neo-soul, grime i trap ze zmysłowym wokalem i jasnymi, wznoszącymi się liniami gitary, a duet Jansky wykorzystuje eksperymentalne organiczne dźwięki w cyfrowej aranżacji, flety i…poezję. Warto sprawdzić ich ostatni projekt, Insecta Dance Music, który opiera się na śpiewających owadach z Majorki.
Wszystkie utwory w wersji audio są dostępne po zalogowaniu w panelu uczestnika na stronie www.papayayoungdirectors.com Można to zrobić do 28 lutego br.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.