Music Stories: kategoria z suspensem, a do tego prawdziwie międzynarodowa.
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
9. edycja programu Papaya Young Creators.
Klip dla utworu muzycznego, który jeszcze nie miał premiery? Dlaczego nie?
Music Stories: kategoria z suspensem, a do tego prawdziwie międzynarodowa
Chcesz stworzyć teledysk dla gwiazdy polskiej sceny muzycznej, takiej jak Igo czy Paulina Przybysz? A może bliżej Ci do wschodzącej gwiazdy europejskiej sceny rapowej, która w swoich kawałkach łączy brzmienia neo-soul, grime albo do eksperymentalnych i organicznych dźwięków w cyfrowej aranżacji? W tegorocznej edycji Papaya Young Creators każdy znajdzie coś dla siebie.
Music Stories to jedna ze sztandarowych kategorii konkursu Papaya Young Creators, w której, w przeciwieństwie do pozostałych kategorii, należy przygotować nie pomysł na reklamę, ale koncepcję video-klipu. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać swoje pomysły dla pięciu zupełnie różnych artystów z polski i zagranicy. Autorki i autorzy propozycji powinni oczywiście nawiązać oraz autorsko zinterpretować utwory muzyczne znanych artystów. Ale czy to ogranicza kreatywność twórców?
Doświadczenie pokazuje, że nie. Music Stories to kategoria, która od czterech edycji przyciąga coraz większą liczbę pomysłów. Zaangażowani w konkurs artyści dzielą się przestrzenią swojej twórczości, aby ukazać i rozwijać twórczość osób startujących w konkursie. W historii Papaya Young Creators, uczestnicy i uczestniczki stworzyli już teledyski dla gwiazd takich jak Kayah, Krzysztof Zalewski, Karaś i Rogucki, Skubas czy Barbara Wrońska. W tym roku obok artystów z Polski: IGO (Igora Walaszka), Pauliny Przybysz czy BRK ft. Udoo, po raz pierwszy w historii kategorii teledyski można też tworzyć dla artystów zagranicznych.
IGO prezentuje się z utworem „I need no love”. Artysta tworzący obraz do tej piosenki może pytać „czy aby na pewno?” Paulina Przybysz oferuje interpretację utworu pod tytułem „Wracając”, który nie miał jeszcze swojej premiery a w panelu konkursowym znajduje się jego wersja demo. Osoba, która zdecyduje się zaproponować koncepcję klipu ma szansę debiutować wraz z artystką. Bardzo wyraźne zaproszenie do współpracy „tu i teraz” dla młodych twórców kieruje BRK ft. Udoo, ponieważ tytuł jego utworu to „Let’s do it now”.
Międzynarodowa reprezentacja artystów to Hellwana, wychowana w Wielkiej Brytanii wokalistka i wschodząca gwiazda czeskiej i słowackiej sceny rapowej oraz hiszpański duet występujący pod nazwą Jansky. Hellwana w swoich kawałkach łączy brzmienia neo-soul, grime i trap ze zmysłowym wokalem i jasnymi, wznoszącymi się liniami gitary, a duet Jansky wykorzystuje eksperymentalne organiczne dźwięki w cyfrowej aranżacji, flety i…poezję. Warto sprawdzić ich ostatni projekt, Insecta Dance Music, który opiera się na śpiewających owadach z Majorki.
Wszystkie utwory w wersji audio są dostępne po zalogowaniu w panelu uczestnika na stronie www.papayayoungdirectors.com Można to zrobić do 28 lutego br.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.