Muzyczne spotkania online z Marią Sadowską i Nothing But Thieves
Z okazji premier nowych albumów Maria Sadowska oraz zespół Nothing But Thieves spotkają się z fanami w wirtualnej przestrzeni. Wydarzenie z cyklu #premieraonline z angielską formacją w roli głównej zaplanowano na środę 4 listopada. Natomiast spotkanie z piosenkarką odbędzie się dzień później, w czwartek 5 listopada.
Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.
Spotkanie online z Nothing But Thieves – środa, 4 listopada, godz. 18:00
Na „Moral Panic”, nowym krążku rockowej grupy Nothing But Thieves, znalazło się 11 utworów, a wśród nich single „Is Everybody Going Crazy?”, „Real Love Song”, „Impossible” oraz niedawno zaprezentowany fanom utwór „Phobia”.
Choć album został napisany jeszcze przed pandemią, okazuje się zaskakująco adekwatny do panującej sytuacji. Koncepcyjna płyta opisuje świat pochłonięty negatywnymi emocjami, w którym jednak wciąż tli się nadzieja. W utworach przewijają się tematy zmiany klimatu, paniki w mediach społecznościowych, politycznego chaosu oraz eskapizmu.
Na spotkanie z zespołem zapraszają Empik, Sony Music Poland oraz Going. Rozmowę z muzykami poprowadzi Agnieszka Szkuta.
Spotkanie online z Marią Sadowską – czwartek, 5 listopada, godz. 18:00
Maria Sadowska powraca z płytą „Początek nocy”. Artystka po 6 latach od ostatniego wydawnictwa zdecydowała się nagrać album, który łączy wszystkie gatunki, w jakich poruszała się do tej pory. Swoje muzyczne doświadczenia i fascynacje zamknęła w płycie z piosenkami o miłości. I tak znajdziemy na niej jazzujące nowoczesne utwory jak „Marakeczi” ze specjalnym udziałem Leszka Możdżera, przestrzenne ballady, np. „Wolno umierać” czy przebojowe, elektroniczne „Sen” i tytułowy „Początek nocy”, przywołujące na myśl hity The Weeknd czy Calvina Harrisa.
Tym albumem Maria zaspokoi głód zarówno wielbicieli jej jazzowych dokonań („Tribute To Komeda”, „Jazz na ulicach”), publiczności obecnej z nią od ponad 20 lat na klubowych parkietach, jak i fanów popowego materiału z płyty „Spis treści”. Artystka długo szukała odpowiedniego producenta tego muzycznego eksperymentu. Ostatecznie zdecydowała się na połączenie dwóch muzycznych światów i powierzyła produkcję albumu Jarosławowi Baranowi, który wcześniej współpracował m.in. z Edytą Górniak, Renatą Przemyk czy Cleo.
Na spotkanie zapraszają Empik, Agora oraz Going. Rozmowę z artystką poprowadzi Agnieszka Szydłowska.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.