Muzyczny marzec w centrum handlowym Reduta: wesołe melodie i kreatywne tworzenie
Poczuj wiosenny przypływ kreatywności wraz z Redutą! Od jutra każda sobota marca w warszawskim centrum handlowym na Ochocie upłynie przy akompaniamencie radosnych melodii, a najmłodsi będą mogli poczuć się jak artyści korzystając z fascynujących warsztatów plastycznych!
Centrum handlowe Reduta jest gotowe na powitanie wiosny w atmosferze kreatywności i pasji! Każda marcowa sobota w godzinach 11:30-16:30, będzie wypełniona muzyką i atrakcjami dla najmłodszych.
Celem akcji jest przekazanie dzieciom wiedzy poprzez zabawę integracyjną, zabawy ruchowe ze śpiewem i tańcem oraz zagadki słuchowe. Podczas koncertów będziemy mogli usłyszeć utwory z kręgu muzyki klasycznej, rozrywkowej oraz piosenki dziecięce. Muzyczne soboty to także okazja by pociechy mogły poznać różne instrumenty i kompozycje.
W kolejnych odsłonach muzycznego marca zaprezentowane zostaną m.in. utwory kompozytorów epoki baroku – Bacha, Frescobaldiego, Pachelbela. Pragniemy w przystępny sposób przybliżyć młodym słuchaczom muzykę dawnych wieków, a także pokazać, że jest nie tylko piękna i refleksyjna, ale można się przy niej również świetnie bawić. Muzycznym zabawom będą towarzyszyć m. in. kolorowe chusty, piłeczki czy szarfy. Prócz wiolonczeli, altówki i pianina, goście centrum usłyszą także lirę, dulcimer i flet prosty.
Świat piosenek dla dzieci także jest pełen niespodzianek – zwierząt, kolorowych kwiatów, przeróżnych postaci i niesamowitych opowieści. Tak samo różnorodny może być akompaniament do tych muzycznych opowieści – pianino, gitara, ukulele, dzwonki, kalimba, a nawet bębenek czy patyczki do sushi to tylko niektóre instrumenty, na których można grać, żeby piosenka była jeszcze bardziej kolorowa.
Muzyczną przygodę rozpoczynamy koncertami w każdą sobotę: 02, 09, 18 i 23 marca o godzinie 11:30. Po nich o 12:15 wyruszymy w świat wyobraźni podczas warsztatów plastycznych, gdzie mali artyści stworzą swoje inspirujące arcydzieła.
Zapisy na zajęcia nie są wymagane – wystarczy przyjść i dołączyć do zabawy! Warsztaty są otwarte dla wszystkich chętnych, a udział jest całkowicie bezpłatny. W pojedynczych warsztatach może wziąć udział maksymalnie 30 dzieci.
Muzyczny marzec to jedynie część działań wspierających kulturę. Od tego roku galeria Reduta i inne centra należące do sieci partnerują Stowarzyszeniu im. Ludwiga van Beethovena, które organizuje m.in. Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena.
Czekamy na Waszą radosną obecność, gotowi do wspólnego odkrywania muzyki i sztuki! Więcej informacji nt. wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej galerii.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.