Komunikaty PR

Na przekór wszystkiemu

2022-01-13  |  16:00

Odkrycie Roku 2021 w Czechach i na Słowacji, twarz listy Spotify EQUAL, którą można było podziwiać na wielkim ekranie na Time Square, performerka i obrończyni praw mniejszości LGBT+ w polskiej TVP2 -  Karin Ann to niezwykle charyzmatyczny głos pokolenia na miarę trzeciej dekady XXI wieku. Odważna, buntownicza, nie boi się przesuwać granic i eksperymentować. Zadaliśmy Karin Ann 22 pytania w których podsumowujmy rok 2021 i pytamy o plany na rok 2022.

  • Twój największy sukces w 2021 roku?

Dostałam pierwszą w życiu nagrodę za moją muzykę - Muzyczny Debiut 2021 Zebrik Awards

 

  • Twoja największa porażka w 2021 roku?

Wybrałam się na piknik z przyjaciółką w rajstopach-kabaretkach i nie wzięłam pod uwagę dość ciepłej,  słonecznej  pogody. W efekcie opaliłam się na całym udzie we  wzór kabaretek xD

  • Twoja największa niespodzianka w 2021 roku?

Myślę, że wszystko, co wydarzyło się w mojej muzycznej karierze m.in. nagroda za debiut czy też  pierwsza trasa koncertowa.

 

  • Twoje największe wyzwanie w 2021 roku?

Nauka poruszania się w świecie muzyki. Wbrew pozorom to bardzo duże wyzwanie, aby się w tym świecie odnaleźć i nie pogubić.

 

  • Twoje najfajniejsze wspomnienie w 2021 roku?

Było ich wiele, ale jeśli miałabym wybierać, to myślę, że pierwszy koncert, ze mną w roli głównej jako headliner :-D

 

  • Ulubiony projekt w 2021 roku?

Kręcenie teledysku z moimi przyjaciółmi. Wspólny czas na planie, dobra zabawa i super efekt końcowy.

 

  • Ulubiona piosenka w 2021 roku?

Co kilka tygodni mam nową ulubioną, więc jest ich wiele, ale obecnie na tapecie mam "Her sweet kiss" z soundtracku do serialu Wiedźmin

 

  • Ulubiona osoba w 2021 roku?

Jest ich kilka, ale niech pozostaną moją tajemnicą

 

  • Ulubione miejsce odwiedzone w 2021 roku?

Zdecydowanie Rzym. Absolutnie to miasto skradło moje serce

 

  • Najstraszniejsze miejsce odwiedzone w 2021 roku?

Publiczna łazienka, ale nie powiem gdzie ….

 

  • Nowa umiejętność zdobyta w 2021 roku?

Zaczęłam uczyć się włoskiego

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.