Komunikaty PR

Na przekór wszystkiemu

2022-01-13  |  16:00

Odkrycie Roku 2021 w Czechach i na Słowacji, twarz listy Spotify EQUAL, którą można było podziwiać na wielkim ekranie na Time Square, performerka i obrończyni praw mniejszości LGBT+ w polskiej TVP2 -  Karin Ann to niezwykle charyzmatyczny głos pokolenia na miarę trzeciej dekady XXI wieku. Odważna, buntownicza, nie boi się przesuwać granic i eksperymentować. Zadaliśmy Karin Ann 22 pytania w których podsumowujmy rok 2021 i pytamy o plany na rok 2022.

  • Twój największy sukces w 2021 roku?

Dostałam pierwszą w życiu nagrodę za moją muzykę - Muzyczny Debiut 2021 Zebrik Awards

 

  • Twoja największa porażka w 2021 roku?

Wybrałam się na piknik z przyjaciółką w rajstopach-kabaretkach i nie wzięłam pod uwagę dość ciepłej,  słonecznej  pogody. W efekcie opaliłam się na całym udzie we  wzór kabaretek xD

  • Twoja największa niespodzianka w 2021 roku?

Myślę, że wszystko, co wydarzyło się w mojej muzycznej karierze m.in. nagroda za debiut czy też  pierwsza trasa koncertowa.

 

  • Twoje największe wyzwanie w 2021 roku?

Nauka poruszania się w świecie muzyki. Wbrew pozorom to bardzo duże wyzwanie, aby się w tym świecie odnaleźć i nie pogubić.

 

  • Twoje najfajniejsze wspomnienie w 2021 roku?

Było ich wiele, ale jeśli miałabym wybierać, to myślę, że pierwszy koncert, ze mną w roli głównej jako headliner :-D

 

  • Ulubiony projekt w 2021 roku?

Kręcenie teledysku z moimi przyjaciółmi. Wspólny czas na planie, dobra zabawa i super efekt końcowy.

 

  • Ulubiona piosenka w 2021 roku?

Co kilka tygodni mam nową ulubioną, więc jest ich wiele, ale obecnie na tapecie mam "Her sweet kiss" z soundtracku do serialu Wiedźmin

 

  • Ulubiona osoba w 2021 roku?

Jest ich kilka, ale niech pozostaną moją tajemnicą

 

  • Ulubione miejsce odwiedzone w 2021 roku?

Zdecydowanie Rzym. Absolutnie to miasto skradło moje serce

 

  • Najstraszniejsze miejsce odwiedzone w 2021 roku?

Publiczna łazienka, ale nie powiem gdzie ….

 

  • Nowa umiejętność zdobyta w 2021 roku?

Zaczęłam uczyć się włoskiego

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.