Komunikaty PR

Nadchodzi nowy gatunek muzyki

2020-02-27  |  11:00
Biuro prasowe

Na naszych oczach tworzy się nowy gatunek muzyki! Nazywa się: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę, za każdym razem na nowo, określa wola Artystów pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich Fani, bo każdy utwór tego gatunku powstaje w wyniku zbiórki na Facebooku. Razem nadajemy nowy sens muzyce!

Rak’n’Roll Music to pierwsza taka akcja: największe gwiazdy sceny muzycznej i ich fani razem stworzą zupełnie nowy rodzaj muzyki. Jak to działa? Artysta wyznacza kwotę pomocy, którą chce zebrać, ustawia zbiórkę na Facebooku, a gdy suma zostanie osiągnięta, wypuszcza wspólne dzieło – utwór nowego gatunku Rak’n’Roll Music wraz z teledyskiem.

- W tej kampanii gramy, jak nikt przed nami. Dzięki Rak’n’Roll Music tworzymy zupełnie nową wartość w muzyce – gatunku nie definiuje tu bowiem brzmienie, ale dobre intencje i wola Artystów oraz ich Fanów, którzy jednoczą się, by pomóc chorym na raka – komentuje Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! i dodaje: Chcemy, aby ten rodzaj muzyki był jak najbardziej różnorodny i zaskakujący – tak, aby każdy kto usłyszy o Rak’n’Roll Music, czuł, że to także “jego” brzmienie.

Do nagrania nowych utworów zostaną zaproszeni artyści z różnych stron sceny muzycznej. Wspólna akcja pokaże, że o raku można mówić w przestrzeni publicznej otwarcie i wieloma głosami. Kto jako pierwszy użyczy swojego? 

-Machina ruszyła! A my nie możemy się doczekać, aż nasze zaproszenie – mikrofon Rak’n’Roll Music – trafi do pierwszej Artystki. Możemy powiedzieć jedno: to postać barwna, która wie, jak ważne jest zdrowie i której nowy utwór z pewnością jest mocno wyczekiwany przez fanów. Już wkrótce zdradzimy, kto to. Tymczasem… Love, Peace & Rak’n’Roll Music! – dodaje Łukasz Kościuczuk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią Biuro prasowe
2024-04-23 | 07:50

Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią

Link onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM08ILE9K8FzSptHbw?e=q4nyIX Wetransfer: https://we.tl/t-YbQRDVClXF    Koncerty szantowe z widokiem na morze
Muzyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 12:00

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”   Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym
Muzyka Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała
2024-03-27 | 12:55

Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! W dniach 5-6 kwietnia zapraszamy do Atrium Biała na giełdę winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.