Natalia Zastępa: „Nie lubiłam chodzić do szkoły muzycznej”
Najnowszym gościem Ewy Serwy w Podstęp Podcaście jest Natalia Zastępa - wokalistka, autorka hitu „Wracam do siebie”. Artystka w ponad godzinnej rozmowie opowiedziała o swoich wrażeniach dotyczących polskiego rynku muzycznego. Zdradziła też kilka sekretów, a jednym z nich jest fakt, że pomimo iż kocha muzykę i czerpie radość z tego, że może się nią zajmować, to wcale nie lubiła chodzić do szkoły muzycznej.
Zastępa pozwoliła sobie również na komentarz dotyczący kondycji polskich wokalistek. Zwraca uwagę na fakt, że, mimo że wielu z nich nie brakuje warsztatu to jednak niewyczuwalna jest charyzma. Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy.
Czym jest Podstęp Podcast?
Podstęp podcast - podcast w ciemno. Spontaniczna inicjatywa, w której Postęp grupa połączyła siły z aktorką Ewą Serwą, aby wspólnie stworzyć coś nietypowego. Dwójka obcych, nie znających się wcześniej osób siada do rozmowy bez tematu, dodatkowo przedzielni są "ścianką" co powoduje, że się nawet nie widzą. Formuła ma na celu pozbawienie "statusu" zaproszonych gości, aby pokazać ich prawdziwą osobowość.
Zagadkowy klimat produkcji w trakcie realizacji dawał się we znaki. Wiele niewiadomych, wiele wiele telefonów, mało konkretów (przynajmniej tak by się mogło wydawać).

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.