Komunikaty PR

Nie ma muzyki na martwej planecie. Music Declares Emergency

2023-01-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

Nie ma muzyki na martwej planecie. To dobitne hasło ruchu Music Declares Emergency, który na całym świecie pracuje nad lepszym jutrem. Od niedawna za sprawą Misi Furtak również w Polsce.

 “Jako organizacja Music Declares Emergency wzywamy rządy i instytucje medialne do mówienia prawdy o kryzysie klimatycznym i ekologicznym. Mamy świadomość, że również jako branża muzyczna mamy wpływ na środowisko, dlatego sami zobowiązujemy się do podjęcia działań w tym zakresie. Nasze spotkanie to świetna przestrzeń do tego, by uczyć się od siebie nawzajem” – mówi Misia Furtak, która prowadzi polski oddział Music Declares Emergency. 

Już 11 lutego w Food Town w Fabryce Norblina w Warszawie odbędzie się pierwsze wydarzenie przygotowane merytorycznie przez polski oddział Music Declares Emergency. Warsztat, panele dyskusyjne, spotkanie branżowe, a wszystko to zwieńczone koncertami doskonałych reprezentantów muzyki alternatywnej. Misia Furtak, Niemoc i Kathia - to oni swoimi nazwiskami nawołują do udziału w ważnej dyskusji z muzyką w tle link do wydarzenia

Wydarzenie otwiera warsztat "Napisz swój eko-rider" skierowany do zamkniętej grupy osób, które chcą zgłębić wiedzę o pisaniu zielonych riderów dla artystów oraz pod okiem fachowców stworzyć jeden z nich. Rider Hospitality z wykluczeniem plastikowych opakowań, czy zrównoważone transporty to praktyka stosowana na szeroką skalę za granicą i jednocześnie nieunikniony ruch w wielu branżach, a w tym wypadku w branży muzycznej. Bilet wstępu na warsztaty można kupić pod linkiem. Liczba miejsc ograniczona.

Po warsztacie odbędzie się pierwszy panel dyskusyjny pod nazwą „Zielone wydarzenia muzyczne – oczekiwania vs rzeczywistość” a zaraz po nim panel “Odpowiedzialność ekologiczna w muzyce klasycznej”. Zmierzenie się z problemem ogromnej logistyki orkiestry i jednocześnie wyjście naprzeciw ekologii jest możliwe. Zapisy na panele prosimy kierować na adres: zapisy@fundacjafabrykinorblina.pl

link do paneli i warsztatu

Zwieńczenie tego wydarzenia odbędzie się na deskach sceny Food Town’u. Wśród osób performujących: Misia Furtak, Kathia i Niemoc (live act i dj set).

Music Declares Emergency to grupa artystów i artystek, przedstawicieli i przedstawicielek branży muzycznej. Łączymy siły, żeby zwrócić uwagę na kryzys klimatyczny i wypracować wspólne rekomendacje i sposoby działania, które doprowadzą do trwałych zmian. Jeżeli chcesz zgłębić wiedzę na temat MDE sprawdź ich stronę  HYPERLINK "https://www.musicdeclares.net/pl/"https://www.musicdeclares.net/pl/

Miejsce wydarzenia nie jest przypadkowe. Fabryka Norblina łączy w sobie dwie istoty Music Declares Emergency – muzykę i ekologię. Codziennie można się tu delektować grą na żywo w Piano Bar czy sali Gimlet Live w Food Town. Na miłośników dobrych brzmień czekają także cośrodowe Jam Session Scena Młodych – autorski projekt Fundacji Fabryki Norblina.

Ekologiczne rozwiązania natomiast to coś, co Grupa Capital Park wprowadza w każdym swoim projekcie. Fabryka Norblina posiada ekologiczny certyfikat BREEAM. Już na początkowym etapie inwestycję zaplanowano w duchu gospodarki obiegu zamkniętego – cały kompleks pofabryczny został zrewitalizowany, a historyczne elementy dawnej fabryki platerów znalazły tu swoje nowe miejsce. Fabryka Norblina stawia także na zrównoważony transport. Oprócz ładowarek do samochodów elektrycznych, znajduje się tu pierwszy w Polsce podziemny, automatyczny parking dla rowerów. Przestrzeń kompleksu wypełniają drzewa, a na dachu mieszczą się ule miejskie.

Partnerami wydarzenia są Art Box Experience z wystawą Save The Planet, BioBazar, Muzeum Fabryki Norblina oraz Food Town w Fabryce Norblina. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Fabryki Norblina.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka dACH! Dominikańska inspiruje i zaskakuje lipcowymi atrakcjami! Biuro prasowe
2024-07-18 | 15:40

dACH! Dominikańska inspiruje i zaskakuje lipcowymi atrakcjami!

Jeśli nie macie planów na popołudnie lub na weekend, koniecznie odwiedźcie dACH! Dominikańska! To największa przestrzeń kulturalno - rozrywkowa, a także gastronomiczna ze sceną oraz
Muzyka W ogrodach na dachu Galerii Północnej rozbrzmiewać będą skrzypce, harfa i handpa
2024-07-12 | 16:00

W ogrodach na dachu Galerii Północnej rozbrzmiewać będą skrzypce, harfa i handpa

Latem w Galerii Północnej nie zabraknie muzyki. Na lipiec i sierpień zaplanowano cykl bezpłatnych koncertów plenerowych, które mają umilić letnie wieczory.
Muzyka Centrum Riviera: pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie
2024-07-09 | 10:45

Centrum Riviera: pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie

Żywiec Męskie Granie Pop-Up Store w gdyńskim Centrum Riviera to pierwszy i jedyny stacjonarny sklep festiwalu. Oprócz kolekcji tegorocznych festiwalowych gadżetów na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.