Nie ma muzyki na martwej planecie. Music Declares Emergency

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Nie ma muzyki na martwej planecie. To dobitne hasło ruchu Music Declares Emergency, który na całym świecie pracuje nad lepszym jutrem. Od niedawna za sprawą Misi Furtak również w Polsce.
“Jako organizacja Music Declares Emergency wzywamy rządy i instytucje medialne do mówienia prawdy o kryzysie klimatycznym i ekologicznym. Mamy świadomość, że również jako branża muzyczna mamy wpływ na środowisko, dlatego sami zobowiązujemy się do podjęcia działań w tym zakresie. Nasze spotkanie to świetna przestrzeń do tego, by uczyć się od siebie nawzajem” – mówi Misia Furtak, która prowadzi polski oddział Music Declares Emergency.
Już 11 lutego w Food Town w Fabryce Norblina w Warszawie odbędzie się pierwsze wydarzenie przygotowane merytorycznie przez polski oddział Music Declares Emergency. Warsztat, panele dyskusyjne, spotkanie branżowe, a wszystko to zwieńczone koncertami doskonałych reprezentantów muzyki alternatywnej. Misia Furtak, Niemoc i Kathia - to oni swoimi nazwiskami nawołują do udziału w ważnej dyskusji z muzyką w tle link do wydarzenia
Wydarzenie otwiera warsztat "Napisz swój eko-rider" skierowany do zamkniętej grupy osób, które chcą zgłębić wiedzę o pisaniu zielonych riderów dla artystów oraz pod okiem fachowców stworzyć jeden z nich. Rider Hospitality z wykluczeniem plastikowych opakowań, czy zrównoważone transporty to praktyka stosowana na szeroką skalę za granicą i jednocześnie nieunikniony ruch w wielu branżach, a w tym wypadku w branży muzycznej. Bilet wstępu na warsztaty można kupić pod linkiem. Liczba miejsc ograniczona.
Po warsztacie odbędzie się pierwszy panel dyskusyjny pod nazwą „Zielone wydarzenia muzyczne – oczekiwania vs rzeczywistość” a zaraz po nim panel “Odpowiedzialność ekologiczna w muzyce klasycznej”. Zmierzenie się z problemem ogromnej logistyki orkiestry i jednocześnie wyjście naprzeciw ekologii jest możliwe. Zapisy na panele prosimy kierować na adres: zapisy@fundacjafabrykinorblina.pl
link do paneli i warsztatu
Zwieńczenie tego wydarzenia odbędzie się na deskach sceny Food Town’u. Wśród osób performujących: Misia Furtak, Kathia i Niemoc (live act i dj set).
Music Declares Emergency to grupa artystów i artystek, przedstawicieli i przedstawicielek branży muzycznej. Łączymy siły, żeby zwrócić uwagę na kryzys klimatyczny i wypracować wspólne rekomendacje i sposoby działania, które doprowadzą do trwałych zmian. Jeżeli chcesz zgłębić wiedzę na temat MDE sprawdź ich stronę HYPERLINK "https://www.musicdeclares.net/pl/"https://www.musicdeclares.net/pl/
Miejsce wydarzenia nie jest przypadkowe. Fabryka Norblina łączy w sobie dwie istoty Music Declares Emergency – muzykę i ekologię. Codziennie można się tu delektować grą na żywo w Piano Bar czy sali Gimlet Live w Food Town. Na miłośników dobrych brzmień czekają także cośrodowe Jam Session Scena Młodych – autorski projekt Fundacji Fabryki Norblina.
Ekologiczne rozwiązania natomiast to coś, co Grupa Capital Park wprowadza w każdym swoim projekcie. Fabryka Norblina posiada ekologiczny certyfikat BREEAM. Już na początkowym etapie inwestycję zaplanowano w duchu gospodarki obiegu zamkniętego – cały kompleks pofabryczny został zrewitalizowany, a historyczne elementy dawnej fabryki platerów znalazły tu swoje nowe miejsce. Fabryka Norblina stawia także na zrównoważony transport. Oprócz ładowarek do samochodów elektrycznych, znajduje się tu pierwszy w Polsce podziemny, automatyczny parking dla rowerów. Przestrzeń kompleksu wypełniają drzewa, a na dachu mieszczą się ule miejskie.
Partnerami wydarzenia są Art Box Experience z wystawą Save The Planet, BioBazar, Muzeum Fabryki Norblina oraz Food Town w Fabryce Norblina. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Fabryki Norblina.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.