Nowe, w pełni bezprzewodowe słuchawki douszne Twins True Wireless Fresh n Rebel
Koniec z wiecznie plączącym się kablem czy zarzucanym na szyję pałąkiem – z nowymi dousznymi słuchawkami Twins True Wireless można słuchać muzyki, podcastów i rozmawiać całkowicie bezprzewodowo – wkładając jedynie małe, idealnie dopasowane słuchawki do ucha. Od pozostałych dousznych słuchawek marki różni je również 24-godzinny czas odtwarzania oraz możliwość korzystania z asystenta głosowego Google Assistant i Siri.
Małe, idealnie dopasowane, dostępne w sześciu unikalnych kolorach marki, słuchawki Twins True Wireless Fresh n Rebel zapewniają krystalicznie czysty i doskonale wyważony dźwięk z głębokim basem, niosąc maksymalną radość z każdego utworu i rytmu. Model został stworzony z myślą o osobach, dla których równie ważna jest zarówno jakość odtwarzanej muzyki, funkcjonalność, jak i design używanego sprzętu.
Dobre rzeczy chodzą... parami
Dopasowany do ucha kształt słuchawek sprawia, że Twins True Wireless są naprawdę wygodne i zawsze pozostają na swoim miejscu. Produkt dostępny jest w dwóch wersjach – Twins True Wireless (bez silikonowej wkładki) oraz Twins Tip (z silikonową wkładką). W przypadku wyboru drugiej opcji, zestaw zawiera trzy rozmiary miękkich końcówek dousznych. Słuchawki Twins można zabrać na każdy trening – są odporne na pot i umożliwiają maksymalną swobodę ruchu w trakcie ćwiczeń.
Każda z dousznych słuchawek posiada wbudowany mikrofon, można więc używać ich w parze (dźwięki stereo) lub osobno (Dual Master). Reagują zarówno na kontrolę dotykową, jak i głosową. Aby rozpocząć odtwarzanie utworów, należy dotknąć wkładek dousznych, podobnie w przypadku chęci przejścia do następnej piosenki lub jej zatrzymania. Bezprzewodowe słuchawki Twins umożliwiają również korzystanie z asystenta głosowego jak np. Google Assistant czy Siri.
Szybkie i wygodne ładowanie
Bezprzewodowe etui ładujące dołączone do słuchawek Twins ma okrągłe krawędzie i gładką powierzchnię, przez co łatwo go wsunąć i wyciągnąć z każdej kieszeni lub torby. Zaraz po wyjęciu z nich słuchawek, w przeciągu kilku sekund rozpoczyna się automatyczne parowanie z urządzeniem odtwarzającym muzykę np. z telefonem. Po ponownym włożeniu ich do pojemnika, rozłączają się i kończą odtwarzanie. Etui ładujące pozwala na pięciokrotne pełne naładowanie słuchawek, za każdym razem na cztery godziny, co daje łącznie 24 godziny odtwarzania muzyki. Kontrolki w środku futerału informują o poziomie akumulatora. Samo etui naładujemy do pełna niespełna w godzinę za pomocą ładowarki bezprzewodowej, kompatybilnej z technologią Qi lub przy użyciu kabla USB-C.
Produkt od sierpnia jest już dostępny w wybranych sklepach z elektroniką m.in. x-kom, Allegro oraz Empik.com. Do wyboru w sześciu kolorach: ciemnogranatowy (Petrol Blue), rubinowy (Ruby Red), różowy (Dusty Pink), miętowy (Misty Mint), jasnoszary (Ice Grey) oraz ciemnoszary (Storm Grey). Koszt słuchawek wynosi 349 zł.
O marce Fresh n Rebel
Stworzona w samym sercu Rotterdamu marka Fresh ‘n Rebel projektuje akcesoria do urządzeń mobilnych. Odważne kolory, oryginalny design, niestandardowe materiały oraz bycie w zgodzie z aktualnymi trendami to najważniejsze cechy projektowanych akcesoriów. Oprócz słuchawek Twins True Wireless, holenderska marka Fresh n Rebel oferuje również serię wodoodpornych głośników Bluetooth, słuchawki nauszne, powerbanki oraz kable.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.