Nowość od marki Fresh n Rebel: bezprzewodowe słuchawki Code ANC
Holenderska marka Fresh n Rebel wprowadza na polski rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki nauszne z systemem aktywnej redukcją szumów – Code ANC. Produkt skierowany jest do wszystkich, którzy cenią nie tylko wysoką jakość dźwięków, ale również maksymalną wygodę, solidną konstrukcję oraz wyjątkowy design. Code ANC stanowią idealne słuchawki do codziennego użytku, zarówno do pracy i nauki w warunkach home office, jak również do noszenia na zewnątrz.
Bezprzewodowe słuchawki Code ANC Fresh n Rebel są wyraźnie mniejsze i lżejsze (ważą zaledwie 220 gram) od innych dostępnych w ofercie holenderskiego producenta nausznych słuchawek Clam ANC, a przy tym zachowały znak rozpoznawczy marki – unikatowy design, który można określić w trzech słowach jako „subtelny, solidny i wyrafinowany”.
Wygląd, który zachwyca – modny design i przemyślana konstrukcja
Słuchawki Code ANC zostały przemyślane w każdym calu. Smukła i elegancka konstrukcja pałąka z miękką silikonową amortyzacją zapewnia wygodne dopasowanie i subtelny wygląd, a miękkie nauszniki ze skóry wegańskiej umożliwiają optymalne wchłanianie wilgoci. Słuchawki są przy tym lekkie i składane, dzięki czemu bez problemu można je ze sobą wszędzie zabrać. Dostępne w sześciu unikatowych kolorach marki: Silky Sand (złoty), Dusty Pink (róż), Misty Mint (miętowy), Steel Blue (ciemnoniebieski), Ruby Red (rubinowy) oraz Storm Grey (ciemnoszary).
Bez niechcianych hałasów – aktywna redukcja szumów a czas odtwarzania
Wysoka jakość dźwięku to nie wszystko. Gdy przemieszczamy się po mieście lub próbujemy skupić się na pracy lub nauce w domu, wszelkiego rodzaju hałasy niejednokrotnie skutecznie zakłócają odbiór muzyki, podcastów czy filmów, dlatego aktywna redukcja szumów (ANC) to funkcja nie do przecenienia. Code ANC Fresh n Rebel zapewnia bezprzewodowy czas odtwarzania wynoszący 30 godzin, który ulega skróceniu do 17 godzin przy włączonej funkcji aktywnej redukcji szumów. Można je w pełni naładować w ciągu zaledwie 2 godzin za pomocą dołączonego kabla ładującego USB-C.
Przydatny jak… asystent głosowy i CvC
Na słuchawkach Code ANC wyposażonych w wbudowany pilot oraz mikrofon można aktywować asystenta głosowego, klikając dwukrotnie przycisk odtwarzania, a także prowadzić rozmowy telefoniczne bez zakłóceń dzięki funkcji Clear Voice Capture firmy Qualcomm, która tłumi dźwięki otoczenia i tła. W zestawie ze słuchawkami otrzymujemy również kabel do ładowania (USB-C), kabel audio (3,5 mm) oraz pokrowiec.
Bezprzewodowe słuchawki Code ANC Fresh n Rebel będą dostępne już w styczniu 2021 roku w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi ok. 399 zł. Więcej informacji już wkrótce na https://www.freshnrebel.com

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.