Nowy album Happysad na 20.urodziny. Z okazji premiery zespół spotka się z fanami

Zespół Happysad obchodzi 20-lecie pracy artystycznej. Z tej okazji wydaje dwupłytowy album „Odrzutowce i kowery”, którego premiera zaplanowana jest na 3 września. Już 24 sierpnia fani będą mieli okazję zadania pytań Kubie Kawalcowi i kolegom z zespołu w ramach wirtualnego spotkania z cyklu Premiera online.
Rozmowę z zespołem poprowadzi Justyna Dżbik-Kluge. W trakcie wydarzenia możliwe będzie zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Transmisja ze spotkania rozpocznie się o godz. 18:00 i będzie dostępna na Facebook.com/empikcom. Spotkanie będzie tłumaczone na język migowy.
„Odrzutowce i kowery” to dwupłytowy album Happysad zawierający 14 utworów podsumowujących 20-letnią działalność zespołu. Nie jest to jednak zwykły zbiór „greatest hits”. Odrzutowcami nazwano utwory nigdy wcześniej niepublikowane, które z różnych względów nie znalazły się na podstawowych tracklistach dotychczasowych płyt, a kowery to najbardziej znane utwory Happysad po odważnym liftingu aranżacyjnym. Całość materiału została nagrana między sierpniem 2020 a marcem 2021 w warszawskim studiu Black Kiss Records pod okiem Arka Kopery i Mariusza Obijalskiego.
Na spotkanie z zespołem Happysad zaprasza Empik wraz z Mystic Production i Going. Partnerem cyklu Premiera online jest mBank. Bieżący kalendarz Premier online, nagrania poprzednich spotkań i ciekawe artykuły o premierowych tytułach znajdziesz na empik.com/premieraonline.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.