Komunikaty PR

Nowy muzyczny festiwal na mapie Polski!

2020-07-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 1.98 MB )

BrassWoodFest to unikatowe wydarzenie, które połączy ze sobą magię akustycznych instrumentów muzycznych z brzemieniem DJów. Już w sobotę 25 lipca na sopockiej scenie wystąpią: L.U.C. & Rebel Babel, Paulina Przybysz, Bitamina, Bovska, Bisz oraz DJ Noz, Raidho&T.Etno.Live, Agim. Unikatowe warunki i uroki naturalne sceny z niestandardową gatunkową syntezą stworzą prestiżową noc muzyki brassowej i elektronicznej.

 

 

Pięciogodzinna impreza w Operze Leśnej w Sopocie to nie tylko powrót do koncertów na żywo i spotkań muzyków z fanami, ale także okazja do poznania nowych muzycznych brzmień. Będzie to też możliwość do przekonania się, że oba wydawałoby się odległe światy artystyczne, mogą ze sobą współgrać i kooperować.


„Zapraszam Was do BrassWood, w którym będziemy tworzyć małe Witu - krainę mitu, gdzie nic nie jest do kitu.” – zapowiada L.U.C, pomysłodawca wydarzenia, cytując kultowy utwór z albumu Planet LUC. „Mamy nadzieję, że ten niestandardowy festiwal, którego zerową edycję organizujemy w czasach wzmożonego reżimu sanitarnego, wyzwoli pozytywne emocje, trochę zapomnienia i da powiew wolności pośród wybitnie malowniczych i magicznych lasów otuliny trójmiejskiej.”

 

Sopocka scena zmieni się w noc 25 lipca w muzyczne miasteczko, które serwować będzie nie tylko dobrą muzykę, ale też jedzenie z najlepszych, trójmiejskich foodtrucków. Wakacyjny, festiwalowy klimat dopełnią lampiony i instalacje świetlne.

 

Festiwal zapowiada najnowszy klip L.U.Ca bit.ly/brassw00d

 

#BrassWoodFest

 

Obecnie bilety na wydarzenie są wyprzedane. Organizatorzy czekają na decyzje rządowe i możliwość zwiększenia liczby uczestników:  

https://www.ebilet.pl/muzyka/festiwale/brasswood-fest/

 

 

Więcej informacji:
https://www.facebook.com/events/285664922621278/

 

 

Kontakt dla mediów:

Marta Szadowiak

marta@projektpr.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.