Komunikaty PR

Nowy muzyczny festiwal na mapie Polski!

2020-07-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 1.98 MB )

BrassWoodFest to unikatowe wydarzenie, które połączy ze sobą magię akustycznych instrumentów muzycznych z brzemieniem DJów. Już w sobotę 25 lipca na sopockiej scenie wystąpią: L.U.C. & Rebel Babel, Paulina Przybysz, Bitamina, Bovska, Bisz oraz DJ Noz, Raidho&T.Etno.Live, Agim. Unikatowe warunki i uroki naturalne sceny z niestandardową gatunkową syntezą stworzą prestiżową noc muzyki brassowej i elektronicznej.

 

 

Pięciogodzinna impreza w Operze Leśnej w Sopocie to nie tylko powrót do koncertów na żywo i spotkań muzyków z fanami, ale także okazja do poznania nowych muzycznych brzmień. Będzie to też możliwość do przekonania się, że oba wydawałoby się odległe światy artystyczne, mogą ze sobą współgrać i kooperować.


„Zapraszam Was do BrassWood, w którym będziemy tworzyć małe Witu - krainę mitu, gdzie nic nie jest do kitu.” – zapowiada L.U.C, pomysłodawca wydarzenia, cytując kultowy utwór z albumu Planet LUC. „Mamy nadzieję, że ten niestandardowy festiwal, którego zerową edycję organizujemy w czasach wzmożonego reżimu sanitarnego, wyzwoli pozytywne emocje, trochę zapomnienia i da powiew wolności pośród wybitnie malowniczych i magicznych lasów otuliny trójmiejskiej.”

 

Sopocka scena zmieni się w noc 25 lipca w muzyczne miasteczko, które serwować będzie nie tylko dobrą muzykę, ale też jedzenie z najlepszych, trójmiejskich foodtrucków. Wakacyjny, festiwalowy klimat dopełnią lampiony i instalacje świetlne.

 

Festiwal zapowiada najnowszy klip L.U.Ca bit.ly/brassw00d

 

#BrassWoodFest

 

Obecnie bilety na wydarzenie są wyprzedane. Organizatorzy czekają na decyzje rządowe i możliwość zwiększenia liczby uczestników:  

https://www.ebilet.pl/muzyka/festiwale/brasswood-fest/

 

 

Więcej informacji:
https://www.facebook.com/events/285664922621278/

 

 

Kontakt dla mediów:

Marta Szadowiak

marta@projektpr.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała Biuro prasowe
2024-03-27 | 12:55

Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! W dniach 5-6 kwietnia zapraszamy do Atrium Biała na giełdę winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z
Muzyka Czy polska piosenka dla dzieci umarła?
2024-03-22 | 01:00

Czy polska piosenka dla dzieci umarła?

Każde pokolenie ma swojego „bohatera” w świecie muzyki, z którym utożsamia swoją młodość i okres dojrzewania czy wczesną dorosłość. Starsi słuchacze z rozrzewnieniem
Muzyka DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E
2024-03-18 | 09:00

DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E

"Don't Hold Me" to elektryzujący utwór pop eurodance, który zagłębia się w głębiny samotności. Napędzany energetyczną instrumentacją, piosenka uchwytuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.