Komunikaty PR

Nowy singiel i taneczny teledysk od Szymona Chodynieckiego

2022-03-01  |  09:00
Biuro prasowe

Szymon Chodyniecki, autor hitów “Sam na sam”, “Była chłodna” i “Z całych sił” wraca na scenę z nowym singlem. W teledysku do emocjonalnej ballady “Pada deszcz” wystąpiła fenomenalna Milena Zdzuj, 14-letnia mistrzyni Polski tańca modern, jazz i pole dance, znana z programu “You Can Dance - Nowa Generacja”.

“Pada deszcz” to nastrojowa ballada, współprodukowana przez Pawła Marciniaka z Varius Manx. Utwór pokazuje wszechstronność kompozycyjną Szymona, który, mimo że wywodzi się z estetyki hiphopowej, dotychczas był znany szerszej publiczności z energetycznego popu. Tym razem, piosenkarz i autor tekstów pokazuje swoje bardziej czułe, refleksyjne oblicze.

- Pisząc “Pada deszcz”, czerpałem ze swoich doświadczeń. Rozstania to jedne z najtrudniejszych momentów w naszym życiu. Cieszę się ze współpracy z kreatywnym zespołem ludzi, który pomógł mi oddać te emocje w muzyce i obrazie - tłumaczy Szymon.

Za koncepcję i reżyserię teledysku odpowiada Paweł Michno, instruktor tańca w Egurrola Dance Studio, trener formacji Jazz One i Jazz One Juniors oraz choreograf w programie “You Can Dance - Po prostu tańcz”.

- Wizja Pawła pomogła nam w najmądrzejszy sposób wykorzystać unikatowy talent Mileny, grającej w teledysku metaforyczną postać emocji wibrujących pomiędzy parą rozstających się osób - wyjaśnia Szymon.

Performance elektryzującej Mileny Zdzuj to bardzo charakterystyczny element wideoklipu, zrealizowanego w zabytkowym pałacu Lasotów pod Warszawą.

- Szukaliśmy do tej emocjonującej opowieści lokalizacji z charakterem. W pewnym sensie “Pada deszcz” to bardzo klasyczna piosenka i cieszę się z pomysłu Pawła [Michno - przyp.] na osadzenie historii w tym nastrojowym miejscu - dodaje artysta.

Nie można nie wspomnieć o akcencie ukraińskim. Rolę filmowej partnerki Szymona w teledysku gra modelka Diana Rozhkova, od kilku lat pracująca w Polsce. Fani muzyki mogli widzieć ją w niedawno publikowanym teledysku Tife - Fiesta.

Szymon pracuje właśnie nad nowym autorskim materiałem. Zapowiada kolejne single w najbliższych miesiącach, konsekwentnie pozostając w klimacie melodyjnego popu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.