Nowy singiel i taneczny teledysk od Szymona Chodynieckiego
Szymon Chodyniecki, autor hitów “Sam na sam”, “Była chłodna” i “Z całych sił” wraca na scenę z nowym singlem. W teledysku do emocjonalnej ballady “Pada deszcz” wystąpiła fenomenalna Milena Zdzuj, 14-letnia mistrzyni Polski tańca modern, jazz i pole dance, znana z programu “You Can Dance - Nowa Generacja”.
“Pada deszcz” to nastrojowa ballada, współprodukowana przez Pawła Marciniaka z Varius Manx. Utwór pokazuje wszechstronność kompozycyjną Szymona, który, mimo że wywodzi się z estetyki hiphopowej, dotychczas był znany szerszej publiczności z energetycznego popu. Tym razem, piosenkarz i autor tekstów pokazuje swoje bardziej czułe, refleksyjne oblicze.
- Pisząc “Pada deszcz”, czerpałem ze swoich doświadczeń. Rozstania to jedne z najtrudniejszych momentów w naszym życiu. Cieszę się ze współpracy z kreatywnym zespołem ludzi, który pomógł mi oddać te emocje w muzyce i obrazie - tłumaczy Szymon.
Za koncepcję i reżyserię teledysku odpowiada Paweł Michno, instruktor tańca w Egurrola Dance Studio, trener formacji Jazz One i Jazz One Juniors oraz choreograf w programie “You Can Dance - Po prostu tańcz”.
- Wizja Pawła pomogła nam w najmądrzejszy sposób wykorzystać unikatowy talent Mileny, grającej w teledysku metaforyczną postać emocji wibrujących pomiędzy parą rozstających się osób - wyjaśnia Szymon.
Performance elektryzującej Mileny Zdzuj to bardzo charakterystyczny element wideoklipu, zrealizowanego w zabytkowym pałacu Lasotów pod Warszawą.
- Szukaliśmy do tej emocjonującej opowieści lokalizacji z charakterem. W pewnym sensie “Pada deszcz” to bardzo klasyczna piosenka i cieszę się z pomysłu Pawła [Michno - przyp.] na osadzenie historii w tym nastrojowym miejscu - dodaje artysta.
Nie można nie wspomnieć o akcencie ukraińskim. Rolę filmowej partnerki Szymona w teledysku gra modelka Diana Rozhkova, od kilku lat pracująca w Polsce. Fani muzyki mogli widzieć ją w niedawno publikowanym teledysku Tife - Fiesta.
Szymon pracuje właśnie nad nowym autorskim materiałem. Zapowiada kolejne single w najbliższych miesiącach, konsekwentnie pozostając w klimacie melodyjnego popu.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.