Komunikaty PR

Nowy utwór Sary James z okazji 50-lecia marki Coca-Cola w Polsce

2022-05-20  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Coca-Cola ( 0.45 MB )

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej, niezwykle utalentowanej piosenkarki, która zdobywa serca polskich słuchaczy. Debiutujący dziś utwór to aranżacja legendarnego przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Cola z okazji 50-tej rocznicy  marki w Polsce.

Najnowsza wersja kultowej piosenki z lat 90-tych jest hołdem dla wartości kluczowej dla samej marki, ale także społeczności w Polsce. Opowiada o byciu razem, o radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną. Właśnie dlatego idealnie wpisuje się w lokalne wartości - Polacy od lat udowadniają, że magia dzieję się wtedy, kiedy się jednoczą. Urodzinową piosenkę wykonała Sara James, młoda artystka, laureatka Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci 2021, która szturmem podbija polską scenę muzyczną.

Praca nad piosenką i teledyskiem do utworu „Magia jest w nas” to dla mnie niesamowita przygoda, podróż w czasie w poszukiwaniu muzycznych inspiracji, ale też ogromna szansa na rozwój i poznanie ciekawych osób. Cieszę się, że miałam szansę stworzyć własną aranżację  tak ikonicznego utworu, który jest bliski wielu Polakom. Jego przekaz jest niezwykle aktualny –  odpowiada na to, co teraz dla nas wszystkich jest szczególnie ważne – umiejętność bycia razem i dzielenia się swoim czasem, zasobami czy energią – zaznacza Sara James.

Artystce kibicuje także Kasia Kowalska, która wykonała pierwszą wersję piosenki.

Nowa wersja Sary James przywołała moje wspomnienia z nagrywania tej piosenki przed laty. Każda z nas pokazuje ten utwór inaczej. Radosna młodość i taneczność  to ogromne  atuty nowej wersji. Cieszę się, że ta piosenka doczekała się kolejnej odsłony podkreśla Kasia Kowalska.

Daj się ponieść muzyce z Coca-Cola

Coca-Cola od dekad udowadnia, że kocha muzykę i związane z nią emocje. Marka od lat pełni rolę muzycznego ambasadora popkultury. Pierwsza wzmianka o tym kultowym napoju pojawiła się już w latach 70-tych m.in. w piosence Haliny Frąckowiak „Bądź gotowy dziś do drogi”. Wiele lat później o Coca-Cola śpiewał Franek Kimono, powstał też ponadczasowy utwór Kasi Kowalskiej. W ciągu kolejnych dekad Coca-Cola stała się partnerem wielu festiwali muzycznych w Polsce, a od 2021 r. realizowała projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT skierowany do młodych artystów polskiej sceny hip-hopowej. Teraz przyszedł czas na nowy projekt – utwór młodej artystki Sary James, który powstał specjalnie z okazji 50-lecia marki w Polsce.

– Coca-Cola w ubiegłym roku zaprezentowała nową platformę Real Magic, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na to, co w każdym z nas jest prawdziwie magiczne. Piosenka Sary James rozwija tę ideę pokazując, że magię możemy odnaleźć tuż obok, gdy spotykamy się z innymi ludźmi, w nieoczekiwanych chwilach, które zmieniają naszą codzienność w coś nadzwyczajnego. W takim duchu będziemy celebrować ten wyjątkowy dla naszej marki rok – zaznacza Małgorzata Drąg, Senior Brand Manager marki Coca-Cola.

Link do klipu:  https://www.youtube.com/watch?v=cvcNwsVDRC8

O kampanii 50-lecia Coca-Cola

Premiera urodzinowej piosenki to część jubileuszowej kampanii 360 marki Coca-Cola
w Polsce. W ramach działań przygotowane zostały spoty 30- i 15-sekundowe emitowane w radio, TV oraz kinach, kampania digitalowa i PR, OOH, materiały POS, niestandardowe aktywacje, a także loteria narodowa. Kampania obejmuje również działania w social media oraz współpracę z influencerami.

 

***

Klip

Reżyserem klipu „Magia jest w nas” jest Helena Ganjalyan oraz Bartosz Szpak. Za kamerą stanął Olaf Malinowski, a produkcją utworu zajeli się Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór koncept kreatywny i produkcję teledysku oraz sesji zdjęciowej odpowiada agencja high&. Natomiast za realizację projektu po stronie Artysty odpowiedzialne jest UMG for Brands Poland.

Piosenka

Wykonawca: Sara James 

Autorzy: Tom Anthony / Terry Boyle / Gavin Spencer 

Produkcja: Hotel Torino (Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór)

Tekst: Magda Wójcik

Copyright ©100%: COCA COLA COMPANY / Sony Music Publishing Poland Sp. z o.o.

Wydawca: Polydor - Universal Music Polska 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Czy Aleksander Siczek zabierze nas ze sobą? Biuro prasowe
2024-09-16 | 11:11

Czy Aleksander Siczek zabierze nas ze sobą?

Światło dzienne ujrzał najnowszy singiel Aleksandra Siczka "Zabierz mnie". Idealna propozycja aby przedłużyć lato, którego utraty boi się tak wielu z
Muzyka Lubert/Strzelba z pełną energii i mocnych gitarowych brzmień Pustką
2024-09-16 | 11:11

Lubert/Strzelba z pełną energii i mocnych gitarowych brzmień "Pustką"

Najnowszy popowo-rockowy singiel zespołu Lubert/Strzelba "Pustka" właśnie ujrzał światło dzienne. Po świetnie przyjętych singlach: "Desire", "Ogień" oraz
Muzyka Koncert „Muzyka na księżycową nutę”
2024-09-13 | 08:00

Koncert „Muzyka na księżycową nutę”

Ośrodek Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich w piątek 20 września o godz. 17:00 na koncert "Muzyka na księżycową nutę". Koncert w wykonaniu Anny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Farmacja

Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia

Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.

Media

Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP

Aktorka przyznaje, że w jej przypadku wrzesień po brzegi wypełniony jest obowiązkami i dlatego musi teraz szczególnie zadbać o swoje zdrowie, aby temu wszystkiemu sprostać. Jej córka rozpoczęła właśnie nowy rok szkolny, a syn poszedł do przedszkola. Ona sama z kolei sporo czasu spędza na planie nowego programu „Cudowne lata”, emitowanego w TVP2. Barbara Kurdej-Szatan cieszy się, że może realizować ten projekt, bo jak podkreśla, przez pięć lat tęskniła za pracą przed kamerami w telewizyjnym studiu.