Komunikaty PR

Nowy utwór Sary James z okazji 50-lecia marki Coca-Cola w Polsce

2022-05-20  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Coca-Cola ( 0.45 MB )

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej, niezwykle utalentowanej piosenkarki, która zdobywa serca polskich słuchaczy. Debiutujący dziś utwór to aranżacja legendarnego przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Cola z okazji 50-tej rocznicy  marki w Polsce.

Najnowsza wersja kultowej piosenki z lat 90-tych jest hołdem dla wartości kluczowej dla samej marki, ale także społeczności w Polsce. Opowiada o byciu razem, o radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną. Właśnie dlatego idealnie wpisuje się w lokalne wartości - Polacy od lat udowadniają, że magia dzieję się wtedy, kiedy się jednoczą. Urodzinową piosenkę wykonała Sara James, młoda artystka, laureatka Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci 2021, która szturmem podbija polską scenę muzyczną.

Praca nad piosenką i teledyskiem do utworu „Magia jest w nas” to dla mnie niesamowita przygoda, podróż w czasie w poszukiwaniu muzycznych inspiracji, ale też ogromna szansa na rozwój i poznanie ciekawych osób. Cieszę się, że miałam szansę stworzyć własną aranżację  tak ikonicznego utworu, który jest bliski wielu Polakom. Jego przekaz jest niezwykle aktualny –  odpowiada na to, co teraz dla nas wszystkich jest szczególnie ważne – umiejętność bycia razem i dzielenia się swoim czasem, zasobami czy energią – zaznacza Sara James.

Artystce kibicuje także Kasia Kowalska, która wykonała pierwszą wersję piosenki.

Nowa wersja Sary James przywołała moje wspomnienia z nagrywania tej piosenki przed laty. Każda z nas pokazuje ten utwór inaczej. Radosna młodość i taneczność  to ogromne  atuty nowej wersji. Cieszę się, że ta piosenka doczekała się kolejnej odsłony podkreśla Kasia Kowalska.

Daj się ponieść muzyce z Coca-Cola

Coca-Cola od dekad udowadnia, że kocha muzykę i związane z nią emocje. Marka od lat pełni rolę muzycznego ambasadora popkultury. Pierwsza wzmianka o tym kultowym napoju pojawiła się już w latach 70-tych m.in. w piosence Haliny Frąckowiak „Bądź gotowy dziś do drogi”. Wiele lat później o Coca-Cola śpiewał Franek Kimono, powstał też ponadczasowy utwór Kasi Kowalskiej. W ciągu kolejnych dekad Coca-Cola stała się partnerem wielu festiwali muzycznych w Polsce, a od 2021 r. realizowała projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT skierowany do młodych artystów polskiej sceny hip-hopowej. Teraz przyszedł czas na nowy projekt – utwór młodej artystki Sary James, który powstał specjalnie z okazji 50-lecia marki w Polsce.

– Coca-Cola w ubiegłym roku zaprezentowała nową platformę Real Magic, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na to, co w każdym z nas jest prawdziwie magiczne. Piosenka Sary James rozwija tę ideę pokazując, że magię możemy odnaleźć tuż obok, gdy spotykamy się z innymi ludźmi, w nieoczekiwanych chwilach, które zmieniają naszą codzienność w coś nadzwyczajnego. W takim duchu będziemy celebrować ten wyjątkowy dla naszej marki rok – zaznacza Małgorzata Drąg, Senior Brand Manager marki Coca-Cola.

Link do klipu:  https://www.youtube.com/watch?v=cvcNwsVDRC8

O kampanii 50-lecia Coca-Cola

Premiera urodzinowej piosenki to część jubileuszowej kampanii 360 marki Coca-Cola
w Polsce. W ramach działań przygotowane zostały spoty 30- i 15-sekundowe emitowane w radio, TV oraz kinach, kampania digitalowa i PR, OOH, materiały POS, niestandardowe aktywacje, a także loteria narodowa. Kampania obejmuje również działania w social media oraz współpracę z influencerami.

 

***

Klip

Reżyserem klipu „Magia jest w nas” jest Helena Ganjalyan oraz Bartosz Szpak. Za kamerą stanął Olaf Malinowski, a produkcją utworu zajeli się Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór koncept kreatywny i produkcję teledysku oraz sesji zdjęciowej odpowiada agencja high&. Natomiast za realizację projektu po stronie Artysty odpowiedzialne jest UMG for Brands Poland.

Piosenka

Wykonawca: Sara James 

Autorzy: Tom Anthony / Terry Boyle / Gavin Spencer 

Produkcja: Hotel Torino (Dominik Buczkowski-Wojtaszek i Patryk Kumór)

Tekst: Magda Wójcik

Copyright ©100%: COCA COLA COMPANY / Sony Music Publishing Poland Sp. z o.o.

Wydawca: Polydor - Universal Music Polska 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye

Turkusowe wybrzeża, rozciągające się od Morza Śródziemnego po Morze Egejskie, to jeden z najpiękniejszych krajobrazów Türkiye (Turcji). Słońce świeci tutaj
Muzyka Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW
2024-04-24 | 20:30

Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich
Muzyka Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią
2024-04-23 | 07:50

Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią

Link onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM08ILE9K8FzSptHbw?e=q4nyIX Wetransfer: https://we.tl/t-YbQRDVClXF    Koncerty szantowe z widokiem na morze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.