Od dwóch takich, co ukradli słońce…
Nazywają się “najbardziej pozytywnym duetem pod słońcem”. Połączyła ich wspólna pasja oraz chęć niesienia radości i zarażania optymizmem. Ich motto brzmi: „Bądźcie gotowi spełniać marzenia w każdej chwili swego życia. Cieszcie się życiem, a my z wami – bawimy się!”. To przesłanie pełne radości i entuzjazmu przyciąga coraz większe grono fanów.
MR. GENO MR. JACK
Mr. Geno, czyli Eugeniusz Witek, to uznany aktor serialowy, prezenter radiowo-telewizyjny oraz utalentowany wokalista i autor tekstów. Mr. Jack, Jacek Golbert, muzyk z bogatym dorobkiem artystycznym, znany z telewizji, radia oraz licznych występów na żywo. Razem tworzą niezwykle kreatywny duet, który wprowadza nową jakość na polskim rynku muzycznym.
Ich styl muzyczny to nowoczesny dance, którego największą siłą jest nowoczesne brzmienie i taneczny beat. Do tego dochodzi niezwykła charyzma sceniczna oraz chwytliwe refreny, które z miejsca porywają publiczność. Swoją muzykę tworzą inspirując się klimatem wschodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych - to właśnie stamtąd czerpią słoneczną energię, którą dzielą się ze słuchaczami. Ich muzyczna podróż zaprowadziła ich na Florydę, gdzie w słonecznym Miami Beach nakręcili teledyski do utworów z debiutanckiej płyty „Miami Dream”.
Pierwszy teledysk z albumu "Miami Dream"
Mr. Geno i Mr. Jack zwracają dużą uwagę na szczegóły i dbałość o wizerunek. Panowie nie tylko tworzą muzykę, ale także projektują różnorodne ubrania, akcesoria i gadżety co dodatkowo zwiększa ich rozpoznawalność. Także ich album "Miami Dream" nie jest wydany w formie zwykłej płyty i przyciąga uwagę już samym wyglądem.
Wydana w limitowanym nakładzie, dizajnerska edycja albumu, ma formę złotego medalu, w którym ukryte są skarby - złoty zawierający 12 utworów oraz… kamień! Labradoryt z wysypy Labrador. Wybór tego magicznego kamienia jest nieprzypadkowy, jak tłumaczy Mr. Jack: – To półszlachetny kamień, któremu przypisuje się cenne właściwości. Wspomaga twórcze myślenie oraz kreatywność w myśl zasady: „Nie ma rzeczy niemożliwych”.
Mr. Geno i Mr. Jack zachęcają odbiorców do tego by cieszyli się życiem i podchodzili do niego z luźniejszym nastawieniem. Ta filozofia ma w sobie dużo z amerykańskiego sposobu postrzegania codzienności. Amerykanin zazwyczaj nie będzie skarżyć się na swoje trudności ani na ból. Gdy zapytasz go: „How are you?”, odpowie z uśmiechem: „Fine!”. I to jest właśnie to, co chcemy przekazać innym: uśmiechajcie się, cieszcie się życiem i zachowujcie większy dystans do problemów.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.