Ofilia zaskakuje nowym singlem "SiC"!
Ofilia - wokalistka i autorka, znana dotąd ze swojego rockowego i metalowego oblicza, zaskakuje nowym singlem "SiC". Utwór, utrzymany w popowym klimacie z trapowym beatem, to nastrojowa ballada, która z pewnością odnajdzie się w gustach szerokiego grona słuchaczy a także dowód na to, że artystka nie boi się eksperymentować i jest gotowa na nowe muzyczne wyzwania.
Słuchaj w serwisach cyfrowych: https://id.ffm.to/ofiliasic
Liderka rockowego zespołu Arshenic, która dała się poznać publiczności platformy TikTok, również jako trenerka wokalna od technik ekstremalnych, tym razem postanowiła wyjść poza strefę komfortu części swojej publiczności i spróbować czegoś nowego. "SiC" to utwór o delikatnej melodii, kojących wokalach i trapowym rytmie, który z pewnością wpada w ucho i koi duszę. Pikanterii całości dodaje teledysk, do którego Ofilia zaprosiła tancerkę „Olszę”. Artystka wciela się w nim w rolę "ciała", co nadaje teledyskowi sensualnego i tajemniczego klimatu.
Zobacz klip:
https://youtu.be/Igiimg-CxcQ
Ofilia, czyli Oliwia Bartuś-Staszak - wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów, wokalistka sesyjna, leaderka zespołu Arshenic, trenerka wokalna z 12-letnim doświadczeniem specjalizująca się szczególnie w emisji i higienie głosu oraz wokalnych technikach ekstremalnych.
Od najmłodszych lat związana z muzyką, a przede wszystkim ze śpiewem. Szkolona przez czołówkę wokalnych trenerów, takich jak m.in.: Elżbieta Zapendowska, Anna Serafińska, Jarosław Kukulski, Grażyna Łobaszewska, Ewa Uryga czy Marek Kaczanowski.
Laureatka wielu krajowych oraz międzynarodowych konkursów muzycznych, m.in. najlepszy czysty wokal w rankingu FEM Goddesses of Metal w roku 2020 (Best clean vocal 2020 FEM Goddesses of metal).
Założycielka i leaderka zespołu Arshenic (od 2008), który ma na swoim koncie trzy płyty: LP („Arshenic” oraz „Final Collision”), EP („Erased”, "Extraterrestrial"), LP „Final Collision” oraz liczne single (w lipcu 2021 roku ich singiel „Bloodsucker” zdobył pierwsze miejsce na liście Turbo Top w Antyradio).
Nieustannie doskonali swoje techniki i możliwości wokalne. Dyplom trenera ekstremalnych technik wokalnych uzyskany przy okazji ukończenia szkolenia Melissy Cross dla wokalistów oraz nauczycieli wokalnych, zainspirował ją do opracowania własnego programu.
Ofilia w socialach:
IG: www.instagram.com/ofilia_arshenic
TikTok: www.tiktok.com/@xofiliax
Youtube: www.youtube.com/offilka

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.