Ofilia zaskakuje nowym singlem "SiC"!
Ofilia - wokalistka i autorka, znana dotąd ze swojego rockowego i metalowego oblicza, zaskakuje nowym singlem "SiC". Utwór, utrzymany w popowym klimacie z trapowym beatem, to nastrojowa ballada, która z pewnością odnajdzie się w gustach szerokiego grona słuchaczy a także dowód na to, że artystka nie boi się eksperymentować i jest gotowa na nowe muzyczne wyzwania.
Słuchaj w serwisach cyfrowych: https://id.ffm.to/ofiliasic
Liderka rockowego zespołu Arshenic, która dała się poznać publiczności platformy TikTok, również jako trenerka wokalna od technik ekstremalnych, tym razem postanowiła wyjść poza strefę komfortu części swojej publiczności i spróbować czegoś nowego. "SiC" to utwór o delikatnej melodii, kojących wokalach i trapowym rytmie, który z pewnością wpada w ucho i koi duszę. Pikanterii całości dodaje teledysk, do którego Ofilia zaprosiła tancerkę „Olszę”. Artystka wciela się w nim w rolę "ciała", co nadaje teledyskowi sensualnego i tajemniczego klimatu.
Zobacz klip:
https://youtu.be/Igiimg-CxcQ
Ofilia, czyli Oliwia Bartuś-Staszak - wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów, wokalistka sesyjna, leaderka zespołu Arshenic, trenerka wokalna z 12-letnim doświadczeniem specjalizująca się szczególnie w emisji i higienie głosu oraz wokalnych technikach ekstremalnych.
Od najmłodszych lat związana z muzyką, a przede wszystkim ze śpiewem. Szkolona przez czołówkę wokalnych trenerów, takich jak m.in.: Elżbieta Zapendowska, Anna Serafińska, Jarosław Kukulski, Grażyna Łobaszewska, Ewa Uryga czy Marek Kaczanowski.
Laureatka wielu krajowych oraz międzynarodowych konkursów muzycznych, m.in. najlepszy czysty wokal w rankingu FEM Goddesses of Metal w roku 2020 (Best clean vocal 2020 FEM Goddesses of metal).
Założycielka i leaderka zespołu Arshenic (od 2008), który ma na swoim koncie trzy płyty: LP („Arshenic” oraz „Final Collision”), EP („Erased”, "Extraterrestrial"), LP „Final Collision” oraz liczne single (w lipcu 2021 roku ich singiel „Bloodsucker” zdobył pierwsze miejsce na liście Turbo Top w Antyradio).
Nieustannie doskonali swoje techniki i możliwości wokalne. Dyplom trenera ekstremalnych technik wokalnych uzyskany przy okazji ukończenia szkolenia Melissy Cross dla wokalistów oraz nauczycieli wokalnych, zainspirował ją do opracowania własnego programu.
Ofilia w socialach:
IG: www.instagram.com/ofilia_arshenic
TikTok: www.tiktok.com/@xofiliax
Youtube: www.youtube.com/offilka

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.