Komunikaty PR

Piotr Kozłowski w muzycznym katharsis - słuchaj "Kuszenie"

2024-12-04  |  09:45
Biuro prasowe

Piotr Kozłowski debiutuje utworem “Kuszenie”. Singiel to bardzo osobista spowiedź  artysty, która powstała na bazie osobistych doświadczeń Piotra w zmaganiu się z uzależnieniami. Singiel ma zwrócić uwagę na niezwykle istotny i powszechny obecnie problem wysokofunkcjonujących alkoholików i narkomanów. 

 

Słuchaj w serwisach cyfrowych: https://emuzeme.link/PiotrKozlowskiKuszenie

 

Tekst piosenki to głos człowieka przeżywającego bardzo intensywne głody alkoholowo – kokainowe. Stanowi metaforę walki, którą toczy człowiek, pomiędzy wewnętrznymi popędami a uczuciami wyższymi uosabiającymi piękno człowieczeństwa. To pojedynek opisywany w wielu nurtach współczesnej psychologii. Okazał się być dla mnie najbardziej skuteczną bronią w poszukiwaniu choćby odrobiny ulgi w walce z uzależnieniem. Miotając się nerwowo po pokoju w szpitalu psychiatrycznym na oddziale odwykowym, sięgnąłem po laptopa i starając się być jak najbliżej prawdy o sobie, zacząłem pisać. Tak powstało kuszenie. Proces nagrań, produkcji i podejmowania decyzji o jego publikacji, był żmudny i obarczony wieloma wątpliwościami. Koniec końców, w nadziei, że może pomóc choćby jednej osobie, właśnie ujrzał światło dzienne - mówi artysta.

 

Do singla powstał niezwykle wymowny i mocny w swoim przekazie teledysk:

https://www.youtube.com/watch?v=57SEAApgJm8

 

Wysokofunkcjonujące osoby uzależnione to osoby uzależnione od różnorodnych substancji i/lub zachowań, które mimo nałogu radzą sobie w codziennym życiu

 

Jeśli zmagasz się z problem uzależnień, lub zmaga się z nim ktoś z Twoich bliskich,

warto sięgać po pomoc:

Ogólnopolski Telefon Zaufania Uzależnienia: 800 199 990

— wsparcie psychologiczne oraz informacje na temat leczenia, terapii i innych form pomocy dla osób zmagających się z uzależnieniem (bez względu na rodzaj substancji, od której są uzależnione) oraz członków ich rodzin 

—  czynny codziennie w godzinach 16:00 – 21:00, bezpłatnie.

*

Piotr Kozłowski - absolwent Wydziału Psychologii Stosowanej UJ. Prywatnie ojciec dwójki dzieci i dziadek. Od czasów nastoletnich wykazywał żywe zainteresowanie aktorstwem i śpiewem. Po nieudanej próbie dostania się na wydział aktorski krakowskiej PWST i w wyniku wczesnego rodzicielstwa porzucił ścieżkę artystyczną na rzecz biznesu oraz psychologii zarządzania. Już jako siedemnastolatek związał się z szeroko rozumianym biznesem, ze szczególnym naciskiem na sektor odzieży użytkowej i reklamowej. Przez prawie 8 lat pracował jako Trener Umiejętności psychospołecznych uprawiając psychologię w biznesie i pomagając pracownikom i managerom  firm w rozwijaniu miękkich kompetencji zawodowych. Ponieważ DNA nie da się oszukać - biznesowego również - na powrót jest przedsiębiorcą. Aktualnie wspólnik w 4 spółkach z branży budowlanej, cyberbezpieczeństwa, oraz odzieży reklamowej. Z sukcesami pełni rolę CEO lub członka zarządu.

 

Piotr, który pozostaje w abstynencji od dłuższego czasu postanowił przekuć swoje ciężkie doświadczenia w coś pozytywnego i na ich kanwie zwrócić uwagę na ten trudny społecznie i pomijany temat. Wysokofunkcjonujące osoby uzależnione, poza uzależnieniem zmagają się z różnymi zaburzeniami, takimi jak depresja, zaawansowane stany lękowe czy trauma, które leżą u podłoża albo zostały wywołane lub nasilone przez nałóg. Debiutancki singiel “Kuszenie” to zdecydowanie powrót do wczesno młodzieńczych pasji artysty i wynik silnie odczuwanego braku ekspresji artystycznej oraz potrzeba podzielenia się własnym doświadczeniem z innymi, cierpiącymi z powodu lęków i uzależnień.

 

Social media

 

Facebook:

https://www.facebook.com/piotrshantaram 

Instagram: 

https://www.instagram.com/piotrshantaram

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś

Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.

Farmacja

Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.

Media i PR

Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.