Komunikaty PR

Polska DJ-ka robi furorę na Bliskim Wschodzie. Powstał o niej film dokumentalny

2023-05-16  |  13:00
Biuro prasowe

Dopiero kilka lat temu zaczęła stawiać pierwsze kroki na muzycznej scenie. Dziś jest jedną
z najbardziej utalentowanych DJ-ek na Bliskim Wschodzie. SONYA łączy wyjątkowy styl muzyczny
z konsekwentnie budowanym wizerunkiem, dzięki czemu ma na koncie współprace z wielkimi, światowymi markami. O Polce, która nadaje rytm nocnemu życiu w Dubaju powstał film dokumentalny. Film dostępny jest na platformie
Betclic Studios oraz kanale YouTube Betclic.

DJ SONYA urodziła się i wychowała w Sopocie. Sześć lat temu wyemigrowała do Stanów Zjednoczonych, by rozpocząć naukę w szkole DJ-skiej. Skończyła ją z bardzo dobrym wynikiem, dzięki czemu za oceanem grywała m.in. jako rezydentka w słynnym na całym świecie, superluksusowym hotelu
i kasynie Ceasar’s Palace. Kilka lat temu przeniosła się do Dubaju, gdzie żyje i tworzy do dziś. To tu jej kariera nabrała rozpędu. Gra podczas najważniejszych wydarzeń w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i „rozpycha się łokciami” w świecie zdominowanym przez mężczyzn.

Oprócz talentu muzycznego, w historii SONYI równie istotny jest sposób, w jaki kreuje swój wizerunek. To konsekwentna praca od wielu lat. SONYA uważnie dobiera marki, z którymi współpracuje. Jest ambasadorką m.in. NIKE i Jordan czy oficjalną DJ-ką Christian Louboutin w Dubaju. Współpracowała także z markami takimi jak PRADA, Yves Saint Laurent, Hermès, Fendi i nie tylko. Pojawiała się na łamach prestiżowych magazynów, m.in. Vogue, GQ, Marie Claire czy Harper's Bazaar.

Dokument „SONYA” w reżyserii Dawida Napierały (dom produkcyjny G58) opowiada o niebywałej drodze, jaką Polka przeszła w zaledwie 6 lat. Od spokojnego życia w rodzinnym, nadmorskim miasteczku do supportowania Bruno Marsa podczas koncertu w Dubaju czy występów w VIRGIN RADIO – największej sieci radiowej na Bliskim Wschodzie.

Wierzę, że historia SONYI będzie stanowić inspirację dla wielu młodych Polek. SONYA pokazuje, że nie trzeba mieć znajomości i wielkich pieniędzy, by osiągnąć w życiu duży sukces i sięgnąć po marzenia. Potrzebna jest ciężka praca, konsekwencja i niebywały upór w dążeniu do celu, bez drogi na skróty. To naprawdę ciekawa i barwna postać, która już teraz ma bogaty dorobek artystyczny, a jeszcze wiele przed nią – powiedział Dawid Napierała, studio G58, reżyser filmu.

Film „SONYA” dostępny jest za darmo na platformie Betclic Studios oraz na kanale YouTube marki Betclic.

Betclic Studios to platforma i dom produkcyjny tworzący filmy dokumentalne o inspirujących historiach. Pierwszą, polską produkcją Betclic Studios jest dokument „Looney” o Marku Rybowskim – legendarnym artyście graffiti, o którym mówi się, że „pomalował Gdańsk”. Film odtworzono już ponad 600 tys. razy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.