Polski kolektyw BRUTAŻ zagra na scenie Boiler Room x Ballantine's
Polski kolektyw BRUTAŻ zagra na międzynarodowej scenie Boiler Room x Ballantine’s „Streaming From Isolation”
„Streaming From Isolation” to najnowszy projekt Boiler Room i Ballantine’s. Twórcy znanego na całym świecie projektu True Music postanowili podjąć działania, by w czasach pandemii na nowo połączyć muzyczną społeczność i wesprzeć lokalnych artystów elektronicznej sceny. Marka Ballantine’s przeznaczyła dla twórców biorących udział w projekcie środki w wysokości 100 000 funtów, które mają umożliwić im rozwój swoich muzycznych pasji i przetrwać trudny okres globalnej izolacji. Projekt to cykl streamingów - imprez online, podczas których wybrani DJ-e spotykają się z fanami, grając dla nich z własnych domów i przestrzeni twórczych. Już 14 maja, na scenie Boiler Room online wystąpi pięciu twórców należących do polskiego kolektywu BRUTAŻ. Podczas transmisji uruchomiona bedzię także zbiórka na rzecz Global FoodBanking Network.
Globalna izolacja to trudny czas dla branży muzycznej, która od zawsze gromadziła tłumy podczas emocjonujących wystąpień na żywo. Teraz, gdy kluby są zamknięte, a koncerty odwołane, artyści musieli znaleźć nowy sposób na realizację swoich pasji i utrzymanie konktaktu z fanami. Ballantine’s, jako marka blisko związana z branżą muzyczną, w tym szczególnym czasie rozsiewa poztywną energię wśród miłośników najlepszych brzmień, zachęcając ich do spotań z wyjątkowymi artystami z całego świata. We współpracy z Boiler Room, uruchomiono projekt „Streaming From Isolation”, zrzeszający wykonawców i fanów muzyki techno i elektro na jednej, wielkiej imprezie online. W ten sposób zarówno muzycy, jak i słuchacze mogą przypomnieć sobie klimat klubowych wrażeń i ponownie spotkać się przy ulubionych dźwiękach.
Artyści, którzy występują podczas live streamów Boiler Room, to lokalni DJ-e z wielu miast, rozsianych po całym świecie. Już wkrótce na scenie pojawią się także polscy muzycy, należący do kolektywu BRUTAŻ – ludzi kochających autentyczność, swobodę i szczerą raność płynącą z muzyki. Wśród nich wystąpią: Marie Malarie z Londynu, krakowski DJ SZy, znana warszawskiej scenie muzycznej Ania R, włoski kompozytor i wykonawca Carlo Maria i AARPS - DJ z Katowic, specjalista od setów tworzonych przy użyciu syntezatora modularnego. Ta elektryzująca grupa przejmie oficjalny kanał Boiler Room już 14 maja o godz. 18:00.
Gościnne występy zmieniają kanały Boiler Room w wyjątkową przestrzeń klubową, która może zgromadzić nieograniczoną liczbę imprezowiczów. Co tydzień, scena przejmowana jest przez wybranego DJ, którego występ na żywo w domu oglądają miłośnicy elektronicznych brzmień z całego świata. W ten sposób, artyści mogą pozostać w stałym kontakcie ze swoimi fanami, a pokazując swoją twórczość na międzynarodowej arenie muzycznej online, dać się poznać nowym.
„Streaming from Isolation” to pełne pozytywnej energii wirtualne spotania twórców z fanami, ale także finansowe wsparcie dla samych artystów. By umożliwić im rozwijanie swoich muzycznych pasji, Ballantine’s zdecydował się przekazać 20 dotacji w wysokości 5000 funtów każda. W trakcie transmisji Boiler Room organizowane są także zbiórki na rzecz The Global FoodBanking Network - organizacji wspierającej banki żywności w ponad 40 krajach. To dzięki takim stowarzyszeniom dostarczana jest żywność najbardziej potrzebującym, którzy w nagłych wypadkach (takich jak trwająca globalna kwarantanna) znaleźli się w w trudnej sytuacji.
Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na kanałach społecznościowych Ballantine's i Boiler Room oraz stronie boilerroom.tv.
Występy, które już odbyły się w ramach akcji „Streaming from isolation” dostępne są również na oficjalnym kanale Boiler Room na Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=ZlIXogjQ8X0
https://www.youtube.com/watch?v=eQXNYJmw8PU&t=16s
https://www.youtube.com/watch?v=JL9-nrKEguc
https://www.youtube.com/watch?v=ZXJ_O2cGrBQ
O Ballantine’s:
Ballantine’s jest wyborem nr.1 w Europie i na drugim miejscu na świecie jeśli chodzi o szkocką whisky, sprzedając ponad 70 milionów butelek rocznie na całym świecie. Ballantine's zdobył w ciągu ostatnich 10 lat ponad 130 trofeów i medali na międzynarodowych konkursach za wyjątkową jakość, dzięki wyjątkowemu bogactwa charakteru i doskonałej równowadze. Asortyment marki, od Ballantine's Finest po ekskluzywną 40-letnią whisky, jest najobszerniejszy w świecie szkockiej whisky i jest utrzymywany przez Master Blendera - Sandy Hyslop, który kontynuuje tradycję marki o Master Blender’ach, która sięga 1827 roku.
O współpracy Boiler Room x Ballantine’s True Music:
Od czasu pierwszej współpracy w 2013 r., Ballantine's i Boiler Room wspólnie zgłębili i docenili działalność 28 lokalnych scen muzycznych z trzech różnych kontynentów. Nawiązali współpracę z ponad 220 artystami, których muzyczne dokonania cieszyły się uznaniem ponad 115 milionów fanów, mogących doświadczyć prawdziwej muzyki dzięki transmitowanym na żywo wydarzeniom, filmom dokumentalnym i muzycznym, w których pojawili się tacy artyści jak Maya Jane Coles, Seth Troxler, Nina Kraviz, Underground Resistance, Chaos in the CBD i Derrick May. Ballantine’s wraz z Boiler Room uruchomili w 2016 r. globalną platformę True Music, promującą wschodzących artystów. Przechodząc w nową fazę współpracy, Take A Stand For True Music, partnerzy skupiają się na społecznościach muzycznych pozostających za kulisami, współpracując z nimi po to, by wspomóc rozwój lokalnych scen muzycznych z całego świata.
www.ballantines.com @Ballantines
O Boiler Room:
Boiler Room to niezależna platforma muzyczna i kurator kultury. Łączymy kulturę klubową z całym światem, na ekranie i w prawdziwym życiu poprzez imprezy, filmy i wideo. Wszystko, co robi Boiler Room, jest zakorzenione w energii kultury klubowej i jej zdolności do zbliżania ludzi do siebie. Otwarte parkiety taneczne; gdzie spotykają się muzyka, pomysły i ludzie.
O naszej historii: Boiler Room zaczął od przyklejonej do ściany kamery internetowej, nadającej z magazynu w Londynie, otwierającej dziurkę od klucza do podziemnego miasta. DIY w najlepszym wydaniu; surowy, nieoszlifowany, domowej roboty. Od 2010 r. Platforma zbudowała unikalne archiwum: ponad 4000 wystąpień, wykonanych przez ponad 5000 artystów, w 150 miastach, dzięki czemu każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania, może cieszyć się wolnością, którą reprezentuje. Naszym zadaniem jest tworzenie muzyki na platformę w nowy sposób – zabrzmią głosy i historie alternatywnego mainstream’u.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.