Komunikaty PR

Pono stawia na niezależność!

2023-01-20  |  08:00
Biuro prasowe

Przed świętami pisaliśmy o tym, że z sieci zniknęły media społecznościowe PONO i jego wytwórni.

Wiele osób zastanawiało się, czy ESAPE podzieli losy wytwórni Visioners. Przypomnijmy, że poprzedni label rapera Visioners, który był przez dużą część środowiska hiphopowego odbierany, jako swoista mekka dla fanów klasycznego rapu został zamknięty po tym, jak autor m.in. „Pondemii” i „Wizjonera” stracił nad nim decyzyjność na skutek tarć z prezesem spółki, której częścią był label.

Po kilkudziesięciu kanały jednak wróciły do sieci, z jednym ale - w totalnie zmienionej formie. Oprócz Facebooka wszystkie zostały wyczyszczone do zera. Po chwili zaczęły się na nich pojawiać różne treści, ktoś nie miały wiele wspólnego z muzyką.

Najpierw pojawił się film pokazujący próbę połączenia, które finalnie zakończyło się niepowodzeniem. W drugim video przebijał się komunikat teletekst nadany na stronie: P887 i P888. Po wejściu na Telegazetę - intrygujące rozwiązanie jak na końcówkę 2022 roku za pomocą QR kodu byliśmy przekierowywani na platformę blockchain. Łączenie przeszłości z przyszłością.

Muzyka na blockchain

Ci, którzy skorzystali z zamieszonego na telegazecie QR kodu i przeszli na platformę blockchain Soundoshi mogli znaleźć tam muzykę. Na platformie w krótkim odstępie czasowym pojawiły się 2 utwory:

Kwas – Nieżyt feat. Pono (prod. HIDO).

https://youtu.be/JX65rhK39cI

Emilozo – NieŁadnie (prod. Puzon)

https://youtu.be/h2B6xlzy4N0

Dwa single od podopiecznych wytwórni PONO, które po kilku dniach pojawiły się także w tradycyjnych już serwisach (serwisy streamingowe, YouTube) a razem z nimi preodery dwóch albumów.

Niezależność

O komentarz do całej akcji poprosiliśmy wytwórnię:

„Chcieliśmy pokazać prawdziwą niezależność - zarówno artysty, jak i odbiorcy. Tak jak możesz promować singiel na Telegazecie, tak też możesz kupować muzykę na blockchain. Wszystko jest w naszych rękach”

Czy blockchain przebije się jako narzędzie do sprzedaży muzyki? Czas pokaże!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW Biuro prasowe
2024-04-24 | 20:30

Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich
Muzyka Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią
2024-04-23 | 07:50

Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią

Link onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM08ILE9K8FzSptHbw?e=q4nyIX Wetransfer: https://we.tl/t-YbQRDVClXF    Koncerty szantowe z widokiem na morze
Muzyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 12:00

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”   Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.