Portowa Giełda Fonograficzna zaprasza po raz trzeci

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź i Sklep Muzyczny HIT szykują dla swoich klientów nie lada gratkę. Już w najbliższą sobotę, 20 maja, w łódzkim centrum handlowym przy ulicy Pabianickiej odbędzie się trzecia edycja Portowej Giełdy Fonograficznej. To wydarzenie nie tylko dla fanów czarnych krążków, ale także dla wszystkich, którzy cenią dobre muzyczne brzmienia.
W najbliższą sobotę (20 maja) Atrium Portu Łódź zamieni się w strefę najlepszej muzyki wszech czasów. O godzinie 10:00 już po raz trzeci wystartuje Portowa Giełda Fonograficzna, podczas której najwięksi wystawcy z całego kraju zaprezentują swoje muzyczne zbiory w postaci m.in. winyli i płyt CD. Nie ma gatunku muzycznego, którego tu zabraknie. Znajdziemy klasykę, jak „Dark side of the moon” Pink Floyd, mistrza elektroniki Jean Micheal-Jarre’a, wszystkim znane hity Króla Popu Michaela Jacksona, ostrzejsze brzmienia AC/DC czy zespołu Metallica, ale także jazzowe improwizacje czy ścieżki dźwiękowe z kultowych filmów.
- Cieszymy się, że Portowa Giełda Fonograficzna to kolejne wydarzenie, które trafiło w zainteresowania naszych gości i cyklicznie pojawia się w kalendarzu naszych imprez. Wszystkie zaplanowane stoiska na najbliższą sobotnią giełdę zostały już wynajęte, więc spodziewamy się prawdziwej muzycznej uczty – mówi Jagoda Olesiak, z Portu Łódź.
Portowa Giełda Fonograficzna to idealne miejsce dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z kolekcjonowaniem dźwięków, ale także dla zapalonych melomanów. Oprócz zakupów płyt na stoiskach wystawców podczas wydarzenia będzie również możliwość wymiany lub sprzedaży płyt z własnej kolekcji. Portowa Giełda Fonograficzna skierowana jest do wszystkich osób, które chcą wzbogacić swoje zbiory o rzadkie tytuły, szukają prawdziwych muzycznych „perełek” lub po prostu chcą porozmawiać o muzyce z innymi miłośnikami kultowych brzmień.
Tegoroczni wystawcy:
Sklep Muzyczny HIT (Pabianice)
Oldies but goldies.pl (Warszawa)
Palnik Records (Poznań)
Music Square Shop (Płock)
Frankenstein Vinyl (Ząbkowice Śląskie)
Janus Vinyl Records (Kielce)
Giełda Fonograficzna odbędzie się 20 maja (sobota) w godzinach 10:00 – 21:00, w Atrium Portu Łódź (przed wejściem do sklepu Ikea).

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.