Komunikaty PR

Premiera debiutanckiego singla Szaliny Maliny

2022-07-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.07 MB )

15 lipca to dzień premiery debiutanckiego singla „Ciach, ciach”, Wiktorii Szalińskiej, znanej jako Szalina Malina. Tym utworem influencerka, wchodzi w świat muzyczny i zapowiada, że zatrzyma się w nim na dłużej. Teledysk powstał dzięki współpracy z firmą Ten Fajny Management (TFM) i MUGO.

Szalina Malina, popularna TikTokerka, rozpoczyna nowy etap kariery i przy wsparciu profesjonalistów nagrywa teledysk „Ciach, ciach”. Spełniam marzenia, a to najważniejsze – wyznaje artystka. Piosenka mówi o toksycznych relacjach, trudnych znajomościach i niedopowiedzeniach, ale również o życiu codziennym Szaliny. Influencerka zachęca w nim, aby odcinać się od niezdrowych sytuacji. „Ciach, ciach jak fryzjer” słychać w refrenie.

Singiel, powstał dzięki współpracy z TFM, firmą zajmującą się managementem twórców internetowych i MUGO, dystrybutorem muzycznym. – Szalina na pewno zachwyci wszystkich swoim głosem i zaintryguje tekstem. Najważniejszy jest refren, ciężko wyrzucić go z głowy!  mówi Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.

Twórczyni jest przekonana, że utwór „Ciach, ciach” to tylko początek nowej drogi muzycznej. 
Na jednej piosence się nie skończy, dopiero rozkręcam się, przede mną jeszcze dużo pracy – dodaje. W teledysku do utworu występuje wielu znanych twórców internetowych, m.in.: Fagataaa, Anastazja Maciąg, Cypriano Italiano, Wiktoria Zborowska, Daniel Borzewski.

Szalina Malina - kogo skrywa pseudonim?

Wiktoria Szalińśka, to wolna dusza, artystka i influencerka, która  zaczęła zyskiwać popularność na TikToku podczas lockdownu w 2020 roku. Opublikowała wtedy pierwszy filmik, dzięki któremu zdobyła zainteresowanie ponad miliona obserwujących. Szalina jest utalentowana muzycznie, od 12 lat gra na fortepianie i wiolonczeli, a od niedawna uczy się grać na harfie. Od sierpnia 2021 roku współpracuje z firmą TFM, który wspiera ją w różnych obszarach twórczości, w szczególności w bliskiej jej sercu muzyce.

 

O utworze

„Ciach, ciach”, Wiktoria Szalińska

Muzyka: Only Fame & Only Money, Wiktoria Szalińska

Tekst:  Alfonso Pantera, Wiktoria Szalińska 

Producent: Only Fame & Only Money

Zdjęcia: @foto.wania

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.