Premiera debiutanckiego singla Szaliny Maliny
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
15 lipca to dzień premiery debiutanckiego singla „Ciach, ciach”, Wiktorii Szalińskiej, znanej jako Szalina Malina. Tym utworem influencerka, wchodzi w świat muzyczny i zapowiada, że zatrzyma się w nim na dłużej. Teledysk powstał dzięki współpracy z firmą Ten Fajny Management (TFM) i MUGO.
Szalina Malina, popularna TikTokerka, rozpoczyna nowy etap kariery i przy wsparciu profesjonalistów nagrywa teledysk „Ciach, ciach”. – Spełniam marzenia, a to najważniejsze – wyznaje artystka. Piosenka mówi o toksycznych relacjach, trudnych znajomościach i niedopowiedzeniach, ale również o życiu codziennym Szaliny. Influencerka zachęca w nim, aby odcinać się od niezdrowych sytuacji. „Ciach, ciach jak fryzjer” słychać w refrenie.
Singiel, powstał dzięki współpracy z TFM, firmą zajmującą się managementem twórców internetowych i MUGO, dystrybutorem muzycznym. – Szalina na pewno zachwyci wszystkich swoim głosem i zaintryguje tekstem. Najważniejszy jest refren, ciężko wyrzucić go z głowy! – mówi Mateusz Bill, współzałożyciel TFM.
Twórczyni jest przekonana, że utwór „Ciach, ciach” to tylko początek nowej drogi muzycznej.
– Na jednej piosence się nie skończy, dopiero rozkręcam się, przede mną jeszcze dużo pracy – dodaje. W teledysku do utworu występuje wielu znanych twórców internetowych, m.in.: Fagataaa, Anastazja Maciąg, Cypriano Italiano, Wiktoria Zborowska, Daniel Borzewski.
Szalina Malina - kogo skrywa pseudonim?
Wiktoria Szalińśka, to wolna dusza, artystka i influencerka, która zaczęła zyskiwać popularność na TikToku podczas lockdownu w 2020 roku. Opublikowała wtedy pierwszy filmik, dzięki któremu zdobyła zainteresowanie ponad miliona obserwujących. Szalina jest utalentowana muzycznie, od 12 lat gra na fortepianie i wiolonczeli, a od niedawna uczy się grać na harfie. Od sierpnia 2021 roku współpracuje z firmą TFM, który wspiera ją w różnych obszarach twórczości, w szczególności w bliskiej jej sercu muzyce.
O utworze
„Ciach, ciach”, Wiktoria Szalińska
Muzyka: Only Fame & Only Money, Wiktoria Szalińska
Tekst: Alfonso Pantera, Wiktoria Szalińska
Producent: Only Fame & Only Money
Zdjęcia: @foto.wania

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.