Komunikaty PR

Premiera najnowszego singla Piotra Beczały z arią Nessun Dorma

2020-04-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Kevin Pluskota
PRIMUM PR

Widok 8
00-023 Warszawa
k.pluskota|primum.pl| |k.pluskota|primum.pl
+48 696 403 363
www.primum.pl

 Dzisiaj odbyła się premiera najnowszego singla Piotra Beczały z arią „Nessun Dorma”. Pochodzi ona z opery „Turandot” Giacomo Pucciniego i jest jedną z najbardziej znanych arii tenorowych w historii opery. Słynne słowa „All'alba vincerò! vincerò, vincerò!” / O świcie zwyciężę! Zwyciężę! Zwyciężę! - nabierają nowego znaczenia i mocy w obecnych czasach pandemii, gdy siła i wiara w lepsze jutro jest nam potrzebna jak nigdy dotąd. Poprzez wybór tej arii Piotr Beczała pragnie wlać w serca nadzieję na wspólne pokonanie wirusa.

Singiel ten jednocześnie zapowiada nowy solowy album Piotra Beczały „Vincerò!” i pierwszy powstały we współpracy z PENTATONE, holenderską wytwórnią fonograficzną specjalizującą się w najwyższej jakości nagraniach muzyki klasycznej. Wytwórnia współpracuje ze światowej sławy artystami, a jej ambicją jest promowanie zarówno kanonu muzyki klasycznej, jak mniej popularnych twórców. Wytwórnia, od lat ciesząca się znakomitą reputacją, dokłada najwyższych starań, aby nagrania oddawały artystyczną ekspresję i cechowała je doskonała czystość dźwięku. Za swoje niestandardowe, odważne i innowacyjne działania, a także zróżnicowany i bogaty katalog nagrań PENTATONE otrzymała dwukrotnie tytuł Wytwórni Roku: przyznawany przez Gramophone (2019) oraz ICMA (2020).

- Znam Piotra osobiście, od ponad dziesięciu lat bacznie śledzę jego karierę i z podziwem obserwuję jego rozwój jako jednego z najwybitniejszych (jeśli nie najwybitniejszego) tenorów naszych czasów. Elegancja, artystyczna ekspresja, dyscyplina - to cechy, które zaprowadziły go na szczyt, a ja mam niebywałą przyjemność towarzyszyć mu w tej wyjątkowej artystycznej drodze – mówi Renaud Loranger, wiceprezes ds. Artystów i Repertuaru w wytwórni PENTATONE.

Singiel „Nessun Dorma” dostępny jest pod linkiem https://smarturl.it/NessunDormaPBeczala.

Więcej informacji o najnowszym albumie „Vincerò!” Piotra Beczały prześlemy Państwu już niebawem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PRIMUM PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.