Promenada wspiera młodych artystów
Adepci Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. J. Zarębskiego koncertują po sąsiedzku w Promenadzie. Mali Muzycy. Wielkie Talenty to kolejna inicjatywa centrum handlowego dla mieszkańców Pragi Południe i pierwszy taki projekt dający szansę początkującym instrumentalistom stanąć przed szeroką publicznością. Ostatni mini koncert wiosennej edycji odbędzie się w najbliższą sobotę 15 czerwca.
Rozwijanie talentu muzycznego to ciężka praca, która niesie ze sobą wiele wyrzeczeń i wiąże się z dużym poświęceniem i dyscypliną. Wisienką na torcie jest możliwość zaprezentowania swoich skrzętnie szlifowanych umiejętności szerokiej publiczności. Każdy artysta, czy mały czy duży, czeka na ten moment. To nagroda za włożony wysiłek i okazja do tego, aby oswoić lęk przed występami publicznymi.
W tym celu warszawska Promenada stworzyła projekt Mali Muzycy. Wielkie Talenty i realizuje go wspólnie z PSM I st. im. J. Zarębskiego w Warszawie. W ramach wydarzenia uczniowie pobliskiej szkoły muzycznej z różnych klas prezentują swoje umiejętności grając na rozmaitych instrumentach. W wiosennej edycji zorganizowano 4 mini koncerty, dla których sceną stała się specjalnie zaaranżowana przestrzeń centrum handlowego. Dzięki tej inicjatywie dzieci mają okazję wystąpić przed prawdziwą publicznością.
Wydarzenie cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony słuchaczy jak i samych młodych artystów, którym gratulujemy odwagi i wspaniałego przygotowania. Wiosenną edycję kończy koncert w najbliższą sobotę 15 czerwca o godzinie 12:00. Już dziś zaplanowano kolejną odsłonę projektu w ramach, której na jesieni odbędzie się 6 mini koncertów.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.