Komunikaty PR

Promenada wspiera młodych artystów

2024-06-13  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Adepci Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. J. Zarębskiego koncertują po sąsiedzku w Promenadzie. Mali Muzycy. Wielkie Talenty to kolejna inicjatywa centrum handlowego dla mieszkańców Pragi Południe i pierwszy taki projekt dający szansę początkującym instrumentalistom stanąć przed szeroką publicznością. Ostatni mini koncert wiosennej edycji odbędzie się w najbliższą sobotę 15 czerwca.


Rozwijanie talentu muzycznego to ciężka praca, która niesie ze sobą wiele wyrzeczeń i wiąże się z dużym poświęceniem i dyscypliną. Wisienką na torcie jest możliwość zaprezentowania swoich skrzętnie szlifowanych umiejętności szerokiej publiczności. Każdy artysta, czy mały czy duży, czeka na ten moment. To nagroda za włożony wysiłek i okazja do tego, aby oswoić lęk przed występami publicznymi.

W tym celu warszawska Promenada stworzyła projekt Mali Muzycy. Wielkie Talenty i realizuje go wspólnie z PSM I st. im. J. Zarębskiego w Warszawie. W ramach wydarzenia uczniowie pobliskiej szkoły muzycznej z różnych klas prezentują swoje umiejętności grając na rozmaitych instrumentach. W wiosennej edycji zorganizowano 4 mini koncerty, dla których sceną stała się specjalnie zaaranżowana przestrzeń centrum handlowego. Dzięki tej inicjatywie dzieci mają okazję wystąpić przed prawdziwą publicznością.

Wydarzenie cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony słuchaczy jak i samych młodych artystów, którym gratulujemy odwagi i wspaniałego przygotowania. Wiosenną edycję kończy koncert w najbliższą sobotę 15 czerwca o godzinie 12:00. Już dziś zaplanowano kolejną odsłonę projektu w ramach, której na jesieni odbędzie się 6 mini koncertów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.