Punkrockowy trip tylko z "All Your Tears" emocean drive
“All Your Tears” to punkrockowa podróż różowym Cadillakiem przez zepsuty świat. Animowane trio wyrusza w trasę, by pokazać swojej ukochanej, że wcale nie trzeba być jego częścią.
Ekipa emocean drive stawia dolary przeciwko orzechom, że fani serialu Stranger Things, zespołu Green Day i klimatu South Park będą ukontentowani.
Słuchaj w streamie: https://songwhip.com/emoceandrive/all-your-tears
Zobacz teledysk: https://youtu.be/5iLLF9DzUB8
Idea emocean drive zrodziła się na Ocean Drive w Miami w lecie 2019 roku, kiedy to tajemniczy producent Ł, zmęczony życiem i smutnymi kawałkami, które dotychczas tworzył, postanowił napisać wesołą, ładną i niedługą piosenkę pod wpływem słonecznego klimatu. Plan powiódł się tylko w połowie, gdyż wesoła, ładna i niedługa piosenka powstała, ale w sumie 2 lata później. Do projektu zaprosił trzy postacie:
Hot Coffeen – wokal, gitara
Turtletwang – bas
LRY90s – perkusja, instrumenty perkusyjne
i na wstępie zakazał używania innych instrumentów niż tych wyżej wymienionych. Wszystko po to, by pobudzić kreatywność i po prostu tworzyć na tym, co się ma. Wstępne założenie to jedna kompozycja i do domu, ale po nagraniach kliknęło, pyknęło, gruchnęło i zaczęły powstawać kolejne ładne piosenki, aż w listopadzie 2022 ukazał się debiutancki album „All the Pretty Songs” – wydany oczywiście własnym sumptem.
Wtedy to odblokowany została zupełnie nowy poziom – koncerty. Zadanie było o tyle trudne, że zespół, tak samo jak Gorillaz – jedna z głównych inspiracji, z założenia jest wirtualny i anonimowy. Po długich poszukiwaniach znaleziono żywe zamienniki internetowych bohaterów i tak oto na scenach małych i dużych występuje Lucas (wokal, gitara) oraz Pablo (bas). Oryginalny perkusista LRY90s nie zgodził się na żywy odpowiednik i jako jedyny występuje zarówno wirtualnie, jak i w realu. Od listopada do czerwca zespół zagrał 21 koncertów.
Ciężko stwierdzić, co jest główną inspiracja zespołu, gdyż słuchane jest wszystko: od kalifornijskiego punk-rocka (Green Day, the Offspring), przez klasyki (Nirvana, Red Hot Chili Peppers), rzeczy ambitne (Toto, King’s X), żeńskie klimaty (Dua Lipa, Ellie Goulding), elektronikę (the Prodigy, Massive Attack) aż po ciężkie brzmienia (Slipknot, Behemoth).
emocean drive określa siebie jako chill punk, ze względu na teksty, które najczęściej są o tym, że nie jest tak źle, jak może się wydawać. W słowach można również bardzo łatwo odnaleźć nawiązania do popkultury lat 90 oraz współczesnych seriali.
Nagrania, miksy i mastering od zawsze mają miejsce w Warszawie, w prywatnym studio zespołu, a za animacje odpowiedzialne jest Studio Miha, z którym grupa współpracuje od samego początku.
emocean drive w internecie:
https://direct.me/emoceandrive

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.