Komunikaty PR

"KONIEC" nowym początkiem Szymona Pejskiego!

2022-11-28  |  15:00
Biuro prasowe

Piosenka „Koniec” to utwór, z którym każdy mógłby się zidentyfikować na jakimś etapie życia. Opowiada o końcu romantycznej relacji między dwojgiem ludzi, ale jej treść można rozumieć też szerzej, odnosząc się do wielu rzeczy, których koniec jest dla nas trudny. Utwór opowiada też o tym, że czasem ciężko nam ten koniec zaakceptować i próbujemy go wyprzeć - mówi Szymon Pejski o singlu.

Ja myślę, że to jest ok, że to taka faza, którą musimy przejść, kiedy coś w naszym życiu dobiega końca - dodaje.

Posłuchaj w streamie: https://e-muzyka.ffm.to/szymonpejskikoniec

Dość przewrotnie "Koniec" jest zaledwie muzycznym początkiem tego co czeka nas na nadchodzącej płycie Szymona. Za warstwę muzyczną utworu odpowiada Szymon Pejski i Łukasz Gorczyca zaś autorem tekstu i producentem jest sam Szymon. Teledysk do utworu został zrealizowany na ulicach Warszawy i okolic. Wystąpili: Szymon Pejski i Julia Iwańska

Zobacz teledysk: https://youtu.be/ynciIftgA-8

Szymon Pejski to pochodzący z Łodzi wokalista i multiinstrumentalista, autor piosenek i tekstów (również do filmów), który solidne muzyczne wykształcenie zdobył w londyńskiej Vocaltec Actontown.

Wiele osób pamięta go zapewne z programu Mam Talent gdzie występował jako członek zespołu SteamLove.

Po debiucie na KFPP w Opolu przez kilka lat koncertował wspólnie z Jackiem Moore’m w projekcie Gary Moore Tribute Band a od stycznia tego roku jest wokalistą zespołu Chłopcy z Placu Broni.

W 2020 r. Ukazała się debiutancka płyta Szymona pt. "Piosenki o miłości" a w chwili obecnej artysta pracuje nad drugim solowym krążkiem, którego zwiastunem jest utwór zatytułowany "Koniec". Singiel jeszcze przed premierą zyskał uznanie takich stacji radiowych, jak między innymi: PR Jedynka, RDC, Radio Rzeszów, Radio Kielce, Radio Opole, Radio Łódź czy Radio Gniezno.

SZYMON PEJSKI W SOCIAL MEDIACH:

Facebook: https://www.facebook.com/pejskiszymon

Instagram: https://www.instagram.com/szymon_pejski/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCCTq4J-qqGZY6OolZS-_phg

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.