"Nie rób scen", to tylko miłość! Dagga z nowym singlem
Dagga, czyli Dagmara Czechura, prezentuje swój najnowszy utwór „Nie rób scen”.
Jej najnowszy singiel „Nie rób scen” opowiada o sytuacji, w której dwie osoby chcą być ze sobą, ale nie mogą… Z wielu powodów. Jednak pragnienie i namiętność zwyciężają! Ich relacja na zawsze staje się tajemnicą. Nie rób scen… Dzisiaj liczymy się tylko MY.
Słuchaj w streamie: https://e-muzyka.ffm.to/dagganierobscen
Zobacz klip:
https://www.youtube.com/watch?v=NYVRBZFl2ss
DAGGA – wokalistka i autorka piosenek. Absolwentka kierunku Musical i Choreografia na Akademii Muzycznej w Łodzi, ukończyła Studium Wokalistyki Estradowej, klasa Beaty Bednarz przy Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Współpracuje z producentami z Polski, Stanów Zjednoczonych, Anglii, Holandii, Szwajcarii, Gwatemali, Dominikany i innych. Piosenki w języku polskim od trzech lat tworzy we współpracy z Przemkiem Pukiem, który odpowiada za produkcję utworów takich artystów, jak Natalia Szroeder, Antek Smykiewicz, Grzegorz Hyży czy Mateusz Ziółko. Nad teledyskami pracuje razem z polską firmą STYKKY MEDIA z Rzeszowa.
Ważne przystanki na muzycznej drodze Daggi:
Zdobyła kontrakt solowy w międzynarodowym programie AIM2FAME, organizowanym w Hiszpanii. Miała okazję uczyć się od najlepszych, m.in. CeCe Sammy, Johna Henny'ego, Jasona Anthony'ego Woodsa i Jonathana Josepha Harta. Wielką inspiracją dla niej była współpraca z choreografem Beyoncé, JaQuelem Knightem, oraz tancerzem Chrisem Grantem. Przez trzy lata była związana umową 360 z produkcją XCX Artists, reprezentowaną przez Geo Slama - hollywoodzkiego producenta muzycznego i songwritera z platynową płytą, pracującego w ekipie Red One, twórcy największych hitów dla takich artystów, jak: Lady Gaga, Pitbull, Jennifer Lopez, Michael Jackson i Shakira.
Jesienią 2020 roku, dzięki wyjątkowemu wykonaniu coveru utworu "Lady Gaga - Bad Romance", zdobyła największą ilość głosów słuchaczy w konkursie zorganizowanym przez radio RMF FM i wygrała drugą już edycję konkursu "Twoje 5 minut w RMF FM". Jest laureatką wielu konkursów, festiwali i programów talent show, m.in. The Four (Bitwa o Sławę - TV Polsat).
W 2022 roku odbyła trasę koncertową po Polsce jako sesyjna wokalistka DJ-a Drenchila. Współpracuje z Melo.Kids, Jane Good, Lesley Rains, Tomem Martinem, holenderską wytwórnią SOAVE i wieloma innymi, o których informuje na swoich profilach społecznościowych.
Social Media:
FB: https://www.facebook.com/DaggaNow
IG: https://www.instagram.com/dagganow
TT: https://www.tiktok.com/@dagganow
YT: https://www.youtube.com/c/DaggaNOW/videos

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.